Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ATJ] Wyciek z maglownicy po regeneracji


omek123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

sprawa wygląda tak że wymieniłem maglownice, oddałem starą a dostałem nową po regeneracj i gdy założyłem pojawił się wyciek z maglownicy. Następnie odesłałem ją zpowrotem i dostałem inną zregenerowaną i dalej to samo,

czy to wina sprzedającego czy może moi mechanicy cos źle wymienili.

Zaznaczam że zakład w którym wymieniałem magiel cieszy się dobrymi opiniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

sprawa wygląda tak że wymieniłem maglownice, oddałem starą a dostałem nową po regeneracj i gdy założyłem pojawił się wyciek z maglownicy. Następnie odesłałem ją zpowrotem i dostałem inną zregenerowaną i dalej to samo,

czy to wina sprzedającego czy może moi mechanicy cos źle wymienili.

Zaznaczam że zakład w którym wymieniałem magiel cieszy się dobrymi opiniami.

Gdzie cieknie ? Pod tymi gumowymi osłonami(mieszkami) ? Jak tak to magiel źle "zregenerowany" - DO REKLAMACJI !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak prawdopodobnie z tamtąd cieknie

Czyli spaprali robotę, cieknie z uszczelniaczy. Albo założyli jakieś marnej jakości albo źle wyczyścili z rdzy,wżerów listwę - REKLAMUJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież juz raz zareklamował. Jeśli zakład gdzie regenerowałeś magiel cieszy sie dobra opinia to moim zdanie nie odwalili by kichy zostawiajac jakieś wżery. Raz można cos spaprać, ale dwa razy ????? Może ciśnienie w układzie jest zaduże i wywala uszczelniacze. Mechanicy którzy robią ci samochód mają temat :gwizdanie:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudek_lu dobrze mówisz

mi też się nie chce w to wierzyc, gośc który to regenerował za pierwszym razem powiedzial acha ok, ale za drugim razem jak chciałem wymienic to niedowierzal że cos moze byc z nią nie tak.

A wymieniałem magiel bo kierownica ciezko chodziła i nie odbijała, była sztywna. A po wymianie 2x chodzi idealnie, tylko te wycieki :(

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w każdym razie ja wymieniłem magiel (ale kupiłem używkę) z VW Passata FL i nic na razie (odpukać) się nie dzieje. A przez to kupiłem używkę bo po pierwsze nabyłem ją za fajną kasę i wiedziałem że jest w dobrym stanie (troszkę znałem tego paska) a po drugie bo siedziałem dość długo w tym temacie regenerowanych magli i często właśnie występują różne niespodzianki typu wycieki,źle działające wspomaganie w jedną stronę. Wymieniłeś przy okazji płyn ? Ja wymieniłem dwukrotnie żeby za pierwszym razem cały ukł. wspomagania przepłukać-leciał czarny jak smoła,a teraz jest zieloniutki FEBI[br]Dopisany: 14 Styczeń 2010, 21:42_________________________________________________Na dodatek starą sprzedałem do zakładu który regeneruje magle i dostałem jeszcze 150PLN,czyli tamten magiel wyszedł mnie 150PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie. dalej jestem w kropce. masakra. a mianowicie po 2 wymianych maglownic (niby zregenerowanych) z których wyciakało dostalem 3 i tym razem juz nie wycieka ale jest inny problem. kierownica nie odbija z prawej strony, z lewej ok ale z prawej sama nie odbija. albo mam pecha albo gosc wysyla jakies trefne maglownice? co oprócz maglownicy moze byc przyczyna nie odbijania z prawej strony?znowu rekalmować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej

... siedziałem dość długo w tym temacie regenerowanych magli i często właśnie występują różne niespodzianki typu wycieki,źle działające wspomaganie w jedną stronę...

Ja kupiłem używkę, a starą sprzedałem do regeneracji[br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 17:11_________________________________________________Odpowietrzyłeś dobrze układ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej

... siedziałem dość długo w tym temacie regenerowanych magli i często właśnie występują różne niespodzianki typu wycieki,źle działające wspomaganie w jedną stronę...

Ja kupiłem używkę, a starą sprzedałem do regeneracji[br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 17:11_________________________________________________Odpowietrzyłeś dobrze układ ?

co masz na mysli odpowietrzyc dobrze układ?

bo to auto bylo u mechaników, oni sie tym wszystkim zajmowali bo ja jestem zielony w tym temacie . A czy odpowietrzyli to nie wiem , moge tylko powiedziec ze mają doswiadzczenie w tych sprawach (przelozyli juz ponad setke anglików co wiaze sie z wymiana maglownicy) wiec jestem na 99% ze z ich strony zrobili wszysko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_adr_jak_odpowietrzyc_uklad_wspomagania-t22391.0.html tu masz jak się odpowietrza. Płyn myślę, że zalali nowy FEBI ? Ukł. powinien sam się odpowietrzyć po czasie, najlepiej zrobić to tak jak w tamtym wątku opisał to kolega :

Nie wiem czy nie zatarłeś już pompy.

Zalewanie płynem powinno wyglądąc tak:

- układ suchy i skęcony

- zalewasz płyn

- bez odpalania auta kilkakrotnie na max kręcisz kierownicą w lewo i prawo

- uzupełniasz płyn

- powtórka kręcania w lewo i prawo bez odpalania

- uzpełniasz płyn

- odpalasz auto i po chwili kręcisz lewo prawo do oporu - tu już nie przytrzumuj kierownicy w max. skręcie

- jak jest potrzeba dolewasz płynu

Warto to robić w dwie osoby jedna obseruje poziom w zbiorniczku i w razie potrzeby dolewa płynu.

Ale, raczej odpowietrzone powinno być, jak już wspomniałem tak się dzieje z "regenerowanymi" maglami :confused4:

I widzisz miałem rację, co do tamtych cieknących magli, że były źle "zregenerowane"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już uporasz się z tym to proponuje jeszcze wymienić te gumowe osłony na ORI, bo te podróby to szajs, wytrzymuje to kilka miesięcy :wallbash: Tu masz nr. OE 8E0419831 w ASO za kpl. tj. 2 szt. ok 150 PLN (obie są takie same, w B5 jedna jest dłuższa,a druga krótsza) Płyn FEBI zielony 06162, chyba że do B6 zalecają inny :mysli: w każdym razie G 002 000

lycGr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam mozliwosc kupna używanej maglownicy ze spalonego auta

http://img710.imageshack.us/img710/9296/893563353.jpg

i tak mysle chyba ze lepiej niz z rozbitka.

Jezli chodzi o auta rozbite to jest wieksze prawdopodobienstwo kupna niesprawnej maglownicy bo auto mialo wypadek i przekladnia mogla sie uszkodzic. Jak uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj, może wreszcie będziesz miał spokój w tym temacie. Może da się ją założyć " na próbę" na kilka dni i wtedy sprawdzisz.

Mam nadzieję, że tym razem będzie wszystko już :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem sam, kupa roboty z tym, ale efekt BEZCENNY :thumbup:

Ile chce gościu ? Tamtą z regeneracji oddałeś ?[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 16:13_________________________________________________Jak co tu jest opis dla B5, ale w B6 będzie chyba podobnie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t23007.0.html;highlight=wymiana+maglownicy nie jest to takie straszne na jakie wygląda :) jeszcze kilka browarków przy tym wypijesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie nie duzo 500zł .ze spalonego auta takze nie jestem ta do konca do niej przekonany :confused4: chociarz chyba lepiej niz z rozbitka.

a tej zregenerowanej jescze nie oddalem , jak wymienie na na ta co mi przyjdzie to mu wtedy odesle bo narazie jest zamontowana w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem za używkę 300 lub 350PLN teraz nie pamiętam. 500 :mysli: trochę dużo chce, spróbuj ubić stówkę. Po pożarze nie powinno jej raczej nic być, chociaż kto wie co się stało z uszczelnieniami. Daj mu zaliczkę i wypróbuj kilka tygodni. Ja jeżdżę na używce już prawie rok i (odpukać) na razie wszystko ok (była z Passata B5 FL 02r.)

Wybór należy do Ciebie, żeby potem nie było na mnie.

Pozdr.

PS. Za starą po tylu reklamacjach żądaj zwrotu gotówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem magiel uzywany tym razem, zobaczymy co z tego wyjdzie, będę zakładał w przyszłym tygodniu dopiero.

A spotkał mnie dodatkowy problem :confused4:

Kierownica strasznie cieżko chodzi gdy auto jest zatrzymane i kręcę kierą. Musi się użyc bardzo bardzo dużej sily aby troszkę nią skręcic. A chodzi o wiele razy ciężej niż w autach bez wspomagania (wręcz mam wrażenie jakby kierownica miała się zaraz zatrzymac w miejscu i wogóle nie skręcic), boje się wyjezdzac gdzies w takim stanie. Gdy auto juz sie porusza( gdy jade) to juz lzej.

czy to wina tej trefnej maglownicy czy tego mrozu ?

robertb, wiesz moze co moze byc przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...