darulez Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam Seat 1,9 90KM z 2000r o ile sie nie myle to ANU Czy tam turbina miala sterowanie łopatkami? Jesli nie to czy jest w tych silnikach jakies sterwoanie podcisnieniowe turbiną? Pytam bo auto łapie notlaufa 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent i chce wyeliminowac potencjalne przyczyny, w tym przypadku zapieczone kierownice. Jesli to nie turbina to zaworek N75???
spetsnaz Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 W ANU nie ma zmiennej geometrii. Stawiam na dziurę w dolocie lub zapieczenie zaworka upustowego. Zrób logi, będzie wiadomo w którą stronę idzie powietrze.
darulez Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 lub zapieczenie zaworka upustowego. napisz o jaki zaworek chodzi
spetsnaz Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 lub zapieczenie zaworka upustowego. napisz o jaki zaworek chodzi http://www.bogumil.deal.pl/turbina/turbiny/turbo7.jpg numer 6
darulez Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 lub zapieczenie zaworka upustowego. napisz o jaki zaworek chodzi http://www.bogumil.deal.pl/turbina/turbiny/turbo7.jpg numer 6 dziekowac,
spetsnaz Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Jak będziesz miał możliwość to sprawdź - jeżeli siłownik rusza zawór, to problemu szukaj w innym miejscu. Najlepiej jednak zacząć od logów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się