Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam prosbe o analize logow mojej A4. Autko czasami powyzej 2,5 tys. slabo ciagnie i przy ostrym przyspieszaniu czasami jest takie wrazenie jakby troche poszarpywalo.

Oto logi:

Grupa 011 http://img143.imageshack.us/img143/4945/011cg.jpg

Grupa 000 http://img19.imageshack.us/img19/2849/000mh.jpg

Grupa 001 http://img694.imageshack.us/img694/8674/001uho.jpg

Grupa 003 http://img691.imageshack.us/img691/8794/003hwe.jpg

Grupa 004 http://img707.imageshack.us/img707/5664/004c.jpg

Grupa 008 http://img707.imageshack.us/img707/7181/008.jpg

Grupa 010 http://img441.imageshack.us/img441/2056/010ibt.jpg

I jeszcze jedno pytanie. Chcialem sie polaczyc z centralnym zamkiem i modulem komfortu ale wyskakuje mi komunikat ze nie znaleziono interfejsu. Uzywam VAG 311.2 i USB KKL. Autko napewno posiada modul komfortu i centralny zamek otwierany z kluczyka (sterowanie z pomoca pilota zostalo dolozone). Co moze byc przyczyna ze nie moge sie z tymi modulami polaczyc?

Z gory dzieki

Opublikowano

Podmien zawór N75 i zaloguj ponownie 011 i 010 dyn. Ewentualnie jak czujesz sie na siłach mozesz go wymontowac i przeczyscic/zregenerowac. Jest gdzies opis na naszym forum co i jak :wink4:

Zamiesc logi statyczne i statyczne BS.

Pozdrawiam

Opublikowano

N75 juz wymontowalem i przeczyscilem. Czyli problem moze byc wlasnie w nim?

Opublikowano

musisz podmienic.. jakiego koloru glowke mial ten zaworek? biala czy czarna?

Opublikowano

Glowka N75 byla czarna. Z logow wynika ze N75 nie pracuje prawidlowo?

Opublikowano

... moze byc jedną z przyczyn... i szczerze mowiąc nic innego mi go glowy nie przychodzi... podmien N75 na probe od blizniaczego TDI i wykonaj logi...

Opublikowano

musisz podmienic.. jakiego koloru glowke mial ten zaworek? biala czy czarna?

Teraz sie zastanawiam o czym piszesz pytajac czy glowka jest biala czy czarna. W 1Z zawor N75 z tego co sie orientuje jest tylko czarny prostokatny z blaszka. A ten o ktorym piszesz z biala glowka to raczej N18 z AFN. W 1Z ten bliżniaczy do N18 to sluzy do sterowania EGR. Jesli sie myle prosze o korekte.

Opublikowano

pomylilem silniki, faktycznie masz prostokatny.. tak czy siak sprobuj podmienic[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 16:22_________________________________________________a co do N75 z AFNa - on wlasnie powinien miec biala glowke, EGRem steruje ten z czarna glowka

Opublikowano

Masz racje[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 16:44_________________________________________________Podmienilem N75 zrobilem logi i nadal w grupie 11 dzieja sie cyrki z cisnieniem doladowania. Mysle ze wine za to ponosi zle wyregulowana sztanga na turbince. Moze sprobowac ja troche wykrecic zeby zawor wczesniej upuszczal i zobaczyc co sie bedzie dzialo?

Opublikowano

Pokaz te logi...

przewody cisnieniowe sprawdzone ?

Opublikowano

n75 dedykowany do 1Z ?

przewody cisnieniowe sprawdzone

zrob 003 i 003 BS

sztangi jak narazie bym nie ruszal ...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W koncu pogoda sie troche poprawila i zrobilem ponowne logi 003 i 011. Prosze o ocene. N75 podmieniony ,weze cisnienieniowe wymienione.

http://img205.imageshack.us/img205/488/74541248.jpg Grupa 011

http://ttp://img85.imageshack.us/img85/6645/12927167.jpg Grupa 003

Czy to nie jest wina przestawionej sztangi i zawor pozniej upuszcza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...