FranoF1 1 Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Witam Mam ponowne kłopoty z moim 20vt awt, wymieniłem nową przepływke tak przynajmniej zalecano mi tutaj na forum... wymieniłem i auto zachowuje sie jeszcze gorzej, nastąpiło tak mocne szarpanie od najniższych obrotów...że czasami myślałem, iż wyskoczy silnik :| dziwne jest to, że nawet jak wsadzę starą przepływke to problem występuje ten sam, nie wiem czy jest to wina tego, że zrobiłem samochodem ok 15km z odpiętą przepływką...czego to może być wina :?: ja już nie mam sił...wymieniłem nowe świece, cewki i do tego teraz nową przepływke Bosch i auto zachowuje sie jeszcze gorzej.... jeśli potraficie to pomóżcie...plisss jak odepnę wtyczke od przepływke to szarpanie znika... dzieje sie tak tylko z podpiętą przepływką :> :| poniżej błedy z Vag`a Steuergerät-Teilenummer: 8E0 909 518 Bauteil und/oder Version: 1.8L R4/5VT G 0001 Codierung: 0011501 Werkstattcode: WSC 13622 10 Fehlercodes gefunden: 17931 - Crash-Signal vom Airbag-Steuergerät unplausibles Signal P1523 - 004 - kein Signal/Kommunikation 18058 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Kombiinstrument P1650 - 004 - kein Signal/Kommunikation 18043 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Klima-Steuergerät P1635 - 008 - unplausibles Signal 18057 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom ABS-Steuergerät P1649 - 008 - unplausibles Signal 18107 - Datenbus Antrieb fehlende Botschaft von Lenksäulenelektronik P1699 - 008 - unplausibles Signal 17700 - Thermostat für Kennfeldgesteuerte Motorkühlung (F265) Unterbrechung P1292 - 004 - kein Signal/Kommunikation 17698 - Geber für Kühlmitteltemperatur-Kühlerausgang (G83) Signal zu groß P1290 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten 18080 - Kühlerlüfteransteuerung 1 Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse P1672 - 004 - kein Signal/Kommunikation 16486 - Luftmassenmesser (G70) Signal zu klein P0102 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten - Sporadisch 16885 - Fahrzeug-Geschwindigkeitssignal unplausibles Signal P0501 - 004 - kein Signal/Kommunikation wklejam także foto wtyczki która idzie do przepływki, może jest na tym forum jakiś użytkownik z tym samym silnikiem i mógłby sprawdzić czy u niego tak samo kable są wpięte w wtyczce...może wina tkwi właśnie w tym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kunio 2 Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 ja jezdzilem z odpieta przeplywka troche dluzej i nic sie nie stalo odepnij sonde lambda i pojezdzij, zobaczysz czy cos sie zmienilo Link to comment Share on other sites More sharing options...
FranoF1 1 Posted May 22, 2007 Author Share Posted May 22, 2007 ja jezdzilem z odpieta przeplywka troche dluzej i nic sie nie stalo odepnij sonde lambda i pojezdzij, zobaczysz czy cos sie zmienilo ok wypróbuje... może mi ktoś z forumowiczów posłać fotke czy u niego jest tak samo przepływka podłączona, chodzi mi o to czy kable są prawidło wpięte w przepływke?! pozdrawiam FranoF1[br]Dopisany: 22 Maj 2007, 18:37 _________________________________________________zrobiłem tak jak mi zalecałeś i nadal to samo, na początek odłączyłem pierwszą sonde(wtyczki rozłączyłem) przejechałem jakiś kilometr i nadal silnik zaczął szarpać jak oszalały...później odłączyłem drugą(która znajduje sie za katalizatorem) i znowu to samo...jak odłączę przepływke to auto jedzie normalnie nic nie szarpie jedynie powyżej 4000rpm autko słabiej przyśpiesza...ale nic nie przerywa... proszę kogoś by sprawdził czy wszystkie pięć miejsce w kostce przy przepływce są zajęte, u mnie widać na fotce że są tylko 4 podłączone, a 1 kabel jest ucięty...proszę o pomoc...błagam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now