rady85 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 WItam. mam taki problem, na postoju, przy ZAPALONYM silniku przy gwaltownych ruchach kierownica slychac i czuc na kierownicy stuki. podczas jazdy te objawy tak jakby ustaja. tzn na prostej drodze bez dziur kiedy ruszam tak samo kierownica nic nie slychac a ni nie czuc. Na dziurach tez raczej nie. Posprawdzalem wszystkie wahacze ... itp.. i wydaje mi sie ze w szystko jest ok. Jezeli Ktos z Was spotkal sie kiedys z takimi objawami bede wdzieczny za informacje. Pozdrawiam
Mariusz79 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Kurde własnie wracałem z pracy i spotkało mnie to samo... Mysle zajrze na forum i poszukam, a tu juz temacik... U mnie było wszystko ok, tzn prawie ok, troszke jeszcze na dziurach postukało, ale nie za duzo. Na gałkach i gornych wahaczach ( podrobki ) zrobiłem z 6 tys ( nie bardzo chce mi sie wierzyc, ze juz je słychac, przy mojej bardzo spokojnej jezdzie ), łaczniki stabilizatora ( org )wymieniłem 2 tygodnie temu. W długi weekend zrobiłem ponad 1000 km i było ok z zawieszeniem. Dzis wychodze z pracy, wyjezdzam z parkingu i mi cos stukło , ze nawet na sprzegle wcisnietym to poczulem. Przyjechałem do garazu, i zaczałem krecic kierownica przy wyłaczonym silniku. Słychac głosne stukanie, ciezko zlokalizowac skad dochodzi. Zawołałem synka, zeby mi pokrecił kierownicą i na gałkach nie wyczułem luzu, szarpałem nimi i na drazkach tez nic nie czuc... Mam nadzieje, ze nie jest to konczaca sie przekładnia... Przy zapalonym silniku jak krece kierownica i mam wcisniete sprzegło, to w dwoch momentach na sprzegle jest wyczuwalny ten stuk... Mieliscie cos podobnego???
rady85 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2007 widze ze to nie jest odosobniny przypadek. Cos nie chce misie wierzyc ze w audi przekladnie tak szybko padaja .... a mialo byc tak fajnie POZDRAWIAM
Mariusz79 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Pomeczyłem troche auto i mam pare pytan: 1. czy na wyłaczonym silniku w czasie energicznego ruszania kierownicą (malutkie, szybkie ruchy) normalny jest stuk dobiegający gdzies z okolic przekładni kierowniczej ( stukanie dobiega jakby ze srodka komory silnika ) 2. przy załaczonym silniku słychac tez takie stukanie, moze troszke ciszej i niekiedy ten stuk sie pojawi w czasie krecenia np w prawo przy energicznym skreceniu w lewo. Ten stuk jest jednak cichszy. 3. Przy podniesieniu auta i ruszaniu kolem na boki z lewej strony słychac stuk dobiegajcy gdzies z okolic przekładni. Z prawej strony jakby mniej... Czy te objawy są normalne? Na gałkach luzu zadnego nie wyczułem w czasie krecenia kierownicą. Czy to moze byc luz miedzyzebny na przekładni? Czy mozna z takim czyms jezdzic? Jak to jest u was w czasie ruszania kierownicą?
Wihajster Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 pewnie wysarczy lekko dokrecic srube na przekladni ktora wlasnie reguluje luz
Mariusz79 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 a dokładniej??? W ktorym miejscu jej szukac? Z ktorej strony sie do niej najlepiej dostac?
staniek Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Coś w temacie: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=51333&highlight= Pozdrawiam!
rady85 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2007 taaaaaaaaaaaa a ja dalej nie mam posiecia CO SOE DIZEJE pozdrawiam
Mariusz79 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Coś w temacie: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=51333&highlight= Pozdrawiam! A na przyszłość - poważnie się zastanów zanim kolejny raz będziesz miał ochotę "pobawić" się tą śrubką, bo ona ABSOLUTNIE NIE SŁUŻY DO KASOWANIA LUZU To, że udaje się tymczasowo "zmniejszyć" ewentualny luz, to jakby tylko krótkotrwały "skutek uboczny" kręcenia ... ... . Osobiście nawet powątpiewam, czy firmy regenerujące przekładnie kierownicze posiadają odpowiednie zaplecze techniczne do "pokręcania" tą śrubką ... . Mogłby ktos znajacy sie na rzeczy ustosunkowac sie do tej wypowiedzi??? Mam mieszane uczucia po przeczytaniu tego, do krecenia ta srubką Jeszcze jedna rzecz przyszła mi do głowy... moze jest to wina drazka kierownicy, nie koncowki drazka ale tego do czego gałka jest przykrecana. W Pasatach był taki drazek. Nie wiem jak jest w Audi...
Gość spedyt Opublikowano 14 Czerwca 2007 Opublikowano 14 Czerwca 2007 W Pasatach był taki drazek. Nie wiem jak jest w Audi... We wszystkich przekładniach tego typu są drążki kierownicze. Może tak być że drążek też ma luz
posy Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 Witam u mnie pojawiaja sie podobne objawy tylko ze cały czas czuc ten luz nawet jak jade po prostej drodze i ruszam kierownica czy po dziurach to tez czuc takie uderzanie i stukot:/ Dodam ze draki jak i końcówki drążków są wymienione:/ Jak myslicie stawiacie na przekładnie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się