Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Pytanie odnośnie sprężyn H&R


Rako

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;)

Słuchajcie mam kłopocik przy mojej niuni;/ pierdykła mi tylnia sprezyna ;/ eh. No właśnie teaz jest kłopot bo szukam......może znacie jakies serwisy gdzie moge dokonać zakupu tego typu??

Dokładny numer na spreżynie jest nastepujący: 29369 Ha -35mm bodajże.

Latałem troszke po necie i znalazłem taki o to sklep http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=82240 ale wyskakuje za komplet 900 zł bodajze....no wlasnie komplet znaczy?? Dzwonie ale nie moge sie dodzwonic.....

Doradzcie najlepiej co z robić....wymienic na tej samej firmy czy moze zainwestowac w coś innego ??? Ogolnie wkurzony jestem samochod stoi u mechanika a chcialbym zadzialac jakos.

Licze na waszą pomoc pozdro ;):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tylu pekla

Obchodzilo by mnie tylko 2 ....Tak mi sie zdaje ze lepiej odrazu dwie wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest zle...dzwonilem akurat babka odebrala. Jesl mozliwosc zamowic tylko kompletu na tyl takze to juz cos ;p

Na mojej starej sprezynie widnieje nastepujacy kod 29369 HA rozumiem ze musze dokonac wyboru z nastepujacych typów:??

a)AUDI A4 LIMUZYNA, ROK 11/2000> :: KOMPLET SPRĘŻYN - OBNIŻENIE 35, SILNIK TYP 8E BIS/UP TO 1.050KG VA-LAST/FRONT AXLE WEIGHT 29369-1

b)AUDI A4 LIMUZYNA, ROK 11/2000> :: KOMPLET SPRĘŻYN - OBNIŻENIE 35, SILNIK TYP 8E AB/FROM 1.051KG VA-LAST/FRONT AXLE WEIGHT 29369-2

c)AUDI A4 AVANT, ROK 11/2000> :: KOMPLET SPRĘŻYN - OBNIŻENIE 35, SILNIK TYP 8E BIS/UP TO 1.050KG VA-LAST/FRONT AXLE WEIGHT 29369-1

d)AUDI A4 AVANT, ROK 11/2000> :: KOMPLET SPRĘŻYN - OBNIŻENIE 35, SILNIK TYP 8E AB/FROM 1.051KG VA-LAST/FRONT AXLE WEIGHT 29369-2

Wutłumaczcie mi tylko co z tymi typami silnikow bo nie czaje bazy może jest jakis znawca??[br]Dopisany: 08 Styczeń 2010, 17:39_________________________________________________A może polecacie jakies inne??