Jump to content
IGNORED

[A4 TDI AHU] Stan turbiny


Recommended Posts

Witam

Ma pytanie - czy może orientujecie się jakie są dopuszczalne luzy na wirniku turbiny?

Poosiowe i promieniowe.

Mam problem z niedoładowaniem w AHU po wymianie N75 jest lepiej ale ciągle 100-150 bar brakuje.

Na turbinie jes tjakeiś 0.5 mm luzu promieniowego - i się zastanawiam czy to kwalifikuje ją do remontu czy

taki luz jest jeszcze całkiem dopuszczalny.

Link to comment
Share on other sites

Luzik spoko, niedoladowanie moze byc spowodowanie nieszczelnoscia w dolocie, za mala dawka paliwa, zapchanym katalizatorem.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za info o luzie - turbiny dla mnie nowość - sądziłem że grzeją się mocno więc luz jakiś powinien być.

Nieszczelność raczej wykluczona na wężach, w IC nic nie syczy.

Zostaje kat zapchany (całkiem możliwe licznikowe 182kkm po mieście z ego co widzę ;) ),

nieszczelny waste-gate na turbinie (to można jakoś sprawdzić ? )

albo niedomykający EGR (słychac lekki świst jak turbo się załącza a niby nie powinno w 1Z/AHU).

Więc walka trwa dalej chyba że mnie wkurzy i zamienię na inny egzemplarz ;)

(tu miejsce na reklamę sponsora :P )

Link to comment
Share on other sites

u mnie tez slychac świst turbiny ,a wszytsko chodzi bez zarzutów,byc moze dlatego slychać bo nie mam kata...

Link to comment
Share on other sites

Guest MorgothV8

U mnie w 1Z-cie, jak był ostry kox (czyli software ver.2 na kompie juz od AFN-a) to było słychać lekki szum/gwizd turbiny przy ostrym dodawaniu gazu (a turbinka seryjna od 1Z-ta), też chyba z powodu braku kata...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...