Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1,8T] Szarpanie w różnych przedziałach obrotowych...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam ponowne kłopoty z moim 20vt awt, wymieniłem nową przepływke tak przynajmniej zalecano mi tutaj na forum... wymieniłem i auto zachowuje sie jeszcze gorzej, nastąpiło tak mocne szarpanie od najniższych obrotów...że czasami myślałem, iż wyskoczy silnik :| dziwne jest to, że nawet jak wsadzę starą przepływke to problem występuje ten sam, nie wiem czy jest to wina tego, że zrobiłem samochodem ok 15km z odpiętą przepływką...czego to może być wina :?: ja już nie mam sił...wymieniłem nowe świece, cewki i do tego teraz nową przepływke Bosch i auto zachowuje sie jeszcze gorzej.... jeśli potraficie to pomóżcie...plisss

jak odepnę wtyczke od przepływke to szarpanie znika... dzieje sie tak tylko z podpiętą przepływką :> :|

poniżej błedy z Vag`a

Steuergerät-Teilenummer: 8E0 909 518

Bauteil und/oder Version: 1.8L R4/5VT G 0001

Codierung: 0011501

Werkstattcode: WSC 13622

10 Fehlercodes gefunden:

17931 - Crash-Signal vom Airbag-Steuergerät unplausibles Signal

P1523 - 004 - kein Signal/Kommunikation

18058 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Kombiinstrument

P1650 - 004 - kein Signal/Kommunikation

18043 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Klima-Steuergerät

P1635 - 008 - unplausibles Signal

18057 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom ABS-Steuergerät

P1649 - 008 - unplausibles Signal

18107 - Datenbus Antrieb fehlende Botschaft von Lenksäulenelektronik

P1699 - 008 - unplausibles Signal

17700 - Thermostat für Kennfeldgesteuerte Motorkühlung (F265) Unterbrechung

P1292 - 004 - kein Signal/Kommunikation

17698 - Geber für Kühlmitteltemperatur-Kühlerausgang (G83) Signal zu groß

P1290 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten

18080 - Kühlerlüfteransteuerung 1 Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse

P1672 - 004 - kein Signal/Kommunikation

16486 - Luftmassenmesser (G70) Signal zu klein

P0102 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten - Sporadisch

16885 - Fahrzeug-Geschwindigkeitssignal unplausibles Signal

P0501 - 004 - kein Signal/Kommunikation

wklejam także foto wtyczki która idzie do przepływki, może jest na tym forum jakiś użytkownik z tym samym silnikiem i mógłby sprawdzić czy u niego tak samo kable są wpięte w wtyczce...może wina tkwi właśnie w tym?

suc53316xi1.th.jpg suc53319pr6.th.jpg suc53328sn7.th.jpg

Opublikowano

ja jezdzilem z odpieta przeplywka troche dluzej i nic sie nie stalo ;) odepnij sonde lambda i pojezdzij, zobaczysz czy cos sie zmienilo

Opublikowano

ja jezdzilem z odpieta przeplywka troche dluzej i nic sie nie stalo ;) odepnij sonde lambda i pojezdzij, zobaczysz czy cos sie zmienilo

ok wypróbuje...

może mi ktoś z forumowiczów posłać fotke czy u niego jest tak samo przepływka podłączona, chodzi mi o to czy kable są prawidło wpięte w przepływke?!

pozdrawiam FranoF1[br]Dopisany: 22 Maj 2007, 18:37 _________________________________________________zrobiłem tak jak mi zalecałeś i nadal to samo, na początek odłączyłem pierwszą sonde(wtyczki rozłączyłem) przejechałem jakiś kilometr i nadal silnik zaczął szarpać jak oszalały...później odłączyłem drugą(która znajduje sie za katalizatorem) i znowu to samo...jak odłączę przepływke to auto jedzie normalnie nic nie szarpie jedynie powyżej 4000rpm autko słabiej przyśpiesza...ale nic nie przerywa...

proszę kogoś by sprawdził czy wszystkie pięć miejsce w kostce przy przepływce są zajęte, u mnie widać na fotce że są tylko 4 podłączone, a 1 kabel jest ucięty...proszę o pomoc...błagam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...