Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów.

Ogólnie na samochód nie narzekam tylko coś mi syczy (jakaś nieszczelność). Nie wiem co jest z grupa 014 (nie mierzyło mi żadnych wartości)

Z góry dziękuję za pomoc :thankyou2:

BS:

000 ml000.jpg003 ml003.jpg004 ml004.jpg011 ml011.jpg

Statyczne:

000 ml00045.jpg001 ml001.jpg003 ml00395.jpg004 ml00422.jpg007 ml007.jpg013 ml013.jpg 018 ml018.jpg023 ml023.jpg

Dynamiczne:

000 ml00064.jpg001 ml00166.jpg003 ml00311.jpg004 ml00485.jpg008 ml008.jpg010 ml010.jpg011ml01134.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimalnie przycinajace sie kierownice w sprezarce - ale tragedii nie ma - dynamiczna jazda powinna wystarczyc.

Czy przeplywomierz w tym samochodzie jest oryginalny dedykowany do AFN ?

Wydaje mi sie, ze najslabszym elementem tego auta jest pompa wtryskowa.

Zacząłbym od poprawnego ustawienia zapłonu oraz ewentualnej weryfikacji poprawnosci ustawienia rozrządu.

Niedomaga dynamiczna regulacja kąta wtrysku. Dlatego po ustawieniu zaplonu proponuje powtorzyc 004 dyn, 004 BS oraz 000 BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz jest oryginalny, niewymieniany od nowości. Ale sprawdzę jakie ma oznaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedomaga dynamiczna regulacja kąta wtrysku.

ja tu bym stawial na przestawiacz kata wtrysku albo zapowietrzony uklad ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tu bym stawial na przestawiacz kata wtrysku albo zapowietrzony uklad ...

A czy ten zapowietrzony układ może mieć jakiś związek z sykiem uciekającego powietrza dobiegającego spod maski w czasie dodawania gazu? Gdzieś jest dziurka ale nie mogę jej znaleść :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Po zrobieniu logów i analizie, zacząłem jeździć dynamicznej - wkręcać na obroty (oczywiście na ciepłym silniku) żeby się kierownice w turbo nie zapiekały.
  • Wywaliłem kata (wstawiona rurka)
  • Wiem jak się ustawia kąt wtrysku, więc niedługo się tym zajmę

Ale to nie wszystko, czy ktoś po przejrzeniu logów jest w stanie powiedzieć gdzie jest (mniej więcej) nieszczelność (dziura) przez którą mi samochód syczy. Właściwie tylko po to te logi robiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz dokladnie krotki łacznik gumowy - miedzy gorną rurą dolotową a kolektorem ssacym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy spójrzcie na 3 grupę logów statycznych. Co jest tam nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...