Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Co oznaczają te błędy.


kubson

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, ostatnim czasem samochodem jeździ moja żona od miesiaca ciagle po miescie..

Dziś rano samochod nie chciał wjechac pod niewielką gorke mial 1200 obrotow i nie chcial wiecej aż w pewnym momencie zaczol przyspieszac normalnie stało sie to na okolo 3 sekundy..

z tych błedow wiem tyle ze napewno mam do wymiany czujnik g62. a te inne błedy za co są odpowiedzialne i dlaczego mogły wyskoczyc ??

Control Module Part Number: 8D0 907 401 H

Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00AG D42

Software Coding: 02004

Work Shop Code: WSC 00011

3 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

08-00 - Control Limit Surpassed

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-00 - Open or Short to B+

01268 - Quantity Adjuster (N146)

37-00 - Faulty[br]Dopisany: 19 Grudzień 2009, 13:31_________________________________________________dodam że na cieplym trzeba czasami kręcic silnik po 7 sekund ale to przez ten czujnik g62 bo gdy go wypne wszystko jest wporzo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej (czyli bład przeładowania )

Zobacz Elektrozawór N75 czy nie zapchany (ewentualnie wyczyść go)

00522 Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G62

Sprawdź czy nie jest zasyfiony

01268 Dostosowanie ilości – N146

błąd to N164 - nastawnik dawki

Niepokojący błądd najprawdopodobniej musisz wymienić nastawnik dawki albo całą pompę wtryskową. Ewentualnie wyczyść ten nastawnik dawki i zobaczysz czy będzie lepiej. Pozdrawiam

01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji.

Przyczyny:

- uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik)

- przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy

Objawy:

- świeci się lampka sygnalizacyjna

- nieprawidłowa praca silnika

- problemy z uruchomieniem silnika

- nie można uruchomić silnika

Sposób naprawy:

- sprawdzić nastawnik dawki paliwa N146

- sprawdzić przewody i instalację do pompy wtryskowej

Sprawdzanie czujnika drogi przesuwki regulacyjnej i nastawnika dawki

Nastawnik dawki jest elektromagnetycznym nastawnikiem obrotowym, który sterowany jest przez komputer sterujący na podstawie określonego współczynnika trwania impulsu. Wałek mimośrodowy nastawnika dawki porusza przesuwkę regulacyjną na tłoczkach wysokiego ciśnienia i przez to zostaje ustalona dawka wtrysku paliwa.

Czujnik przesuwki regulacyjnej zwraca komputerowi sterującemu informację o położeniu nastawnika dawki N146 i ustala wielkość dawki paliwa.

Diagnostyka VAG: [01] > [08] > [001]

– sprawdzić temperaturę płynu chłodzącego w polu wskazań 4. Wymagana minimum 85oC

Przeprowadzić sprawdzanie dopiero, gdy jest osiągnięta temperatura płynu chłodzącego.

– sprawdzić wskazanie w polu wskazań 3 (napięcie czujnika przesuwki regulacyjnej).

Wymagane wartości:

silnik AGR 1,45 do 1,85 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...