[ALL B6] SWAP 2.5TDI na 1.9TDI
0

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    Troche jestem ciemny w oznaczeniach silników w audi wiec nie bijcie.

    kwestia dotyczy audi A4 2,5 Tdi z 2001 roku

    Mam nastepujace pytanie czy mozna zmienic silnik z 2,5 tdi na 1,9 tdi jakiś 130 konny albo podobny. Czy jest to mozliwe na zasadzie wymiany pionu a reszte gratów zostawić czy w gre wchodzi ostra rzeźba.

    Powiem jeszcze skad pomysl. Otoz wynika to z tego ze 2,5 sie rozsypalo(oczywiscie wałki), zrobiony zostal remont i po 10 tys znow sie rozsypalo i kolega juz nie chce sie bawic 2 raz.

    Jakie ewentualnie silniki mozna zastosować do tej zmiany?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kolega po 10000km nie mial juz gwarancji na naprawe? :gwizdanie:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jesli jest to 2.5 o oznaczeniu ake czyli 180km to wtedy najlepszym wyjsciem bedzie chyba wlozenie innego 2.5 tdi o oznaczeniu BAU gdzie nie ma problemu walkow a podejdzie on pod osprzet z obecnego AKE wiec opcja chyba najtansza bo wkladac 1.9 trzeba z calym osprzetem.. ale jesli jest to 2.5 150km to niestety motor BAU do starego osprzetu nie bedzie pasowac

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no jest to niestety z tego co piszesz 150 konny silnik , a co byloby konieczne do przelozenia jesli mialo to by byc 1,9?

    rozumiem, że silnik z calym osprzetem i wiazką trzeba miec , czy skrzynia 6 biegowa bedzie pasowac i reszta napedu(ośka)

    co z altkiem i kompresorem od klimy, chlodnicami?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość radekk2000

    Lepiej sprzedać auto i kupić drugie-1.9.Takie moje zdanie. :cool1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no jest to niestety z tego co piszesz 150 konny silnik , a co byloby konieczne do przelozenia jesli mialo to by byc 1,9?

    rozumiem, że silnik z calym osprzetem i wiazką trzeba miec , czy skrzynia 6 biegowa bedzie pasowac i reszta napedu(ośka)

    co z altkiem i kompresorem od klimy, chlodnicami?

    skrzynia 6 biegowa bedzie pasowac chlodnice tez ale kompresor i alternator juz nie... wiec sporo do przekladki jest wedlug mnie nie warto.... sprzedac to co zostalo i kupic cos innego z 1.9 wyjdzie taniej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A powiedzcie mi kto kupi auto z padnietym silnikiem? Jesli juz to za 50% ceny... wiec sie nie oplaca sprzedawac. Lepiej naprawic i sprzedac.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no jednak bedzie treba chyba naprawić ten silnik co jest i tyle, ale pewnie gdzie indziej, bo na moje oko to ci co naprawiali nie wymienili odmy i dltaego sie zatarło znowu

    dzięki za pomoc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to jak juz naprawiac to porzadnie zalozyc ori walki albo ori regenerowane (w sumie to tylko ori podejmuja sie regenerowac) bo tanie zamienniki wytrzymuja kilka tys kilometrow...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy