SoMeS Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Bry Bawiąc się ostatnio trochę ściągnąłem obudowę filtra powietrza na moment by zobaczyć jak to będzie chodzić... :gwizdanie: Dla samego tego dźwięku jestem już nakręcony nie odwołalnie na jakiś konkretny stożek W związku z tym moje pytanie.. Jaki filtr stożkowy podpasuje do AFN'a? co prócz samego filtra potrzebuję jeszcze? Byłbym wdzięczny za podesłanie jakiś linków czy to z allegro czy to ze stron producenta. Z góry wielkie dzieki P.S. znam legendy o padających przepływkach
spanky Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 P.S. znam legendy o padających przepływkach to nie sa legendy ...
SoMeS Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 spanky to będę woził jedną w schowku na zapas ale chce mieć stożek pomożesz?
ksiadz99 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 przeciez stozek daje 2 moze 5 KM a ryje silnik i turbine az milo do tego trzeba zrobic porzadna scianke oddzielajaca od silnika zeby nie zasysał cieplego powietrza bo wtedy juz bedzie masakra.. w dziale tuningowym jest duzo informacji, tez kiedys chcialem montowac ale po lekturze zrezygnowalem bo poprostu nie warto z A4 robic Kadeta
lesand Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 cytat z forum passata: Mały opis zmian : MODEL: Passat B4 TDI GT 1996r. SILNIK: 1.9 TDI (AFN) MOC: 110KM/235NM / Stage I 172KM/343Nm Stage II 190KM/400Nm MODY POD MASKA: Turbo BRD, wtryski 230 na końcówkach PowerPlus 764, pompa 11 z AHH, FMIC oparty na intercoolerze z Megane 2.0 DCI, dolot do turbo 3'' mojego pomysłu plus filtr stożkowy w obudowie Simota z zimnym dolotem, zewnętrzny map sensor 3 barowy z ARL, koło zamachowe G60 ze sprzęgłem Sachs VR6 Moc 172KM/343Nm była na wtryskach 216 i oryginalnej pompie 10. Obecnie nowe większe wtrysk, wydajniejsza pompa i mocne sprzęgło. Samochód legitymuje się mocą 190KM i 400Nm momentu. http://www.youtube.com/watch?v=X4j_lGNMjT0 (najnowszy 190KM/400Nm)
SoMeS Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 ksiadz99 tylko dlaczego zakładasz że zrobię tam jakąś padline? ja to jak to zrobię to na najlepszych tajlach i tak by było optymalnie i bezpiecznie a ten projekt konkretny ciekawe czy do takiej mocy dojdę... :gwizdanie:
ksiadz99 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 alez to tylko moje skromne zdanie rezaj do woli, twoje auto
SoMeS Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 ja rozumiem troskę ale myślę że nic się tu stać nie może chyba że ktoś mi prędzej powie jakiego złożyć blow'a
ksiadz99 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 ooo to juz konkretniejszy projekt a co do filtra to ja poprostu widzialem na wlasnym wirniku w turbo jakie zlo moze siac zly/stary filtr powietrza i nie zycze ci tego samego
SoMeS Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 hmm tym bardziej że nówka sztuka turbulum będzie montowane nie orientujesz się jakie "pssst" by mi podeszło?
ksiadz99 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 zero wiedzy w tym temacie
SoMeS Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 ano szkoda... ok koniec OT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się