Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nie chce zapalić


Buldog071

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze masa tego typu postow ale mam problem nie idzie odpalic auta caly aku poszedl na odpalanie i nic zachelpta jak by mial odpalac ale nic sie nie dzieje jest na prostowniku i to samo z tego co wyczytalem trzeba wymienic swiece aku i kat nacylenie wtrysku czy jakos tak jakie moga byc koszty zrobienia tego wszystkiego bo auto zgon a z kasa cienko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku nie wymieniaj jak kreci dobrze - sam napoisałeś, że kręci dzielnie wiec nie ma takowej potrzeby.

Świece żarowe do sprawdzenia jak grzeja to nie ma co ich ruszać.

Nachylenię wtrysku to trzeba by kompa podpiąć najlepjej jak podjedziesz na spota to zapytaj moze ktoś Ci w prezenicie to zrobi.

A może paliwko słabej jakości albo tankowane duzo wczesniej przed mrozami (poniewąz skład diesla zmienia sie w zależnosci od tenp średniej z osatnich 3 dni).

ps. jak ładujesz aku to małym prądem poczekaj z 10h aż aku sie dobrze naładuje i wtedy kręcic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwko zawsze z shella nie zadne neste a we wro nie wiem czy ktos za darmo zrobi nachylenie bo tu sie za wszystko placi a swiece w jaki sposob dobrze sprawdzic czy grzeja? a nachylenie wtrusku to kazdy komp zrobi typu vag czy to jakies inne musze szukac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naladuj dobrze akumulator i probuj wtedy. sprawdz dobrze uklad paliwowy bo moze na zimnie nie podaje ropy. u kumpla trzeba bylo krecic jakies 5 min na mrozie zeby zaskoczyl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowilem sie na pon na wymiane swiec mam nadzieje ze pomoze jak nie to jeszcze na kompa pojade do c-tronic zeby mi katy ustawili a do tego czasu chyba bedzie stalo ;p[br]Dopisany: 19 Grudzień 2009, 17:33_________________________________________________A jeszcze mam pytanie robilem 2tyg temu vaga i nie wykazalo mi zadnych bledow to musze robic kat nachylenia wtryskow? jak by byly blednie to by wykazalo? bo sprawdzalem czy silniczki od klap dzialaja na vagu bo nie wiedzialem czy problem z nagrzewnica czy co i gosciu mi powiedzial ze ogolie nie ma zadnych bledow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt wtrysku nie jest wykazywany jako błąd - sprawdz go po prostu w AFN powinien być w zakresie 49-52. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wallbash: VAG służy tylko do odczytu aktualnej wartosci kąta wtrysku, regulacja odbywa się przez ustawianie pompy wtryskowej (polecam dział warsztat forum A4). Czynnosc prosta w wykoaniu :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...