woj-o Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Witam Ma pytanie - czy może orientujecie się jakie są dopuszczalne luzy na wirniku turbiny? Poosiowe i promieniowe. Mam problem z niedoładowaniem w AHU po wymianie N75 jest lepiej ale ciągle 100-150 bar brakuje. Na turbinie jes tjakeiś 0.5 mm luzu promieniowego - i się zastanawiam czy to kwalifikuje ją do remontu czy taki luz jest jeszcze całkiem dopuszczalny.
rob555 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Luzik spoko, niedoladowanie moze byc spowodowanie nieszczelnoscia w dolocie, za mala dawka paliwa, zapchanym katalizatorem.
woj-o Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2007 Dzięki za info o luzie - turbiny dla mnie nowość - sądziłem że grzeją się mocno więc luz jakiś powinien być. Nieszczelność raczej wykluczona na wężach, w IC nic nie syczy. Zostaje kat zapchany (całkiem możliwe licznikowe 182kkm po mieście z ego co widzę ), nieszczelny waste-gate na turbinie (to można jakoś sprawdzić ? ) albo niedomykający EGR (słychac lekki świst jak turbo się załącza a niby nie powinno w 1Z/AHU). Więc walka trwa dalej chyba że mnie wkurzy i zamienię na inny egzemplarz (tu miejsce na reklamę sponsora )
Piotrek98igo Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 u mnie tez slychac świst turbiny ,a wszytsko chodzi bez zarzutów,byc moze dlatego slychać bo nie mam kata...
Gość MorgothV8 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 U mnie w 1Z-cie, jak był ostry kox (czyli software ver.2 na kompie juz od AFN-a) to było słychać lekki szum/gwizd turbiny przy ostrym dodawaniu gazu (a turbinka seryjna od 1Z-ta), też chyba z powodu braku kata...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się