Szymoonk Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2007 Po mimo tego opisu nie mam pojęcia gdzie ma być ten przewód =/ Albo ja jestem ślepy albo konstrukcje naszych silników sie różnią .. Prosił bym o fotkę =) Z góry dzieki
woj-o Opublikowano 7 Czerwca 2007 Opublikowano 7 Czerwca 2007 pstryknę ci to miejsce porządnym aparatem jak nie będzie tak lało bo we Wrocku własnie burzę mamy, więc nici ze zdjeć . Jak jutro z rana będzie oki pogoda to przed 9 możesz liczyć na fotę. [br]Dopisany: 06 Czerwiec 2007, 23:01 _________________________________________________OK oto fotki: (zamieszczam linki do foty mają po 400-500KB i są duże) Mam nadzieję że coś się wyklaruje - mało tam miejsca - nie ma jak aparatu wsadzić. Widok powiedzmy poglądowy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/938b6ba211f12cc3.html I tutaj spróbowałem coś bliżej pstryknąć: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01e0fd7420050a0b.html
Szymoonk Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2007 hmmm wiec na to wygląda ze ten czujnik jest przykręcony do wspornika który z kolei jest przytwierdzony do rury od dolotu? z tego czujnika idzie przewód do EGR a na samym dole należy wpiąć ów wężyk? Wężyki są skierowane (patrząc od strony maski) w lewo? Tylko ze u mnie pod tym wężykiem który idzie do EGR jest dziura i wydaje mi sie ze ułamana jest końcówka=/ albo naprawdę nasze silniki sie różnią Ale i tak dziękuję Ci za pomoc =) Eh i znalazłem jeszcze nigdzie nie wpiętą taka wtyczkę .... http://upload8.postimage.org/717243/photo_hosting.html http://upload8.postimage.org/717249/photo_hosting.html http://upload8.postimage.org/717256/photo_hosting.html http://upload8.postimage.org/717260/photo_hosting.html
woj-o Opublikowano 7 Czerwca 2007 Opublikowano 7 Czerwca 2007 może jest to ułamane - ciężko tam zajrzeć - zobacz palcen czy nie da się wyczuć. Z luźnych kabelków to ja w kokpicie mam jeden taki - szary z czarnym paskiem wychodzi z dołu konsoli centralnej i nigdzie nie idzie . Pod zbiorniczkiem wyrównawczym też wisi wtyczka (ale to od czujnika poziomu płynu którego nie mam ). Wiesz - najprościej by było zdemontować tą rurę powietrzną wtedy coś by więcej było widać z tymi zaworkami tam z tyłu.
Szymoonk Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2007 I tak tez zrobiłem rurę zdjąłem i sie okazało ze za pierwszym razem trafiłem w odpowiednie miejsce lecz ułamany jest ten bobel na wężyk =/ uciąłem wiec rurkę z ukosa: kropelka + sylikon i zobaczymy co będzie Moze dzięki temu odzyska moc jeśli możesz to zdejmij u siebie ten wężyk i zobacz czy auto straci moc jeśli tak to wina leżała w tym =)
spanky Opublikowano 8 Czerwca 2007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 I tak tez zrobiłem rurę zdjąłem i sie okazało ze za pierwszym razem trafiłem w odpowiednie miejsce lecz ułamany jest ten bobel na wężyk =/ uciąłem wiec rurkę z ukosa: kropelka + sylikon i zobaczymy co będzie Moze dzięki temu odzyska moc jeśli możesz to zdejmij u siebie ten wężyk i zobacz czy auto straci moc jeśli tak to wina leżała w tym =) jezeli wszystko dobrz podłączyłes to mocz powininien powrócic ....
Szymoonk Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2007 No wiec tutaj ... N75 kupiony nowy w ASO, lecz przy 170 km/h za każdym razem odcięcie mocy i wywala błąd 575 ... nie wiem co jest grane[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2007, 22:34 _________________________________________________dziś odłączyłem całkowicie zawór n75 (nowy) zdjąłem wszystkie węże i przejechałem sie... Mocy praktycznie nie ubyło no i dalej brak moczu mechanior nie wie co może być przyczyna =/ Auto przyspiesza dopiero od 2,5 k obrotów
wojtek26 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zrób raz jeszcze logi z nowym N-75 i wrzuć na forum zobaczymy co teraz pokarzą
Szymoonk Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Opublikowano 10 Lipca 2007 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.02 1365 249.4 302.6 69.5 2.08 1428 847.9 515.4 4.7 4.18 1575 847.9 552.0 4.7 6.24 1722 847.9 565.3 4.7 8.35 1890 847.9 585.2 4.7 10.43 2037 847.9 598.5 4.7 12.64 2205 847.9 631.8 4.7 14.70 2394 847.9 688.3 4.7 16.83 2604 847.9 741.5 4.7 19.02 2814 847.9 771.4 4.7 20.99 3024 847.9 798.0 4.7 23.13 3192 847.9 824.6 4.7 25.26 3381 847.9 824.6 4.7 27.31 3528 847.9 818.0 4.7 29.54 3675 847.9 818.0 4.7 31.59 3822 847.9 804.7 4.7 33.75 3885 847.9 472.2 4.7 37.91 3066 256.0 422.3 4.7 40.04 3003 625.1 608.5 4.7 42.09 2982 252.7 442.2 4.7 Group B: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.93 1365 3.6 30.6 18.2 2.95 1470 45.2 31.8 25.6 5.09 1617 44.6 33.2 25.8 7.15 1764 44.0 34.6 25.8 9.23 1932 43.6 35.4 26.8 11.36 2079 43.0 35.2 28.4 13.57 2247 42.4 35.2 31.6 15.55 2457 41.8 35.2 33.0 17.77 2667 41.2 35.2 34.2 19.87 2877 40.6 35.2 35.6 21.87 3066 40.2 35.2 36.0 24.04 3255 39.8 35.0 36.0 26.09 3423 39.6 34.4 36.0 28.22 3591 39.2 34.2 36.2 30.46 3717 39.0 34.2 36.6 32.50 3864 38.8 34.2 36.2 34.60 3822 0.0 34.2 15.6 36.82 3360 0.0 34.8 17.6 38.81 3024 0.0 35.2 18.4 40.92 3024 17.2 35.2 27.4 Group C: '010 Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle STAMP mg/R mbar mbar % 1.54 488.8 997.0 999.6 100.0 3.51 538.6 997.0 1020.0 100.0 5.68 558.6 997.0 1060.8 100.0 7.70 581.9 992.0 1101.6 100.0 9.84 595.2 997.0 1152.6 100.0 11.97 621.8 997.0 1203.6 100.0 14.14 671.7 992.0 1285.2 100.0 16.24 721.5 992.0 1397.4 100.0 18.35 764.8 992.0 1540.2 100.0 20.44 791.4 997.0 1683.0 100.0 22.52 808.0 997.0 1785.0 100.0 24.60 831.3 997.0 1876.8 100.0 26.75 827.9 997.0 1917.6 100.0 28.87 814.6 997.0 1968.6 100.0 31.05 814.6 992.0 2019.6 100.0 33.16 808.0 997.0 2070.6 100.0 35.21 402.3 992.0 1458.6 0.0 37.37 419.0 997.0 1224.0 0.0 39.43 498.8 992.0 1132.2 65.9 41.53 518.7 992.0 1254 Jak bede mial lamka to zrobie reszte =( a z tego cos wynika ?
spanky Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 masz jakis totalny bałagan ze sterowaniem turbulum albo zabity katalizator ...
Szymoonk Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Opublikowano 10 Lipca 2007 Kat wywalony ,... ze auto dziwnie chodzi to tez wiem ... brak mocy a turbo jakby załącza sie od 2,5 k obrotów wszystko sprawdziłem i jest dobrze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się