Jump to content

staniek

Pasjonat
  • Content Count

    740
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

22

About staniek

Informacje

  • First name
    Czarek
  • Location
    LPU

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. staniek

    B6 DIVISION

    Dzięki za odpowiedź w takim razie chyba nie będę cudował i obijał, bo teoretycznie z mocą nie będę już szedł dalej. Pozdr
  2. staniek

    B7 Crew

    Adam, dzięki za odpowiedź Popatrzyłem w dziale b7 i 400 niutonometrów rzeczywiście nie będzie problemem dla sprzęgła brd. Pozdr
  3. staniek

    B7 Crew

    Kopiuję posta z Division'u Siemka, Panowie takie pytanie. Ile niutona przeniesie sprzęgło od BRD? pytam żeby wiedzieć czy jest sens obijać nową tarczę jakąś lepszą okładziną jeśli max niuton będzie w okolicach 400 Nm ,góra czterysta parę niutonometrów? Pozdr
  4. staniek

    B6 DIVISION

    Siemka, Panowie takie pytanie. Ile niutona przeniesie sprzęgło od BRD? pytam żeby wiedzieć czy jest sens obijać nową tarczę jakąś lepszą okładziną jeśli max niuton będzie w okolicach 400 Nm ,góra czterysta parę niutonometrów? Pozdr
  5. Zobacz ofertę Lewy halogen 8E0941699B do b6-tki Siemka Jak w temacie, kupię lewy 100% sprawny halogen do a4 b6. Ważne żeby wszystkie uchwyty obudowy były całe, odbłyśnik był w dobrym stanie i klosz nie był masakrycznie wypiaskowany. Pozdr Dodający staniek Wysłano 23.07.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  6. Siemka Jak w temacie, kupię lewy 100% sprawny halogen do a4 b6. Ważne żeby wszystkie uchwyty obudowy były całe, odbłyśnik był w dobrym stanie i klosz nie był masakrycznie wypiaskowany. Pozdr
  7. Potrzebujesz tylko linki. 8E0609721AC i 722AC numery linek do s4 b6 Jak będę pamiętał to jutro Ci jeszcze sprawdzę jakie numery ma s4 b7, ale chyba takie same.
  8. 2.8 też miały tłumik, przynajmniej te starsze.
  9. Textar jest jak najbardziej Oki.
  10. HEPU pewna i dobra. Nawet nie zauważyłem, że już pisałem i polecałem to samo w tym temacie
  11. staniek

    B7 Crew

    Chyba jest tak jak piszesz, ale tylko chyba. Ktoś jeszcze pewnie potwierdzi. W sumie tak czy inaczej poduszka ciągle jest młoda
  12. Ale Koledzy dobrze Ci radzą żebyś sprawdził w pierwszej kolejności króciec vacum. Jeśli jest obruszany to wymiana serwo niczego nie zmieni.
  13. staniek

    B6 DIVISION

    Chyba ten drugi, w dziale zawieszeń masz podwieszony temat, gdzie są podane numery
  14. staniek

    B6 DIVISION

    Pasuje, szukaj serwa ATE z końcówką AJ, ale konkretnie z seata, bo serwa z tym numerem były montowane (o ile się nie mylę) również w ostatnich B7-kach. Najlepiej w komplecie z pompą i zbiorniczkiem. Przy okazji będziesz miał młodszą pompę, i nie będziesz się stresował, że zbiorniczek pęknie przy demontażu ze starej pompy.
×
×
  • Create New...