FranoF1 Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 Witam Mam ponowne kłopoty z moim 20vt awt, wymieniłem nową przepływke tak przynajmniej zalecano mi tutaj na forum... wymieniłem i auto zachowuje sie jeszcze gorzej, nastąpiło tak mocne szarpanie od najniższych obrotów...że czasami myślałem, iż wyskoczy silnik :| dziwne jest to, że nawet jak wsadzę starą przepływke to problem występuje ten sam, nie wiem czy jest to wina tego, że zrobiłem samochodem ok 15km z odpiętą przepływką...czego to może być wina :?: ja już nie mam sił...wymieniłem nowe świece, cewki i do tego teraz nową przepływke Bosch i auto zachowuje sie jeszcze gorzej.... jeśli potraficie to pomóżcie...plisss jak odepnę wtyczke od przepływke to szarpanie znika... dzieje sie tak tylko z podpiętą przepływką :> :| poniżej błedy z Vag`a Steuergerät-Teilenummer: 8E0 909 518 Bauteil und/oder Version: 1.8L R4/5VT G 0001 Codierung: 0011501 Werkstattcode: WSC 13622 10 Fehlercodes gefunden: 17931 - Crash-Signal vom Airbag-Steuergerät unplausibles Signal P1523 - 004 - kein Signal/Kommunikation 18058 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Kombiinstrument P1650 - 004 - kein Signal/Kommunikation 18043 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Klima-Steuergerät P1635 - 008 - unplausibles Signal 18057 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom ABS-Steuergerät P1649 - 008 - unplausibles Signal 18107 - Datenbus Antrieb fehlende Botschaft von Lenksäulenelektronik P1699 - 008 - unplausibles Signal 17700 - Thermostat für Kennfeldgesteuerte Motorkühlung (F265) Unterbrechung P1292 - 004 - kein Signal/Kommunikation 17698 - Geber für Kühlmitteltemperatur-Kühlerausgang (G83) Signal zu groß P1290 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten 18080 - Kühlerlüfteransteuerung 1 Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse P1672 - 004 - kein Signal/Kommunikation 16486 - Luftmassenmesser (G70) Signal zu klein P0102 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten - Sporadisch 16885 - Fahrzeug-Geschwindigkeitssignal unplausibles Signal P0501 - 004 - kein Signal/Kommunikation wklejam także foto wtyczki która idzie do przepływki, może jest na tym forum jakiś użytkownik z tym samym silnikiem i mógłby sprawdzić czy u niego tak samo kable są wpięte w wtyczce...może wina tkwi właśnie w tym?
Kunio Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 ja jezdzilem z odpieta przeplywka troche dluzej i nic sie nie stalo odepnij sonde lambda i pojezdzij, zobaczysz czy cos sie zmienilo
FranoF1 Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Opublikowano 22 Maja 2007 ja jezdzilem z odpieta przeplywka troche dluzej i nic sie nie stalo odepnij sonde lambda i pojezdzij, zobaczysz czy cos sie zmienilo ok wypróbuje... może mi ktoś z forumowiczów posłać fotke czy u niego jest tak samo przepływka podłączona, chodzi mi o to czy kable są prawidło wpięte w przepływke?! pozdrawiam FranoF1[br]Dopisany: 22 Maj 2007, 18:37 _________________________________________________zrobiłem tak jak mi zalecałeś i nadal to samo, na początek odłączyłem pierwszą sonde(wtyczki rozłączyłem) przejechałem jakiś kilometr i nadal silnik zaczął szarpać jak oszalały...później odłączyłem drugą(która znajduje sie za katalizatorem) i znowu to samo...jak odłączę przepływke to auto jedzie normalnie nic nie szarpie jedynie powyżej 4000rpm autko słabiej przyśpiesza...ale nic nie przerywa... proszę kogoś by sprawdził czy wszystkie pięć miejsce w kostce przy przepływce są zajęte, u mnie widać na fotce że są tylko 4 podłączone, a 1 kabel jest ucięty...proszę o pomoc...błagam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się