pyci99 0 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Witam czy wart na początek przeprogramować chipa i gdzie?? jak z kopceniem i żywotnością silnika?? pozd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Program to do mastersa , bedzie bardziej dymił , żywotność sie zmniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Program to do mastersa , bedzie bardziej dymił , żywotność sie zmniejszy. Co do dymienia , to jak program będzie zrobiony porządnie to zwiększone dymienie nie powinno mieć miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Powinno nie mieć , ale przy redukcjach zawsze mocniej bedzie dymił , zawsze mówią ze nie ale jednak tak bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 czy wart na początek przeprogramować chipa i gdzie?? jak z kopceniem i żywotnością silnika?? na początek to warto sprawdzic czy te seryjne 90 kucy sie jeszcze nie rozbiegło..... :twisted: a co do wirusowania ... to jak widze to masz A4 z 95 roku czyli 1Z ... silniczki te kreca sie bezpiecznie do 110 kucy (samym softem) ..... najpier wymien wtryski od silnika AFN i potem pod to zrób program ... powinno byc cos kolo 120 PS i 250-280 Nm ..... dalsze ingerencja w starego kondona juz jest nie oplacalna .... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 , bedzie bardziej dymił , żywotność sie zmniejszy. ciekawe rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 ctv czemu to dla ciebie ciekawe ? Chyba normalne że tym bardziej silnik wysilony tym żywotność mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 ctv czemu to dla ciebie ciekawe ? Chyba normalne że tym bardziej silnik wysilony tym żywotność mniejsza. jak program zrobiony z głowa to zywotnośc silnika zalezy tylko i wylacznie od wlasciwego uzytkowania pedalu gazu przez wlasciciela ...... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek 0 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Ciekawe który Tdi nie rozkłada czarnego dywanu za soba przy pełnym piecu ??Mój po Sofcie zachowuje sie tak samo jak przed czyli przy pełnym gazie cos tam zawsze przykopci,jakos mnie to nie razi w koncu to diesel i 220 tys km przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Ciekawe który Tdi nie rozkłada czarnego dywanu za soba przy pełnym piecu ??Mój po Sofcie zachowuje sie tak samo jak przed czyli przy pełnym gazie cos tam zawsze przykopci,jakos mnie to nie razi w koncu to diesel i 220 tys km przebiegu Moj stary 1Z jak go zaraz kupilem nie puscil ani jednego bączka , mimo ze byl mocno wysilony, teraz czasem przy pełnym bucie leci obłok czarnego dymu :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 panowie jezeli autko delikatnie przydymia przy gnieceniu w sendał to nie ma sie czym martwic ... wkoncu to dizel .... ;-) wzystkie TDI puszczaja baki poczawszy od zwyklych starych VP ,po PD az po 2.0 TDI .... poobserwujcie silniki TDCI,CDTI lub DCI tam to dopiero jest sraczka ..... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartte 0 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Ja nie do końca bym się zgodził z ta mniejsza żywotnością, przykładowo samo Mitsubishi ma chipy do swoich nowych fabrycznie samochodów i po ich założeniu jest pełne zachowanie gwarancji, sądze że poprawnie zmodyfikowane ECU nie wpływa na żywotność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 oczywiscie ze wplywa...ale nie jest to jakas duza roznica. w audi tez masz gwarancje po chipie(przynajmniej w krakowie i tylko po zrobieniu w 1 firmie(nie pamietam ktorej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QBAba 0 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 No i ja się ostatnio skusiłem na wirusik i nowe wtryski ASV. Nie byłem jeszcze na hamowni wiec nie wiem jak wygląda mój wykresik, ale ze zmulonej 90-tki zrobił sie mały zapier.... Co do dymienia -jak się wciśnie sandał w podłoge to i trochę piernie :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomboy Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Żywotność raczej sie zmniejszy a to chyba normalne ze dymi przy wcisnietym gazie, po to sie wirusuje by zwiekszyc moc albo moment a to jest normalny objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 No i ja się ostatnio skusiłem na wirusik i nowe wtryski ASV. Nie byłem jeszcze na hamowni wiec nie wiem jak wygląda mój wykresik, ale ze zmulonej 90-tki zrobił sie mały zapier.... Co do dymienia -jak się wciśnie sandał w podłoge to i trochę piernie :mrgreen: a kto pisal Ci program i na jakie wartosci ... (KM,Nm) :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QBAba 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Program mam z Mastersa ale na hamowni jeszcze nie byłem więc nie wiem ile dokładnie tam siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Program mam z Mastersa ale na hamowni jeszcze nie byłem więc nie wiem ile dokładnie tam siedzi. To co to za chiptuning??,z tego co wiem (przynajmniej ja tak miałem)hamujemy auto przed i po chiptuningu,chyba żle zrobiles kolego chipując furke nie wiedząc co siedzi w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtek Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 co do dymienia to tez sie tym przejmowalem dopuki nie zobaczylem wahlarza mozliwosci Bolka 138Kucykow :mrgreen: nie ma co sie tym przejmowac.(a tylko obserwowac czy nie zmienia sie kolor dymu) Ot: wczoraj widzialem nowe renault 1,9dCi - Scenic. przy wyprzedzaniu wcisnal chyba w podloge i sie czarno zrobilo za nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QBAba 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Wiem, że źle że nie odwiedziłem hamowni przed ale nie zależy mi na cyferkach tylko na tym żeby samochód jeździł lepiej. Co do dymienia to już się zdążyłem przyzwyczaić, a nawet wydaje mi się że dymienie jest mniejsze niż na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się