dreamburn 1 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam.mam takie pytanie ,jakie powinny być objawy po odłaczeniu przepływomierza ??tzn chodzi mi oto jak odepne wtyczke od przepływomierza co powinno sie dziac z silnikiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fend18 0 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam.mam takie pytanie ,jakie powinny być objawy po odłaczeniu przepływomierza ??tzn chodzi mi oto jak odepne wtyczke od przepływomierza co powinno sie dziac z silnikiem?? bedzie mulowaty, moga obroty falowac, ogolnie brak mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MÓwca 0 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 u mnie obroty zaczynają falować i silnik po chwili gaśnie. (dławi się zbyt niskimi obrotami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamburn 1 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 A umnie jest odwrotnie Po odłaczeniu przepływomierza silnik pracuje równiej niz z podłaczonym!!!, niema zadnych szarpniec na wolnych obrotach i wkreca sie równiez dobrze na obroty podczas jazdy!!! jedyne co jest zauwazalne to to ze po odjeciu gazu lekko jakby "szkubnie"Przychamuje samochód i tylko ta jest rówznica , moze jest on padniety?? Jakie powinny byc prawidłowe wskazania na vagu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się