Skocz do zawartości

dudek_lu

Pasjonat
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dudek_lu

Osiągnięcia dudek_lu

1

Reputacja

  1. I dobrze Ci powiedział. . Mam pytanie.... zauważyłeś coś niepokojącwego w pracy silnika że zajzałeś do rozrządu????
  2. Witam. Mam pytanie, może ktoś juz spotkał sie z takim przypadkiem jak mój. Może opisze sytuacje Otóż jece jakieś 130 i zajeżdża mi droge samochód zmuszając mnie do bardzo gwałtownego i mocnego wciśnięcia pedału hamulca, ostro wychamowuje do jakis 70-80 znajduje luke na pasie obok i wciskam pedał gazu żeby sie zmieścić, ale auto dalej nurkuje ( myślałem że brak mocy czy coś ) więc wcisnąłem pedałsprzęgła i zatrzymuje sie. patrze, obroty ok itd więc zapinam jedynke i chce ruszyć a tu lipa- hamulce z przodu zblokowane. patrze na pedał hamulca a on został w tak w 2/3 swojej wysokości i jest cholernie twardy. Po pru lekkich wciśnięciach hamulece odblokowały i akcja sie więcej nie powtorzyła. Co to do cholery mogło być . Serwo ???? coś z podciśnieniem ???? Mechanicy mają zagwostke i pomyślalem ze ktos moze spotkal sie z takim problemem. Pozdrawiam.
  3. jak ktoś by mi krzyknął 700 za rozrząd to bym sie zastanawiał czy gość ogarnia temat. Same części z pompą wody kosztją ok 600 ( cena detaliczna ). A robota to nie mniej niż 300. My bierzemy 500 .
  4. Przecież juz raz zareklamował. Jeśli zakład gdzie regenerowałeś magiel cieszy sie dobra opinia to moim zdanie nie odwalili by kichy zostawiajac jakieś wżery. Raz można cos spaprać, ale dwa razy ????? Może ciśnienie w układzie jest zaduże i wywala uszczelniacze. Mechanicy którzy robią ci samochód mają temat :gwizdanie:.
  5. dudek_lu

    Znaczenie ET Felgi

    Witam. Planuje zakup felg R17 do B6 sedan na normalnym zawiasie. Wolałbym też założyć do nich opony 215/45 niż 225/45. Śmiga ktoś na takich? Jakie muszą być pozostałe parametry felgi?
  6. serwis zaleca z/z przodu. My normalnoie liczymy tak jak za z/z przodu, a to że ktoś potrai to zrobić bez zdejmowania to juz jego. Trzeba brac pod uwage ze bez zdejmowania ciężej jest ustawic rozrząd a mechanik bierze to na siebie i w razie co beka za remont silnika
  7. Więcej problemów i wpompowanej floty niż korzyści. Z naprawa też są problemy bo mało warsztatów sie podejmuje. Ja bym sobie darował.
  8. My od 15 lat je montujemy i też nie mieliśmy. Ale do swojego w raczej bym nie założył.
  9. Mi tez huczy czasami z tyłu ( na 99% pompa ). Chyba trzeba wymienic pompe paliwa......
  10. ATF 220 i wspomaganie bedzie śmigac jak ta lala .
  11. mylisz sie. trzeba rozbierac przod mylisz sie. trzeba rozbierac przod To ty sie mylisz...nie trzeba. kumpel wymienił mi bez zciagania zderzaka, ale jest wybitnie uzdolniony manyalnie . Normalnie sie zdejmuje zderzak. Cena u nas w warsztacie to 400.
  12. Najwazniejsze niedohamowywać na nierównosciach typu tory itd. Na dziurach ew. przyspieszyć zeby odciazyc przód. Takie traktowanie przedniego zawieszenia naprawde duzo daje. .................... a z ciekawości ile dałeś za kpl. Lema na przód? W kplecie miałes równiez łaczniki ?
  13. Jak wyżej kolega napisał. Najpierw umyj silnik ( tylko dokładnie ). Odpal auto i obserwuj skad leci olej, a przy takich wyciekach jak opisujesz to po paru / parunastu minutach pracy silnika olej gdzieś sie pojawi. Innego sposobu nima.
  14. Sprawdź przewody podcisnienia od serwa, moze jest jakaś nieszczelność. Jeśli nie to 99% serwo.
  15. Bardzo mozliwe.......Jedz do serwisu ( nie koniecznie aso ) i niech zrobia ci hamulce. Tarcze, klocki, linki. reperaturki sie zuzywaja. A hamulce powinno sie oczyszczac i sprawdac co najmniej raz w roku, a najlepiej dwa razy ( przed i po zimie ). Komplet hamulców na TYL DO B6 to jakies 500-600 pln......A B6 ile kosztuje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...