Lukasz_N Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam! Mam prosbe o analize logow mojej A4. Autko czasami powyzej 2,5 tys. slabo ciagnie i przy ostrym przyspieszaniu czasami jest takie wrazenie jakby troche poszarpywalo. Oto logi: Grupa 011 http://img143.imageshack.us/img143/4945/011cg.jpg Grupa 000 http://img19.imageshack.us/img19/2849/000mh.jpg Grupa 001 http://img694.imageshack.us/img694/8674/001uho.jpg Grupa 003 http://img691.imageshack.us/img691/8794/003hwe.jpg Grupa 004 http://img707.imageshack.us/img707/5664/004c.jpg Grupa 008 http://img707.imageshack.us/img707/7181/008.jpg Grupa 010 http://img441.imageshack.us/img441/2056/010ibt.jpg I jeszcze jedno pytanie. Chcialem sie polaczyc z centralnym zamkiem i modulem komfortu ale wyskakuje mi komunikat ze nie znaleziono interfejsu. Uzywam VAG 311.2 i USB KKL. Autko napewno posiada modul komfortu i centralny zamek otwierany z kluczyka (sterowanie z pomoca pilota zostalo dolozone). Co moze byc przyczyna ze nie moge sie z tymi modulami polaczyc? Z gory dzieki
przemik Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Podmien zawór N75 i zaloguj ponownie 011 i 010 dyn. Ewentualnie jak czujesz sie na siłach mozesz go wymontowac i przeczyscic/zregenerowac. Jest gdzies opis na naszym forum co i jak Zamiesc logi statyczne i statyczne BS. Pozdrawiam
Lukasz_N Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 N75 juz wymontowalem i przeczyscilem. Czyli problem moze byc wlasnie w nim?
ksiadz99 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 musisz podmienic.. jakiego koloru glowke mial ten zaworek? biala czy czarna?
Lukasz_N Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 Glowka N75 byla czarna. Z logow wynika ze N75 nie pracuje prawidlowo?
przemik Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 ... moze byc jedną z przyczyn... i szczerze mowiąc nic innego mi go glowy nie przychodzi... podmien N75 na probe od blizniaczego TDI i wykonaj logi...
Lukasz_N Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 musisz podmienic.. jakiego koloru glowke mial ten zaworek? biala czy czarna? Teraz sie zastanawiam o czym piszesz pytajac czy glowka jest biala czy czarna. W 1Z zawor N75 z tego co sie orientuje jest tylko czarny prostokatny z blaszka. A ten o ktorym piszesz z biala glowka to raczej N18 z AFN. W 1Z ten bliżniaczy do N18 to sluzy do sterowania EGR. Jesli sie myle prosze o korekte.
ksiadz99 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 pomylilem silniki, faktycznie masz prostokatny.. tak czy siak sprobuj podmienic[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 16:22_________________________________________________a co do N75 z AFNa - on wlasnie powinien miec biala glowke, EGRem steruje ten z czarna glowka
Lukasz_N Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Masz racje[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 16:44_________________________________________________Podmienilem N75 zrobilem logi i nadal w grupie 11 dzieja sie cyrki z cisnieniem doladowania. Mysle ze wine za to ponosi zle wyregulowana sztanga na turbince. Moze sprobowac ja troche wykrecic zeby zawor wczesniej upuszczal i zobaczyc co sie bedzie dzialo?
przemik Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Pokaz te logi... przewody cisnieniowe sprawdzone ?
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 n75 dedykowany do 1Z ? przewody cisnieniowe sprawdzone zrob 003 i 003 BS sztangi jak narazie bym nie ruszal ...
Lukasz_N Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 W koncu pogoda sie troche poprawila i zrobilem ponowne logi 003 i 011. Prosze o ocene. N75 podmieniony ,weze cisnienieniowe wymienione. http://img205.imageshack.us/img205/488/74541248.jpg Grupa 011 http://ttp://img85.imageshack.us/img85/6645/12927167.jpg Grupa 003 Czy to nie jest wina przestawionej sztangi i zawor pozniej upuszcza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się