Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Filtr stożkowy - jaki do AFN'a?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bry :hi:

Bawiąc się ostatnio trochę ściągnąłem obudowę filtra powietrza na moment by zobaczyć jak to będzie chodzić... :gwizdanie:

Dla samego tego dźwięku jestem już nakręcony nie odwołalnie na jakiś konkretny stożek :kox:

W związku z tym moje pytanie.. Jaki filtr stożkowy podpasuje do AFN'a? co prócz samego filtra potrzebuję jeszcze?

Byłbym wdzięczny za podesłanie jakiś linków czy to z allegro czy to ze stron producenta.

Z góry wielkie dzieki :good:

P.S. znam legendy o padających przepływkach :decayed:

Opublikowano

P.S. znam legendy o padających przepływkach :decayed:

to nie sa legendy ... :wink4:

Opublikowano

spanky to będę woził jedną w schowku na zapas ale chce mieć stożek :decayed:

pomożesz? :kox:

Opublikowano

przeciez stozek daje 2 moze 5 KM a ryje silnik i turbine az milo :thumbdown: do tego trzeba zrobic porzadna scianke oddzielajaca od silnika zeby nie zasysał cieplego powietrza bo wtedy juz bedzie masakra.. w dziale tuningowym jest duzo informacji, tez kiedys chcialem montowac ale po lekturze zrezygnowalem bo poprostu nie warto z A4 robic Kadeta

Opublikowano

cytat z forum passata:

Mały opis zmian :

MODEL: Passat B4 TDI GT 1996r.

SILNIK: 1.9 TDI (AFN)

MOC: 110KM/235NM / Stage I 172KM/343Nm Stage II 190KM/400Nm

MODY POD MASKA: Turbo BRD, wtryski 230 na końcówkach PowerPlus 764, pompa 11 z AHH, FMIC oparty na intercoolerze z Megane 2.0 DCI, dolot do turbo 3'' mojego pomysłu plus filtr stożkowy w obudowie Simota z zimnym dolotem, zewnętrzny map sensor 3 barowy z ARL, koło zamachowe G60 ze sprzęgłem Sachs VR6

Moc 172KM/343Nm była na wtryskach 216 i oryginalnej pompie 10. Obecnie nowe większe wtrysk, wydajniejsza pompa i mocne sprzęgło. Samochód legitymuje się mocą 190KM i 400Nm momentu.

http://www.youtube.com/watch?v=X4j_lGNMjT0 (najnowszy 190KM/400Nm)

Opublikowano

ksiadz99 tylko dlaczego zakładasz że zrobię tam jakąś padline? :cool1:

ja to jak to zrobię to na najlepszych tajlach i tak by było optymalnie i bezpiecznie :good:

a ten projekt konkretny :naughty: ciekawe czy do takiej mocy dojdę... :gwizdanie:

Opublikowano

alez to tylko moje skromne zdanie :) rezaj do woli, twoje auto

Opublikowano

ja rozumiem troskę ale myślę że nic się tu stać nie może :mysli: chyba że ktoś mi prędzej powie jakiego złożyć blow'a :decayed:

Opublikowano

ooo to juz konkretniejszy projekt :naughty: a co do filtra to ja poprostu widzialem na wlasnym wirniku w turbo jakie zlo moze siac zly/stary filtr powietrza i nie zycze ci tego samego

Opublikowano

hmm tym bardziej że nówka sztuka turbulum będzie montowane :mysli:

nie orientujesz się jakie "pssst" by mi podeszło? :decayed:

Opublikowano

zero wiedzy w tym temacie

Opublikowano

ano szkoda... ok koniec OT :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...