Jump to content
IGNORED

[1,8T] Szarpanie w różnych przedziałach obrotowych...


FranoF1
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam ponowne kłopoty z moim 20vt awt, wymieniłem nową przepływke tak przynajmniej zalecano mi tutaj na forum... wymieniłem i auto zachowuje sie jeszcze gorzej, nastąpiło tak mocne szarpanie od najniższych obrotów...że czasami myślałem, iż wyskoczy silnik :| dziwne jest to, że nawet jak wsadzę starą przepływke to problem występuje ten sam, nie wiem czy jest to wina tego, że zrobiłem samochodem ok 15km z odpiętą przepływką...czego to może być wina :?: ja już nie mam sił...wymieniłem nowe świece, cewki i do tego teraz nową przepływke Bosch i auto zachowuje sie jeszcze gorzej.... jeśli potraficie to pomóżcie...plisss

jak odepnę wtyczke od przepływke to szarpanie znika... dzieje sie tak tylko z podpiętą przepływką :> :|

poniżej błedy z Vag`a

Steuergerät-Teilenummer: 8E0 909 518

Bauteil und/oder Version: 1.8L R4/5VT G 0001

Codierung: 0011501

Werkstattcode: WSC 13622

10 Fehlercodes gefunden:

17931 - Crash-Signal vom Airbag-Steuergerät unplausibles Signal

P1523 - 004 - kein Signal/Kommunikation

18058 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Kombiinstrument

P1650 - 004 - kein Signal/Kommunikation

18043 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Klima-Steuergerät

P1635 - 008 - unplausibles Signal

18057 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom ABS-Steuergerät

P1649 - 008 - unplausibles Signal

18107 - Datenbus Antrieb fehlende Botschaft von Lenksäulenelektronik

P1699 - 008 - unplausibles Signal

17700 - Thermostat für Kennfeldgesteuerte Motorkühlung (F265) Unterbrechung

P1292 - 004 - kein Signal/Kommunikation

17698 - Geber für Kühlmitteltemperatur-Kühlerausgang (G83) Signal zu groß

P1290 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten

18080 - Kühlerlüfteransteuerung 1 Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse

P1672 - 004 - kein Signal/Kommunikation

16486 - Luftmassenmesser (G70) Signal zu klein

P0102 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten - Sporadisch

16885 - Fahrzeug-Geschwindigkeitssignal unplausibles Signal

P0501 - 004 - kein Signal/Kommunikation

wklejam także foto wtyczki która idzie do przepływki, może jest na tym forum jakiś użytkownik z tym samym silnikiem i mógłby sprawdzić czy u niego tak samo kable są wpięte w wtyczce...może wina tkwi właśnie w tym?

suc53316xi1.th.jpg suc53319pr6.th.jpg suc53328sn7.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja jezdzilem z odpieta przeplywka troche dluzej i nic sie nie stalo ;) odepnij sonde lambda i pojezdzij, zobaczysz czy cos sie zmienilo

ok wypróbuje...

może mi ktoś z forumowiczów posłać fotke czy u niego jest tak samo przepływka podłączona, chodzi mi o to czy kable są prawidło wpięte w przepływke?!

pozdrawiam FranoF1[br]Dopisany: 22 Maj 2007, 18:37 _________________________________________________zrobiłem tak jak mi zalecałeś i nadal to samo, na początek odłączyłem pierwszą sonde(wtyczki rozłączyłem) przejechałem jakiś kilometr i nadal silnik zaczął szarpać jak oszalały...później odłączyłem drugą(która znajduje sie za katalizatorem) i znowu to samo...jak odłączę przepływke to auto jedzie normalnie nic nie szarpie jedynie powyżej 4000rpm autko słabiej przyśpiesza...ale nic nie przerywa...

proszę kogoś by sprawdził czy wszystkie pięć miejsce w kostce przy przepływce są zajęte, u mnie widać na fotce że są tylko 4 podłączone, a 1 kabel jest ucięty...proszę o pomoc...błagam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...