Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Odłączanie napędu podczas jazdy [MULTITRONIC B6]


Gość pisizakopane

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Audi 1.8T (170PS) AMB: Skrzynia FSE. rocznik 2002. Problem jest następujący:

Dziś spadł w Zakopanem śnieg, przy prędkości powyżej 30 - 40km/h przy gwałtownym hamowaniu (włancza sie ABS/ESP) skrzynia rozłancza mi napęd! Obroty można krecić ile wlezie ale auto nie jedzie, musze zwolnić do 20 - 30km/h lub zatrzymać się by skrzynia zaczęła działać. Co to może być? Czy ktoś miał już taki problem?

Czy jest to spowodowane uszkodzeniem [czujnika położenia lewarka zmiany biegów] - taki bład wyskakuje mi jak podepnę VAG'a. Na fis'ie PRND pulsuje mi ciągle na czerwono - dowiedziałem się u elektryka ze te czujniki w tych modelach siadają czesto, ale czy ma to jakieś znaczenie do rozłączania napędu przy gwałtownym hamowaniu?

Prosze o pomoc, z góry dziękuje za jakieś informacje - nie sztuką jest jechać do serwisu i wyłożyc kupe kasy jak może sie okazać to jakaś bzdura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulsowanie na czerwono oznacza że skrzynia wchodzi w tryb awaryjny... Może zadzwoń do Sserwis (032) 43 07 508, poproś do tel. mechaniora - opisz usterkę i zapytaj co to może być i jakie koszty... Od siebie dodam tylko tyle że podczas hamowania (a tym bardziej gwałtownego) skrzynia najbardziej dostaje w d*pę...

2002 czyli skrzynię masz pierwszej generacji - 6 lamel, stara wersja pompy hydraulicznej... (no chyba że trafiła Ci się modyfikacja - masz jakieś info na ten temat?) Czy mógłbyś podać aktualne numery sterownika i softu swojej skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to sterownik - można naprawić (jest kilku speców którzy zrobią to za 800zł, m.in. Sserwis właśnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm z tego co widzę to dla Twojej skrzyni nie przewidziano sterownika pod 7 lamel... No nic, tak czy siak potrzebny specjalista. Dzwoniłeś do Sserwis tak jak sugerowałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dzwonilem, krzykneli ok 2 - 3 tys za naprawe, trzeba wyciągnąć skrzynie i wymienic czujnik połozenia lewarka. U mnie na miejscu szpece naciagacze chca mi to zrobic za 1000zł ale szukam kogoś jeszcze tanszego, jutro mam dostac namiary na gościa co robi tylko multitrony i ma normalne ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wsiadam do auta i wszystko jest ok, skrzynia nie pulsuje na desce, i bład silnika tez sie nie świeci.. ale...... po przejechaniu kilku km po mieście, pare razy zgasilem i zapalilem auto i niestety - tyle się nacieszyłem, bład znowu wskoczyl, pulsuje skrzynia i świeci sie check. Co w tym wypadku proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...