babok123 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 witam kupiłem samochód jakis tydzien temu no i w tym tkwi problemik sprawy blacharskie silnik ok wszystko gra:D teraz jak go sprawdzic co ma do wymiany filtry oleje pasek itp czy cos jeszcze no i czy do wymiany zarówki w kierunku musze zdejmowac zderzak bo kumpel mi tak doradził al chyba da sie to jakos ominąc
skovroon Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 "no i czy do wymiany zarówki w kierunku musze zdejmowac zderzak bo kumpel mi tak doradził" noo to mnie rozwalilo na lopatki :polew: :polew: po 1. nie musisz zdejmowac zderzaka a po 2. od takich problemów jest inny dział
babok123 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 no no mi tez to własnie sie wydało dziwne ale dzieki
GRazny Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 witam kupiłem samochód jakis tydzien temu no i w tym tkwi problemik sprawy blacharskie silnik ok wszystko gra:D teraz jak go sprawdzic co ma do wymiany filtry oleje pasek itp czy cos jeszcze no i czy do wymiany zarówki w kierunku musze zdejmowac zderzak bo kumpel mi tak doradził al chyba da sie to jakos ominąc kolego daj to komuś do przeczytania, a potwierdzi, że nie da się bez znaków interpunkcyjnych tego zrozumieć... co do problemów: żarówkę wymienisz wyciągając lampę... 4 śruby torx 20 (dwie na górze, dwie na dole) i lampa w rękach... a i bez tego ludzie sobie radzą co do rozrządu to Twoja decyzja... zwykle się wymienia po kupnie Ja zaufałem zgodności swojej książki serwisowej z historią z ASO i nie zmieniałem - na razie 50.000km pękło... Powinny być wpisy w książeczce, w bazie ASO i naklejka na pasie przednim (gdzieś przy chłodnicach - w widocznym miejscu) tylko jeśli rozrząd miałeś zmieniany przy 120tyś... teraz masz powiedzmy 177tyś a w rzeczywistości 240tyś to masz problem... bo jest do wymiany, a o tym nie wiesz... Przekręcenie licznika w tym aucie to pikuś i dlatego wszyscy wymieniają po zakupie...
babok123 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 książkę serwisową mam niby pisze ze wymieniony został przy 169 000 w tym momencie mam 175 000 :ślina: Sory za takie lepione zdania ale potrzebuje szybkich informacji
GRazny Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 książkę serwisową mam niby pisze ze wymieniony został przy 169 000 w tym momencie mam 175 000 :ślina: Sory za takie lepione zdania ale potrzebuje szybkich informacji no to jeszcze tylko dodam że przebiegi od 168.000 do 177.000 są ulubione wśród handlarzy... polecam znaleźć kogoś kto sprawdzi historię w serwisie AUDI
babok123 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 No ale.. Jak książkę serwisową mam prawie do daty sprowadzenia to chyba jest przebieg oryginalny,bynajmniej mi sie tak wydaje :/
Rogass Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 jedź do serwisu i podaj im VIN to Ci powiedzą dokładnie co ijak o ile auto było serwisowane :gwizdanie:
babok123 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 A Jakie koszty Wymiany tego paseczka ?? Tak Żebym się nie przestraszył proszę
GRazny Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 niestety masz tłumik drgań paska rozrządu... i też masz stary napinacz paska wielorowkowego bo do końca bodajże 2003 były... po cenach TOM77 na oryginałach oba paski + wszystkie kółka i napinacze wyjdą ok. 1300zł może ciut mniej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się