wsaw Opublikowano 9 Czerwca 2007 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Po 4 godzinach wałkowania archiwum, nie znalazłem interesujących mnie informacji, więc piszę. Auto a4 b6 rok 2002 zakupiłem w komisie gdzie sprzedawca poinformował że nie było radia jak go sprowadzał z włoch i założył concert 2 na cd. Problem jest taki że po wyjęciu i odłączeniu radia mamy: antenę, kostkę iso z parą głosników i iso zasilające z +, -, podświetlaniem (zresztą zbytecznym w tymże modelu radia). Co się dzieje wiadomo radio nie ma podświetlenia i wyłącza się po 1 godz. itp. Trzeba podłączyć CAN-L i CAN-H tego się dowiedziałem z archiwum. Problem w tym że nie wiem skąd taki sygnał wziąć????. Nie znalazlem w archiwum opisu jak to zrobic w b6, które to kable, jakie kolory, skąd ciągnąć, podobno z liczników, ale nie znalazłem rozpiski pinów przy liczniku do b6 jest tylko b5 a to się nie zgadza z tym co ja mam w aucie bo zdążyłem już wyciągnąć zegary. Proszę o pomoc. Mam jeszcze jeden problem zauważyłem że ze skórzanych foteli wychodzą kable i wpięte są do instalacji w podłodze ale moja wersja klimatronika nie ma opcji podgrzewania foteli, czy to możliwe?????? Mam jeszcze inną teorię, że w tym aucie była nawigacja i ktoś ją wydułbał razem z klimatronikiem i wsadzil inny szerszy aby wmontować wąskie radio tylko bez podgrzewania, ale z koleji jak wytłumaczyć brak sygnału can skoro była nawigacja??. Niestety nalepki z kodem wyposarzenia w bagażniku brak. pozdrawiam wszystkich chcących udzielić jakichkolwiek wskazówek. Przemek[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2007, 17:29 _________________________________________________chej
kobra7 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Can podłączasz do licznika, tylko teraz nie napiszę Ci dokładnie z których pinów, mogę napisać w poniedziałek. Jeszcze będziesz musiał zrobić adaptację licznika ( kanał 62 ). Prześlij zdjęcia kostek jakie masz w samochodzie, CAN to dwa przewody skręcone ze sobą - pomarańczowo-brązowy i pomarańczowo-fioletowy (Can do radia, bo są jeszcze inne).
wsaw Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2007 mam dwie kostki niebieska w której są dwa kable skręcone pomarańczowo-brązowy i pomarańczowo-zielony, a w kostce zielonej jest nieskręcony pomarańczowo-brązowy i pomarańczowo-czarny. Wyjaśnij mi co to ta adaptacja licznika?
alvaro Opublikowano 10 Czerwca 2007 Opublikowano 10 Czerwca 2007 podpinasz Vaga i : STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio +02 - Telefon +04 - Navigation +08 - Telematics +16 - Instrument Cluster
kobra7 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Jutro podam Ci dokładnie z których pinów pobrać sygnał, pomarańczowo-zielony to komfort, a pom.-czrany silnikowy CAN.
wsaw Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2007 a jeżeli nie zmienie vagiem tych pozycji to co będzie albo nie będzie dzialać?????[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2007, 05:30 _________________________________________________te kable z foteli to pewno airbag a nie grzanie ale ze mnie matoł !!! czyli cały piękny wywód z tematu poszedł do kosza, pozostaje tylko to radio i wydaje mi sie że musiało być zwykłe radio i dlatego brak cygnałów can[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2007, 05:45 _________________________________________________czy ktos mi pomoże z tymi pinami od canów ?????????
alvaro Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 czy ktos mi pomoże z tymi pinami od canów ????????? poszukaj w dziale nawigacja i car audio było ostatnio ...
wsaw Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2007 było ale b5 a ja mam b6 i brak kolorów kabelków przy liczniku patrz powyżej.
kobra7 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Podaje rozpiskę pinów licznika A4 B6: Blue 32-pin connector 1 - → Washer fluid low 2 - Coolant low 3 - Fuel-gauge sender 4 - Coolant temperature 5 - Control group 2/navigation 6 - Control group 3/navigation 7 - Telematics control group 8 - Menu switch 9 - Not used 10 - Bonnet switch 11 - Fuel-gauge sender 2 12 - Menu switch (Out A) 13 - Not used 14 - Not used 15 - Not used 16 - FDR/TCS (= ESP) 17 - → CAN Convenience High 18 - CAN Convenience Low 19 - CAN Infotainment Low - do radia (nawigacji) 20 - CAN Infotainment High - do radia (nawigacji) 21 - Ambient temperature input 22 - S-contact 23 - Oil level/oil temperature 24 - Self-levelling suspension 25 - Menu switch (enter) 26 - Not used 27 - Standing time 28 - Menu switch (Out 29 - Not used 30 - Transponder 2 31 - Transponder 1 32 - Terminal 31 (sensor) Green 32-pin connector 1 - → Terminal 58d 2 - Terminal 30 3 - Terminal 15 4 - Not used 5 - Speedometer input 6 - Speedometer output 2 7 - Airbag inverted 8 - Right turn signal indicator 9 - Brake fluid low 10 - Left turn signal indicator 11 - Trailer turn signal indicator 12 - CAN Drive Low 13 - CAN Drive High 14 - Terminal 61/charge warning 15 - Not used 16 - Oil pressure 2 17 - → Terminal 58s 18 - Terminal 31/load 19 - Terminal 31/load 20 - Not used 21 - Speedometer output 1 22 - ABS warning 23 - K-wire 24 - CAN Drive Screen 25 - Filler neck compartment lid switch 26 - CAN Diagnosis Low 27 - CAN Diagnosis Screen 28 - CAN Diagnosis High 29 - Headlight range control 30 - Belt buckle 31 - External buzzer 32 - Brake pad wear
wsaw Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2007 śliczne dzięki za info, w wolnej chwili się tym zajme i przedstawie efekty. pozdrawiam Przemek[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2007, 08:10 _________________________________________________nareszcie podpiolem to radio do can i działa podświetlanie i wyłączanie ale na fisie brak radia czy koniecznie trzeba to vagiem czy jest inna metoda, ja nie mam vaga wiec co tylko serwis???
alvaro Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 wsaw koniecznie vagiem ale nie tylko serwis - nie ma u Ciebie w okolicy zakładu mechaniki pojazdowej ze zwykłym VAGiem...
bronson Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 nareszcie podpiolem to radio do can i działa podświetlanie i wyłączanie ale na fisie brak radia czy koniecznie trzeba to vagiem czy jest inna metoda, ja nie mam vaga wiec co tylko serwis??? a nie trzeba czasem tak jak w concercie I podpiąć wtyczkę do środkowego złącza miniiso w radiu???
alvaro Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 bronson a nie trzeba czasem tak jak w concercie I podpiąć wtyczkę do środkowego złącza miniiso w radiu??? skoro kolega na navi przesiadł się z Concert CD to raczej wtyczki mini iso ma podłączone...
adam_ptb Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Can podłączasz do licznika, tylko teraz nie napiszę Ci dokładnie z których pinów, mogę napisać w poniedziałek. Jeszcze będziesz musiał zrobić adaptację licznika ( kanał 62 ). Prześlij zdjęcia kostek jakie masz w samochodzie, CAN to dwa przewody skręcone ze sobą - pomarańczowo-brązowy i pomarańczowo-fioletowy (Can do radia, bo są jeszcze inne). a co ja mam zrobic:D mam a4 z 2001 (b6) i fabrycznie była bez radia. wpiołem sie w niebieska kostke na liczniku w pin 19 i 20, a w radiu concert II w pin 7 i 12. w adaptacji zmieniłem na 1 bo wczesniej miałem 0. i nic nie trybi, a w ostatniej kostce w radiu wychodza dwa kable trzeci jest odciety i z radia wychodzi jakis jeden. niby sie włącza podświtlenie po włączeniu zapłonu ale, po wyciagnieciu kluczyka nadal działa i standardowo wyłącza sie co jakis czas. Czy jezeli nie mam pełnego fis-a to moze to nie działać?? poniżej umieszczam zdjęcia podłączenia kabli przy radiu. na zdjęciu 1 i 3 widać ten uceity kabel w kostce przy radiu, a na ostatnim zaznaczyłem kabel wychodzący z radia który łaczy sie z kostka ze zdjęcia 3. Prosze o pomoc!!!!!! :notworthy:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się