saper100 Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 Witam zakupiłem a4 i oddałem do "mechanika" aby wymienił rozrząd. Teraz mam kłopoty bo auto jeździ jak ślimak przyspiesza tylko na 3 biegu a na 5 to nawet zwalnia. Wiem że coś spaprał a co gorsza twierdzi że wszystko jest z jego strony ok. Poczyniłem kroki aby to sprawdzić i zdobyłem blokady wałka i pompy do tego silnika VAG 2065, VAG 2064. I jest tak jak da sie zablokować wałek to w okienku od obudowy sprzęgła widać że wał jest w pozycji na kreseczce przed pozycją "0" jednak w tym połoeniu nieda sie zablokować pompy bo otworyniezgadzają sie o jakieś 6mm. Jak zablokuje pompe to wał korbowy stoji na "0" ale można zapomnieć o zablokowaniu wałka rozrzędu. Czy może mi ktoś napisać w jakim położeniu powinien znajdować sie wał "0" czy ta kreseczka przed zerem i czy wtedy pompa powinna dać sie zablokować i do tego ustawić wałek rozrządu. Ogólnie prosze o przepis jak to ustawić. Potem zajmiemy sie kątem wtrysku. Troch wiedzy o mechanice posiadam poprzednie samochody "benzynz" naprawiałem sam a tu sie wygłupiłem i mam kłopoty. Pozdrawiam i licze na pomoc
wojtek26 Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 ta kreska to jest właśnie 0 ustaw wał i zablokuj pompe zluzuj napinacz i poluzuj śrube na wałku rozrządu. Zdejmij pasek zablokuj wałek i na nowo załóż wszysko spowrotem. Potem pojedź jeszcze na sprawdzenia kąta wtrysku
saper100 Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Opublikowano 6 Maja 2007 Witam Tylko ta kreseczka od opisu 0 jest oddalona o jakieś 20 mm i jak ustawie wał na to kreske zdejme pasek i zablokuje pompe (przed zdjęciem paska jest to niemożliwe) to ząbki paska nie pasują przesunięcie 1/2 ząbka. Ustawiłem to tak wał na 0 to wybite na kole zamachowym pompe zablokowałem zdjołem pasek i zablokowałem wałek. Założyłem pasek i napiołem napinacz wyjołem blokady i przetestowałem autko jeździ tak sobie ale przynajmniej nawet na 5 biegu przyspiesza. Zostawić to tak czy dalej kombinować aż ustawie to na to kreseczke na kole zamachowym Czy ustawiać teraz kąt wtrysku. Pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 Podepnij VAG-a i sprawdź kąt wtrysku bo przyczyna może tkwić zupełnie gdzie indziej przepływka,N75 bez VAG-a nic nie zdziałamy :confused:
saper100 Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Opublikowano 6 Maja 2007 Witam Po podpięciu vag-a zero błędów ale jeśli chodzi o kąt to w polu gdzie powinno być 51 przynajmniej tak było by najlepiej jest 44. Może tak zostać czy kręcić pompą i jeszcze jedno jak kręcić to o ile i w którą strone.
spanky Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 WitamPo podpięciu vag-a zero błędów ale jeśli chodzi o kąt to w polu gdzie powinno być 51 przynajmniej tak było by najlepiej jest 44. Może tak zostać czy kręcić pompą i jeszcze jedno jak kręcić to o ile i w którą strone. samo podpiecie Vaga i brak błedów nie oznacza ze wszystko jest OK ... :exclaim: cos mi sie wydaje ze mechanik zapomniał czegos pospinac i dlatego autko ledwo sie toczy ....
wojtek26 Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 kąt może zostać chyba że chce ci sie bawić to spróbuj. Zrób logi dynamiczne i bedzie wiadomo czy turbawka dobrze dmucha i czy przepływka dobrze pokazuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się