mrluke 0 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Hej, zauwazylem ze jak jade autostradas i przekraczam 130kmh i pruje dalej to zapala sie kontrolka ABS w nawiasie i swieci caly czas, az zwolnie zgasze silnik i odpale znowu i juz nie swieci , lecz gdy znowu przyspiesze to sie zapala. Klocki sprawdzalem są ok. Jedynie co mnie zastanawia to jak parkuje do przodu albo do tylu to slysze takie lekkie jakby tarcie jakby cos bylo krzywe, tak jakbym na hamulcu lekko ruszal/cofał-jak cofam to lepiej to slychac. POMÓŻCIE, co posprawdzac?POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Czujniki abs do sprawdzenia, czy nie są zabrudzone oraz dobrze dociśnięte do tarczek z wycięciami. Same tarczki też do sprawdzenia czy nie są np pęknięte, zabrudzone itp. Było już na ten temat na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruda69 1 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Jest jeszcze możliwość ustawienia "kąta kierwonicy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrluke 0 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Jest jeszcze możliwość ustawienia "kąta kierwonicy". co masz na mysli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal 1 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 u mnie taki objaw byl przy uszkodzeniu pierscienia abs , tez kontrolka zapalala sie powyzej ok 140 km , po wymianie piersciena ,po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Jest jeszcze możliwość ustawienia "kąta kierwonicy". a co to ma wspólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Henrykus Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Jest jeszcze możliwość ustawienia "kąta kierwonicy". czekamy na rozwinięcie tezy , to może być ciekawe Tak poważnie , to ja też miałem pęknięty pierścień modulatora w tylnej prawej piaście i "wichrowanie" przy większych prędkościach pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się