SoMeS Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Zamierzam wykręcić z mojego AFN'a 180-200KM i około 400Nm. Przymierzam się powoli do zmiany skrzyni biegów z 4-o biegowego automatu na taką która to wytrzyma i pozwoli wykorzystać moc. Z racji tego że jestem laikiem w tej dziedzinie to będę wdzięczny za podpowiedź jaka mi podpasuje? jakie sprzęgło do tego? jaki koszt? może przykładowe linki? Z góry wielkie dzięki [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2009, 00:00_________________________________________________nikt nie pomoże?
Iverson Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 bez sens robota , kup motor awx lub lepiej avf , szlak przetarty i na pewno bardziej opłacalny niż 180ps z afn'a
SoMeS Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 powoli przez tą skrzynię się zaczynam zastanawiać czy nie zrobić teraz mocniejszej korekty po zmontowaniu fmic i na tym poprzestać jeżeli chodzi o upgrade silnika
Iverson Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 najwyzej dorzuć turbo awx i wtedy korekta i tak nie wyjdzie Ci więcej niż 160 , bo ogranicza Cię pompa paliwa
SoMeS Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 turbo mam w stanie idealnym więc jeżeli miałbym się na tym zatrzymać to nie kalkuluje mi się jego zmiana... [br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 19:41_________________________________________________poza tym co mi po swapie silnika jeżeli wtedy to tak czy siak skrzynia do wymiany
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Somes zakładaj turbo AWX, 160km też fajnie sie zbiera, dalej to juz nie warto sie pchać
Iverson Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 no ale kupujesz motor ze skrzynią
SoMeS Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 aaa tak to sobie Ive wymysliłeś a jak to jest z wtryskami potem? da się przełożyć 216 z AFN czy zaś nowe? jeżeli będę miał zmieniać turbo to tylko BRD bo mogę mieć w tej samej cenie co AWX'owe więc jeżeli już to coś lepszego teraz mam dylemat jak cholera
Iverson Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 silnik awx , avf to pd , czyli pompowtryski , zmieniasz pompki na ALki , turbo brd , wywalasz kata, wywalasz egra, stroisz i masz ok 190kuca i 400nm styknie jak na ośkę
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Tylko teraz sobie przelicz, kompletny silnik ze skrzynia to z 5tys do tego turbo ok 2tys pompki 1,5kafla robota ??? i cieszysz nową mocą, albo kręcisz starego poczciwego AFNa dokładasz turbo - ok 2tys i cieszysz sie nieco wolniejszym AFNem
SoMeS Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 z FMIC czy to wtedy staje się zbędne? jaki przybliżony koszt pompek? kata już nie mam a egr to moment Kowi masz troche racji ale ja to uparty jestem :gwizdanie: Co do kosztów to mocno zawyżone informacje masz
Iverson Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 wszystko zależy od tego na jak długo wiążesz się ze swoim struclem
SoMeS Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 w przyszłym roku zmiana na nowszy model... :gwizdanie: ale jeszcze nie wiem w której części...
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 No niewiem tylko ile kompletny silnik w dobrym stanie stoi ale nie liczył bym że dasz za całosć 2tys, a co do pomek nie bedą tańsze niz wtryski do AFNa, no chyba ze znajdziesz okazje za uzywki tak samo z turbina, ile ja sie za swoją nabiegałem, wiadomo mozna było kupić za 800zł uzywke ale niewiadomo co sie brało :gwizdanie: A tak poza tym Somes rezaj AWXa bedziesz 3 na forum
SoMeS Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 jak będę 3ci na forum to już mnie to nie interesuje może faktycznie masz racje żeby dorzucić turbawke i walnąć korekte i na tym poprzestać... oswoję się z ta mocą i następna a4 będzie się już minimum od tej mocy zaczynać :gwizdanie: tylko teraz pytanie... jaką mi da różnice jak zrobie korektę mocniejszą przy dobrym stanie turbo a przy wsadzeniu awx/brd i korekcie? tak czy tak zablokują mnie pompka i skrzynia więc nie wiem teraz
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Moim zdaniem dla wtrysków 216 wsadzanie turbo BRD nie ma sensu, co innego jak byś miał 230ki, poszukaj sobie A4 Mekto on przy wtryskach216 i hybrydzie AWX/ARL na seryjnej pompie10mm osiagnał 173km i to na ori IC o ile dobrze pamietam
SoMeS Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 Kowi wszystko fajnie ja mam skrzynię po regeneracji ładnie użytkowaną i "serwisowaną" z tym że też nie chce jej zabić potem jednym strzałem z kickdown'a tym bardziej że trzaskam trasy w tysiącach kilometrów na raz... dlatego jak bym teraz dorzucił turbinke i wyciągnął nawet te 170 kucy i spory jak na afn'a moment to nie wiem na ile by to dobre było
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 To szukaj skrzyni od AFNa, albo jakiegos rarytasa z dłóższymi przełozeniami albo baw sie w swapy, tylko przelicz sobie to wszystko czy sie opłaca
SoMeS Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 dlatego właśnie pytam czy ma sens wkładanie turbiny i pchanie się w bezpieczną dla skrzyni moc którą mogę (?) uzyskać bez niej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się