rafal_1281 0 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Mam ten sam klekot i zapala mi się kontrolka oleju tzn pompa dała ciała ? Można to sprawdzić w ten sposób co ciśnienie na cylindrach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Wkręcasz czujnik zamiast fabrycznego czujnika ciśnienia oleju i sprawdzasz, wartości podałem wyżej w tabelce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_1281 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Chodzi mi o to, czy robi się to tym samym sprzętem którym mierzy się ciśnienie na cylindrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH 1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Ja kupiłem sobie zegar AutoGauge i na stałe zamontowałem w kabinie, ale chyba do tego jest inny sprzęt, nie da se tym samym co do mierzenia ciśnienia na cylindrach. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Mam ten sam klekot i zapala mi się kontrolka oleju tzn pompa dała ciała ? Można to sprawdzić w ten sposób co ciśnienie na cylindrach ? jak zapala sie kontrolka oleju to pompa do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raftik 3 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 OK Panowie. Odebrałem popołudniu autko i już nastała cisza, nic nie hałasuje i nie klepie. Wymieniony sam łańcuch rozrządu bez napinacza,podobno był luźny a jak założył mech. nowy odrazu było widać różnicę w naciągu. Druga sprawa to popychacze też wymienione na INA i mam narazie święty spokój. No i dowiedziałem się, że mam do wymiany oring w chłodnicy oleju bo tam kapie lekko olej, oring już zamówiłem ale chyba wymienię przy zmianie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forever1 1 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam Czeka mnie podobna naprawa Druga sprawa to popychacze też wymienione na INA i mam narazie święty spokój. Ile wyniósł cię koszt samych popychaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raftik 3 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 popychacze INA - 530 zł komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikmazi 0 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Kurcze , ja mam tez takie obawi klekotania na wolnych obrotach Pojadę w tygodniu i sprawdzę iśnienie oleju , może to akurat to. Mam pytanie czy to mozna sprawdzić na laptopie przez kabel VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raftik 3 Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Niestety na VAG-u ciśnienia oleju nie spradzisz, jedynym sposobem jest wkręcenie manometru w miejsce czujnika oleju pod kolektorem ssącym i wtedy na konkretnych obrotach wg powyższej tabelki sprawdzisz ciśnienie (tabelka kilka postów wyżej). Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikmazi 0 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Dzięki kolego. To poszukam warsztatu co mi to ciśnienie manometrem sprawdzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się