Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Przerywanie silnika w zakresie obrotów ok. 3400 do 3600


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy. Mam problem z silnikiem BLB. Silnik zaczyna przerywać w granicach obrotów 3400-3600 i jest to wyczuwalne na biegu 3,4,5,6 a po dłuższej jeździe samochodem ok. 4 do 5 godz. i dłużej samochód zaczyna przerywać na coraz niższych obrotach, że schodzę z obrotami do 2800 i mogę wtedy maksymalnie jechać do 140 km/h. Często robię trasy Polska-Holandia i po dłuższej jeździe coraz więcej zaczyna przerywać... po miejscu jest to wykrywalne w granicach wyższych obrotów a czym dłużej jadę samochodem stałą prędkością muszę obroty zmniejszać i zwalniać. Miałem podpinanego V-aga i nic nie wskazało. Wymieniałem już również przepływościomierz i nic to nie dało. Później stwierdził kolejny mechanik, że może to być pompa paliwa w zbiorniku, została ona zregenowana a problem nie zniknął... Szukałem podobnego wątku na forum ale niestety nic nie znalazłem o tym temacie lub nie chcąco przeoczyłem, bardzo proszę o pomoc! Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów. Krzysiek.

Opublikowano

zacznijmy od najprostszych rzecz:

-filtr paliwa

-porzadna diagnostyka Vag'iem

Opublikowano

Dziękuję bardzo za podpowiedź ale to raczej niestety nie to, ponieważ filtr paliwa został wymieniony 4 tyś. km temu firmy MANN, a w przypadku sprawdzenia V-agiem to było to sprawdzane u dwóch różnych elektryków w Ustroniu i nic nie wykazało... Pozdrawiam.

Opublikowano

Dziękuję bardzo za podpowiedź ale to raczej niestety nie to, ponieważ filtr paliwa został wymieniony 4 tyś. km temu firmy MANN, a w przypadku sprawdzenia V-agiem to było to sprawdzane u dwóch różnych elektryków w Ustroniu i nic nie wykazało... Pozdrawiam.

ze u dwoch to nie znaczy ze porzadnie ... [to nie jest zart]

wiem to z doswiadczenia ;)

niestety ale bez logow ciezko bedzie cos poradzic chyba ze bedziemy strzelac na chybil trafil ;) a bedzie tego troche ... :wink4:

Opublikowano

Dziękuję koledzy za wskazówki, niestety nie posiadam na dzień dzisiejszy VAG-a , wieczorem muszę jechać do Holandii a nie mam pojęcia kto by mógł mi zrobić logi przed wyjazdem w mojej okolicy.... Więc będę musiał się sam zaopatrzyć w oprogramowanie VAG-a i spróbować samemu zrobić logi po powrocie... chyba, że ktoś z Was koledzy wie gdzie bym mógł zrobić te logi w mojej okolicy to będę bardzo wdzięczny a w trakcie jazdy do Holandii zobaczę czy przerywanie się zwiększa i czy objadę... Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 31 Październik 2009, 09:26_________________________________________________Witam koledzy. Mam dobrą informację :) dzięki podpowiedzi jednego mechanika z Dębowca ściągnąłem dekiel od zaworów, odczepiłem na wtyczkach pompowtryskiwacze i podoginałem blaszki na stykach oraz poczyściłem delikatnie styki w pompowtryskiwaczach i wyobrażcie sobie że usterka zniknęła całkowicie! Więc taka mała błachostka a ile może namieszać... Na szczęście jest już wszystko ok. Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam koledzy. Mam dobrą informację :) dzięki podpowiedzi jednego mechanika z Dębowca ściągnąłem dekiel od zaworów, odczepiłem na wtyczkach pompowtryskiwacze i podoginałem blaszki na stykach oraz poczyściłem delikatnie styki w pompowtryskiwaczach i wyobrażcie sobie że usterka zniknęła całkowicie! Więc taka mała błachostka a ile może namieszać... Na szczęście jest już wszystko ok. Pozdrawiam.

widzisz ...

na logach [porzadnej diagnozie] bylo by to widac ... ;)

a przypadki z wtyczkami to nagminna usterka silnikow PD... czesto opisywana na tym forum

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...