Jump to content
0
zajac109

[ALL B6] SWAP 2.5TDI na 1.9TDI

Recommended Posts

Witam

Troche jestem ciemny w oznaczeniach silników w audi wiec nie bijcie.

kwestia dotyczy audi A4 2,5 Tdi z 2001 roku

Mam nastepujace pytanie czy mozna zmienic silnik z 2,5 tdi na 1,9 tdi jakiś 130 konny albo podobny. Czy jest to mozliwe na zasadzie wymiany pionu a reszte gratów zostawić czy w gre wchodzi ostra rzeźba.

Powiem jeszcze skad pomysl. Otoz wynika to z tego ze 2,5 sie rozsypalo(oczywiscie wałki), zrobiony zostal remont i po 10 tys znow sie rozsypalo i kolega juz nie chce sie bawic 2 raz.

Jakie ewentualnie silniki mozna zastosować do tej zmiany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega po 10000km nie mial juz gwarancji na naprawe? :gwizdanie:


'03 B6 2,7 V6 BiTurbo 485PS 600NM :)

'08 e61 530d 275PS 600NM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli jest to 2.5 o oznaczeniu ake czyli 180km to wtedy najlepszym wyjsciem bedzie chyba wlozenie innego 2.5 tdi o oznaczeniu BAU gdzie nie ma problemu walkow a podejdzie on pod osprzet z obecnego AKE wiec opcja chyba najtansza bo wkladac 1.9 trzeba z calym osprzetem.. ale jesli jest to 2.5 150km to niestety motor BAU do starego osprzetu nie bedzie pasowac


435tys.. AHU + pompa AFN + 216 = 123KM 282NM by Spanky

:decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jest to niestety z tego co piszesz 150 konny silnik , a co byloby konieczne do przelozenia jesli mialo to by byc 1,9?

rozumiem, że silnik z calym osprzetem i wiazką trzeba miec , czy skrzynia 6 biegowa bedzie pasowac i reszta napedu(ośka)

co z altkiem i kompresorem od klimy, chlodnicami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jest to niestety z tego co piszesz 150 konny silnik , a co byloby konieczne do przelozenia jesli mialo to by byc 1,9?

rozumiem, że silnik z calym osprzetem i wiazką trzeba miec , czy skrzynia 6 biegowa bedzie pasowac i reszta napedu(ośka)

co z altkiem i kompresorem od klimy, chlodnicami?

skrzynia 6 biegowa bedzie pasowac chlodnice tez ale kompresor i alternator juz nie... wiec sporo do przekladki jest wedlug mnie nie warto.... sprzedac to co zostalo i kupic cos innego z 1.9 wyjdzie taniej


435tys.. AHU + pompa AFN + 216 = 123KM 282NM by Spanky

:decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A powiedzcie mi kto kupi auto z padnietym silnikiem? Jesli juz to za 50% ceny... wiec sie nie oplaca sprzedawac. Lepiej naprawic i sprzedac.


'03 B6 2,7 V6 BiTurbo 485PS 600NM :)

'08 e61 530d 275PS 600NM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jednak bedzie treba chyba naprawić ten silnik co jest i tyle, ale pewnie gdzie indziej, bo na moje oko to ci co naprawiali nie wymienili odmy i dltaego sie zatarło znowu

dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jak juz naprawiac to porzadnie zalozyc ori walki albo ori regenerowane (w sumie to tylko ori podejmuja sie regenerowac) bo tanie zamienniki wytrzymuja kilka tys kilometrow...


435tys.. AHU + pompa AFN + 216 = 123KM 282NM by Spanky

:decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...