Jump to content

[ALL] Czy warto wkładać chipa przy dużym przebiegu?


Recommended Posts

Mam audi a4 z 2000 roku,jezdze samochodem po Irlandii i tu tez go kupilem, auto jest w dobrym stanie polscy mechanicy ktorzy go ogladali twierdza ze chodzi lepiej niz niejedno takie audi z o wiele mniejszym przebiegiem,jednakze jest to juz 120000 MIL(uwaga),dlatego prosze o opinie,nie mowie tu o duzym przyroscie mocy, mam 115 koni i chcialbym zmienic do ok 135 nie wiecej, czy to ma sens??czy to prawda ze zuzycie silnika moze nawet spasc??

Link to comment
Share on other sites

jeśli to oryginalny przebieg i auto serwisowane jak Bóg przykazał to nie ma się czego obawiać

Link to comment
Share on other sites

Auto jest kupione w Irlandii, w Dublinie tutaj 60 procent ludnosci zyje w tym miescie , oni nie maja gdzie i po co jezdzic, do pracy i na zakupy,jak maja babcie za miastem ta ja odwiedza raz na rok,to autentyczny przebieg zgodny z ksiazka servisowa, do tego auto dopoki ja go ni kupilem bylo serwisowane przez poprzednich dwoch wlascicieli w autoryzowanym servisie audi,tutaj jezdza naprawde dziadki ktorzy sie podorabiali takimi autami mam na mysli oczywiscie od nowosci takie audi i lepsze,wiec sie nie pomyliles,pierwszym wlascicielem byl dziadek,a pozniej jego 40 letni syn prawnik,ktory mnie nawet umowy nie pozwolil za zone podpisac bo prawo to prawo hehehe, nie wydaje mi sie ze mnie wyrolowal na przebiegu...

Link to comment
Share on other sites

200tys km i samochod z 2000 roku? :polew: to chyba dziadek do kosciola jezdzil :polew: ja mam z 2004 i 210tys km :evil:

Czy pytanie dotyczyło rzeczywistego przebiegu? :mysli::offtopic:

Kolego lubelcik przecież Ty nie musisz się tłumaczyć co i jak z przebiegiem. Przecież to Twoja sprawa a inni niech sobie myślą co chcą... :cool1:

A co do chipa to spokojnie możesz coś kręcić. Tak jak koledzy wspominali wyżej jak autko było serwisowane i eksploatowane jak należy (a piszesz, że było) to nie masz się czego obawiać. :good:

Link to comment
Share on other sites

200tys km i samochod z 2000 roku? :polew: to chyba dziadek do kosciola jezdzil :polew: ja mam z 2004 i 210tys km :evil:

Nie sie z czego smiac...ja trafiłem swoją Niunie z 72 tyś na blacie, pełen serwis, przebieg sprawdzany przez ASO i chłopaków z Dynosoft...autko kupione w serwisie Audi u faszystów...czasami zdażają się takie przebiegi...

warnwarn.gifOT w dziale technicznym

Link to comment
Share on other sites

Witam pozwolicie ze sie podepne pod temat , mianowicie tez mysle nad zwiekszeniem mocy w mojej A4 , B6 z 2001 roku jednak , ze moja niunia ma juz przejechane 210tys mil czyli 330 tys km ( ja kupilem i uzywam w UK) , oczywiscie jest to nie smiertelne 1.9 TDI ale czy silniczek nie wyciagnie kopytek?

Do 96tys mil byla serwisowana w AUDI serwisie co 20tys mil (32tys km) , od tego przebiegu ja stalem sie jej wlascicielem i nie ukrywam swira dostalem na jej punkcie :kox:.

Serwisuje autko regularnie tyle , ze co 10tys mil (16tys km) , zalewam Full syntetyk przewidziany na przebiegi Long Life , wszystkie filtry i olej od dealera Audi , VW i robie to sam , mam pojecie troszke co nie co i nie wywalam kasy na mechaniora , ktory jak sie z darzylo raz po wymianie wszystkich filtrow i oleju z banki 5ltr zwrocil mi 3,5 ltr :wallbash: , 15 min pozniej dokonywalem ponownej wymiany oleju.

Tak wiec moje pytanko takie same jak w temacie i innych posiadaczy Audi czy zwiekszenie mocy o jakies 40KM nie przyniesie negatywnych skutkow? wspomne jeszcze ze za pare dni przymierzam sie do wywalenia kata a i robilem jakis czas temu logi dynamiczne i satyczne i po analizie przez klubowiczow ich zdaniem wszystko hula jak trzeba.

Dziekuje i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Widzę, że rzeczywiście masz na punkcie swojej niuni świra ale to dobrze dla niej i dla Ciebie samego! :good: Dbasz o autko i wiesz co masz! Co do chipowania to parę osób się ostatnio chwaliło wykresami ze swoich poczynań przy zbliżonych przebiegach swoich autek do Twojego. Podjedź do tunera i sam oceni stan Twojej jednostki i powie co nieco o ewentualnej poprawie fabryki ale ogólnie myślę, że będzie OK. :good:

Link to comment
Share on other sites

Ja też mieszkam w Irlandii i właśnie poszukuje a4ki w dobrym stanie, jedna rzecz mnie boli, mianowicie turbina, nie sądzę, żeby każdy irys po ostrej jeździe czekał minute przed wyłączeniem silnika, dlatego trzeba dobrze sprawdzić samochód przed chipem. Jest jakiś dobry chip tuner w Irlandii? Jak nie to trzeba będzie się do PL wybrać w przyszłym roku na urlop ;)

Link to comment
Share on other sites

dzieki za rozwijanie tematu, co do irlandii...watpie co do dobrych tunerow(w rozsadnej cenie oczywiscie),sami wiecie jak jest, ktos pogrzebal pare razy z tatkiem przy aucie a w irlandii juz jest mechanikiem...

Link to comment
Share on other sites

Znalazłem firmę która to robi, ale zdziwił mnie fakt, że robią to wszędzie, tzn mogą przyjechać i zrobić ci pod domem jak chcesz... No a co z hamowaniem auta itp? Chyba gotowce wgrywają nie sprawdzając auta wcześniej i cenią się 350-400 euro...

Link to comment
Share on other sites

No to co za problem przyjechać do Polski zrobić chipa i jednoczęsnie wakacje sobie zrobić.

Za irlandzkiego chipa niewiadomego pochodzenia zapłacisz tyle, że starczy na chip w Polsce i na mini wakacje. A podróz powrotna to bedzie czysta przyjemność. :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...