Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Problem z Concert II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po 4 godzinach wałkowania archiwum, nie znalazłem interesujących mnie informacji, więc piszę.

Auto a4 b6 rok 2002 zakupiłem w komisie gdzie sprzedawca poinformował że nie było radia jak go sprowadzał z włoch i założył concert 2 na cd. Problem jest taki że po wyjęciu i odłączeniu radia mamy: antenę, kostkę iso z parą głosników i iso zasilające z +, -, podświetlaniem (zresztą zbytecznym w tymże modelu radia). Co się dzieje wiadomo radio nie ma podświetlenia i wyłącza się po 1 godz. itp. Trzeba podłączyć CAN-L i CAN-H tego się dowiedziałem z archiwum. Problem w tym że nie wiem skąd taki sygnał wziąć????. Nie znalazlem w archiwum opisu jak to zrobic w b6, które to kable, jakie kolory, skąd ciągnąć, podobno z liczników, ale nie znalazłem rozpiski pinów przy liczniku do b6 jest tylko b5 a to się nie zgadza z tym co ja mam w aucie bo zdążyłem już wyciągnąć zegary.

Proszę o pomoc.

Mam jeszcze jeden problem zauważyłem że ze skórzanych foteli wychodzą kable i wpięte są do instalacji w podłodze ale moja wersja klimatronika nie ma opcji podgrzewania foteli, czy to możliwe??????

Mam jeszcze inną teorię, że w tym aucie była nawigacja i ktoś ją wydułbał razem z klimatronikiem i wsadzil inny szerszy aby wmontować wąskie radio tylko bez podgrzewania, ale z koleji jak wytłumaczyć brak sygnału can skoro była nawigacja??. Niestety nalepki z kodem wyposarzenia w bagażniku brak.

pozdrawiam wszystkich chcących udzielić jakichkolwiek wskazówek.

Przemek[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2007, 17:29 _________________________________________________chej

Opublikowano

Can podłączasz do licznika, tylko teraz nie napiszę Ci dokładnie z których pinów, mogę napisać w poniedziałek. Jeszcze będziesz musiał zrobić adaptację licznika ( kanał 62 ). Prześlij zdjęcia kostek jakie masz w samochodzie, CAN to dwa przewody skręcone ze sobą - pomarańczowo-brązowy i pomarańczowo-fioletowy (Can do radia, bo są jeszcze inne).

Opublikowano

mam dwie kostki niebieska w której są dwa kable skręcone pomarańczowo-brązowy i pomarańczowo-zielony, a w kostce zielonej jest nieskręcony pomarańczowo-brązowy i pomarańczowo-czarny. Wyjaśnij mi co to ta adaptacja licznika?

Opublikowano

podpinasz Vaga i :

STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62

+01 - Radio

+02 - Telefon

+04 - Navigation

+08 - Telematics

+16 - Instrument Cluster

Opublikowano

a jeżeli nie zmienie vagiem tych pozycji to co będzie albo nie będzie dzialać?????[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2007, 05:30 _________________________________________________te kable z foteli to pewno airbag a nie grzanie ale ze mnie matoł !!! czyli cały piękny wywód z tematu poszedł do kosza, pozostaje tylko to radio i wydaje mi sie że musiało być zwykłe radio i dlatego brak cygnałów can[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2007, 05:45 _________________________________________________czy ktos mi pomoże z tymi pinami od canów ?????????

Opublikowano
czy ktos mi pomoże z tymi pinami od canów ?????????

poszukaj w dziale nawigacja i car audio było ostatnio ...

Opublikowano

Podaje rozpiskę pinów licznika A4 B6:

Blue 32-pin connector

1 - → Washer fluid low

2 - Coolant low

3 - Fuel-gauge sender

4 - Coolant temperature

5 - Control group 2/navigation

6 - Control group 3/navigation

7 - Telematics control group

8 - Menu switch

9 - Not used

10 - Bonnet switch

11 - Fuel-gauge sender 2

12 - Menu switch (Out A)

13 - Not used

14 - Not used

15 - Not used

16 - FDR/TCS (= ESP)

17 - → CAN Convenience High

18 - CAN Convenience Low

19 - CAN Infotainment Low - do radia (nawigacji)

20 - CAN Infotainment High - do radia (nawigacji)

21 - Ambient temperature input

22 - S-contact

23 - Oil level/oil temperature

24 - Self-levelling suspension

25 - Menu switch (enter)

26 - Not used

27 - Standing time

28 - Menu switch (Out B)

29 - Not used

30 - Transponder 2

31 - Transponder 1

32 - Terminal 31 (sensor)

Green 32-pin connector

1 - → Terminal 58d

2 - Terminal 30

3 - Terminal 15

4 - Not used

5 - Speedometer input

6 - Speedometer output 2

7 - Airbag inverted

8 - Right turn signal indicator

9 - Brake fluid low

10 - Left turn signal indicator

11 - Trailer turn signal indicator

12 - CAN Drive Low

13 - CAN Drive High

14 - Terminal 61/charge warning

15 - Not used

16 - Oil pressure 2

17 - → Terminal 58s

18 - Terminal 31/load

19 - Terminal 31/load

20 - Not used

21 - Speedometer output 1

22 - ABS warning

23 - K-wire

24 - CAN Drive Screen

25 - Filler neck compartment lid switch

26 - CAN Diagnosis Low

27 - CAN Diagnosis Screen

28 - CAN Diagnosis High

29 - Headlight range control

30 - Belt buckle

31 - External buzzer

32 - Brake pad wear

Opublikowano

śliczne dzięki za info, w wolnej chwili się tym zajme i przedstawie efekty. pozdrawiam Przemek[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2007, 08:10 _________________________________________________nareszcie podpiolem to radio do can i działa podświetlanie i wyłączanie ale na fisie brak radia czy koniecznie trzeba to vagiem czy jest inna metoda, ja nie mam vaga wiec co tylko serwis???

Opublikowano

wsaw koniecznie vagiem ale nie tylko serwis - nie ma u Ciebie w okolicy zakładu mechaniki pojazdowej ze zwykłym VAGiem...

Opublikowano

nareszcie podpiolem to radio do can i działa podświetlanie i wyłączanie ale na fisie brak radia czy koniecznie trzeba to vagiem czy jest inna metoda, ja nie mam vaga wiec co tylko serwis???

a nie trzeba czasem tak jak w concercie I podpiąć wtyczkę do środkowego złącza miniiso w radiu???

Opublikowano

bronson

a nie trzeba czasem tak jak w concercie I podpiąć wtyczkę do środkowego złącza miniiso w radiu???

skoro kolega na navi przesiadł się z Concert CD to raczej wtyczki mini iso ma podłączone...

Opublikowano

Can podłączasz do licznika, tylko teraz nie napiszę Ci dokładnie z których pinów, mogę napisać w poniedziałek. Jeszcze będziesz musiał zrobić adaptację licznika ( kanał 62 ). Prześlij zdjęcia kostek jakie masz w samochodzie, CAN to dwa przewody skręcone ze sobą - pomarańczowo-brązowy i pomarańczowo-fioletowy (Can do radia, bo są jeszcze inne).

a co ja mam zrobic:D mam a4 z 2001 (b6) i fabrycznie była bez radia. wpiołem sie w niebieska kostke na liczniku w pin 19 i 20, a w radiu concert II w pin 7 i 12. w adaptacji zmieniłem na 1 bo wczesniej miałem 0. i nic nie trybi, a w ostatniej kostce w radiu wychodza dwa kable trzeci jest odciety i z radia wychodzi jakis jeden. niby sie włącza podświtlenie po włączeniu zapłonu ale, po wyciagnieciu kluczyka nadal działa i standardowo wyłącza sie co jakis czas. Czy jezeli nie mam pełnego fis-a to moze to nie działać?? poniżej umieszczam zdjęcia podłączenia kabli przy radiu. na zdjęciu 1 i 3 widać ten uceity kabel w kostce przy radiu, a na ostatnim zaznaczyłem kabel wychodzący z radia który łaczy sie z kostka ze zdjęcia 3. Prosze o pomoc!!!!!! :notworthy: :notworthy: :notworthy:

moto0019p.jpg

moto0020.jpg

moto0021.jpg

moto0022.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...