Skocz do zawartości

qoorczak

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qoorczak

Osiągnięcia qoorczak

0

Reputacja

  1. Dzięki!! Nie znalazłem tego wcześniej, bo aukcja zakończona, ale zaraz do niego napiszę. Pozdrawiam..... PS. A jak z moimi pozostałymi pytaniami??
  2. Witam!! Przymierzam się do instalacji świateł dziennych, lecz nigdzie na allegro nie znalazłem modułu SD-2. Znalazłem natomiast coś takiego: ŚWIATŁA DZIENNE ZAMIAST DŁUGICH regulator 30% MOCY (2412428456) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czy to jest to samo lub podobnego?? Jak do takich świateł podchodzą diagności podczas badań technicznych pojazdu?? Czy żywotność takiej żarówki H7 jest taka sama, dłuższa, czy też krótsza, gdy zasila się ją mniejszym napięciem?? Oraz ostatnie pytanie, czy podczas włączania włącznikiem normalnych świateł na Fisie nie wyrzuca żadnych błędów?? Pozdrawiam
  3. Witam!! Mój modul komfortu to 8E0 959 433 BB fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu, elektryczny szyberdach, bez pamięci i składanych lusterek. Jest to wersja USA. Posiadam w drzwiach kierowcy oraz pasażera przyciski blokujące i odblokowujące drzwi, a także przycisk blokujący drzwi w środkowym kanale dla pasażerów z tyłu (pod popielniczką). Obecnie mam kodowanie (vag number) 11848 - czyli mam: 8192, 2048, 1024, 512, 64, 8. Ponadto w vagu w bloku 46, adaptacja 10, kanał 61 mam wartość 2, kanał 62 jest wartość 19, a kanał 21 jest wartość 0. Jak kupiełm auto, to elektryk przestawił mi w liczniku przebieg z mil na kilometry. Gdzie to mogę zmienić vagiem?? Ponadto mam problem z przyciskami blokującymi drzwi. Zablokować mogę od wewnątrz, natomiast nie idzie ich odblokować. Coś niby "cyka" po naciśnięciu "odblokuj" (ikona auta z otwartymi drzwiami), lecz dopiero po dwukrotnym pociągnięciu klamki się otwierają lub po wciśnięciu w pilocie kluczyka przycisku wyłączenia alarmu/otwarcia centralnego. Gdzieś wyczytałem, że to wina przestawienia "amerykańca" na tryb europejski lub kanadyjski. Czy jak przestawię z powrotem km na mile w liczniku to będzie ok?? To o to chodzi?? Tylko jak i gdzie?? Pozdrawiam
  4. Mam takie pytanie.... Czy w programie ETKA znajdę informacje o takich rzeczach, jak demontaż poszczególnych elementów pojazdu?? Chodzi mi o rysunki i sposobu łączenia poszczególnych części...... Czy tam bym znalazł odpowiedź na moje pytanie w temacie?? Pozdrawiam
  5. Witam!!! Jak w temacie, nie mogę sobie poradzić z demontażem tego oświetlenia. Przezroczysty klosz zdjąłem, gdyż doszedłem, że trzyma się na 2 zatrzaskach. Natomiast nie mogę dojść do dwóch żarówek (do czytania). Znalazłem jeden zatrzask przy ogólnym włączniku, lecz nie wiem, gdzie są pozostałe...... W załączeniu zdjęcie.... Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc...
  6. A u Ciebie na Fisie nie ma napisu, jaka żarówka jest spalona?? W mojej od 2 dni mam też taką żarówkę na Fisie i dodatkowo przy uruchamianiu auta mam napis coś w stylu "Right front light turn signal" czy coś podobnie - teraz nie pamiętam. Wiem, że nie mam teraz prawego przedniego kierunkowskazu przy reflektorze.....
  7. Witam!! Z wykształcenia jestem mechanikiem, nie elektrykiem (jednak w zawodzie jestem kim innym ;-)), lecz może pomogę.... AD. 1. Wolne końcówki lampek i neonów łączysz z minusem akumulatora. Możesz albo poprowadzić przewód albo z masa samochodu połączyć. Jak tobie wygodnie. Pewniej jest poprowadzić przewód... Tutaj minus nie idzie przez przełącznik. AD. 2. Nie wiem, o jakich mówisz pozostałych kablach, ale jeżeli neony i lampki mają po 2 kable i jedne z nich podłączasz pod "+" to oczywiste jest, że drugie pod "-" AD. 3. Tutaj musisz (wg mnie oczywiście) obliczyć ile prądu będzie ciągnęło te 4 urządzenia. Napięcie ich masz - to 12V. Moc ich będziesz miał w specyfikacji ich. Musisz poszukać wzoru na obliczenie ile to będzie ciągnęlo prądu w "A" i taki bezpiecznik z pewnym zapasem wstawić pomiędzy akumulator a włączniki. Jeżeli to wszystko jest na LEDach, to myślę, że nie wiele i zapewne bezpiecznik 1A będzie OK. PS. Ampery obliczysz - musisz ilość Watów ( moc całkowita Twoich lampek i neonów) podzielić przez ilość Voltów (czyli 12V). Np.: jeśli masz lampkę o takich parametrach 3W 12V, to natężenie prądu w amperach wynosi: 3 / 12 = 0,25 Ampera i taki bezpiecznik trzeba zastosować. Pozdrawiam
  8. I tego mi brakowało.... Miałem kupować cały zestaw, gdyż i na przycisku od szyby kierowcy nie mam już ok. 50% czarnej "gumy" - farby, ale teraz biorę się za naprawianie tej blokady!! Pozdrawiam i
  9. Witam!! Mam pytanko do kolegów, co wycięli kata - czy komp wam nie wariuje i jak to zrobiliście?? Wyjęcie "bebechów", czy może przebicie go na wylot?? Może inaczej?? Pozdrawiam i proszę się nie denerwować, że tu zapytałem..... PS. A z tym "odkurzaczem" przy zimnym silniku tez mam, że mi włączy się po ok. 30-50 sekundach po uruchomieniu samochodu i wyłączy się po ok. 20 sekundach.... Jeszcze raz pozdrawiam
  10. Witam!! Mam pytanko, chcę przyciemnić szybki tu w Suwałkach i jaki zakład byłby godny polecenia?? Ten za Kauflandem przy Pułaskiego (A.Krajowej) - życzą sobie 500zł za wszystkie szybki (bez przedniej oczywiście), czy może na Mereckiego przy Utracie - chcą 450zł + 20zł za zatrzaski na tapicerkę. Myślę przednie szybki przyciemnić folią o przepustowości światła ok. 33%, a tylne ok. 50% - będzie w/g Was OK ?? Pozdrawiam
  11. Witam!! Posiadam kluczyk typu scyzoryk 4-przyciskowy do auta jak w opisie (nr 8Z0 837 231F). Kluczyk ten jest z przyciskiem gumowym PANIC w kolorze czerwonym. Problem w tym, że przycisk ten się urwał i poszukuję jego numeru w etce. Oczywiście, jeżeli można dokupić sam przycisk. Pozdrawiam
  12. Mi dzisiaj czujnik stopu wymienił mechanik - jak na razie działa bez zarzutu. Ja ten sam czujnik wkładałem wcześniej, lecz od razu wywalało kontrolkę esp i abs oraz nie miałem świateł stopu. Nie wiem, jak on to zrobił
  13. Nie przejmuj się, ja chyba uszkodziłem 2 czujniki.... ;-)) Z pierwszym zrobiłem tak, jak w opisie i po założeniu nowego nie miałem świateł stopu i zapaliły się kontrolki esp i abs..... Potem mechanik mi powiedział, że po zakupie czujnika(włącznika) stopu nie wolno go naciskać, gdyż ma zabezpieczenie. Ponadto gdy wyciągniesz stary czujnik, to nie wolno naciskać pedału hamulca, aż do momentu włożenia nowego czujnika i jego przekręcenia. To właśnie po przekręceniu czujnika, on się jakby odbezpiecza..... Jednak po zakupie drugiego i jego zamontowaniu w/g tych instrukcji miałem to samo - kontrolki esp i abs się zapaliły i brak stopu. Wstawiłem stary włącznik i mam stop, nie pali się abs, tylko często zapala się kontrolka esp (wyłącza się).... Teraz mam zamiar podjechać do mechanika i niech on wstawi ten czujnik.... A swoją drogą widzę, że w marcu one podrożały - za pierwszy zapłaciłem 32zł, a za drugi już 43zł Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...