Jump to content

staniek

Pasjonat
  • Content Count

    774
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

29

About staniek

Informacje

  • First name
    Czarek
  • Location
    LPU

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W zestawach FAG i SKF jest ten pierścień. W innych nie wiem bo nie miałem z rękach.
  2. Po demontażu piasty będziesz widział gdzie siada ten pierścień/osłona. Trzeba go wprasować na piastę od strony łożyska. Ewentualnie jak nie uszkodzisz starego, to może zostać ten co był.
  3. @michałswd jeśli dobrze pamiętam miał wałek od świątka, możesz go podpytać. Coś tam kiedyś czytałem o tych wałkach do pd od świątka, chyba na forum passat'a, i się trochę zniechęciłem. Ale dawno to już było i nawet nie pamiętam co niby było z nimi nie halo.
  4. @MemberA4 dziękuję bardzo :)
  5. Siemka :) Śruby są M8x90 na imbus nr6, bardzo możliwe, że moment będzie taki sam. Jeszcze chwilę poszukam, a jak nic nie znajdę to dokręcę narazie 25-30 Nm
  6. Panowie, poratuje ktoś i podrzuci jakim momentem dokręcać śruby wału napędowego do flanszy skrzyni biegów? Sprawa dotyczy AVF'a w quattro. Nie mogę znaleźć tego info w elsie która mam zainstalowaną
  7. staniek

    B6 DIVISION

    Panowie, poratuje ktoś i podrzuci jakim momentem dokręcać śruby wału napędowego do flanszy skrzyni biegów? Sprawa dotyczy AVF'a w quattro. Nie mogę znaleźć tego info w elsie która mam zainstalowaną Już mam, 55Nm, Kolega @MemberA4 podpowiedział w innym temacie
  8. Jeśli masz tylko 170 koni, czyli serię po programie, i nie planujesz grubszych modów to zupełnie bez potrzeby kombinujesz. Zapomnij o kevlar'ze. Zakładaj komplet od BRD, wystarczy z dużym zapasem na to co masz. No i uzupełnij profil bo nie wiadomo nawet czy o audi chodzi
  9. Będzie pasowała. Tarcze różnią się ilością sprężyn, AVF ma sześć pojedynczych, a BRD cztery podwójne. Pozostałe wymiary są takie same. Ale która tarcza lepsza to nie wiem.
  10. Polecam lemfordera jeżeli planujesz tym autem trochę pojeździć, 100 tys. wytrzyma. TRW nie polecam, trochę tańsze od lemfordera i sporo gorsze.
  11. @kkam T5 jest żeliwny. Kiedyś chciałem zakładać zacisk od phaeton'a i z pewnością dałoby się to zrobić, ale oprócz kwestii ręcznego (Gdzie linka ciągnie w drugą stronę) To i z przewodem też trzeba kombinować po mojemu. Ja dałem spokój i nawet nie kupiłem zacisku na przymiarki. Chyba prościej zrobić 324 na T5
  12. Jest możliwe. Ośka, quattro bez znaczenia, będzie pasował.
  13. Tył 8E0 505 465 AF Przód 8E0 411 317 lewy, 8E0 411 318 prawy
×
×
  • Create New...