Jump to content

staniek

Pasjonat
  • Posts

    799
  • Joined

  • Last visited

About staniek

Informacje

  • First name
    Czarek
  • Location
    LPU

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.2 TFSI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

staniek's Achievements

37

Reputation

  1. Mi poradził regenerację alternatora Moduł trafił do A2-ki siostry i ta sama historia. Ogólnie gdyby moduły Proeltec'a miały regulację napięcia załączania to nie miałbym im nic do zarzucenia.
  2. Moduły od Proeltec/Be-smart mają napięcie załączania/wyłączania ustawione na poziomie 13,8V (przynajmniej w moim tak było). Z kolei napięcie ładowania w naszych B6tkach potrafi w upały mocno siadać. No i efekt jest taki, że na obrotach jałowych dzienne się wyłączają Miałem moduł proelteca i z tego powodu zmieniłem go na moduł Lepard'a w którym napięcie załączania można sobie ustawić.
  3. Przecież nigdzie nie napisałem, że dam 120 za używkę
  4. Cześć Pewnie tak to się skończy. Pozdr
  5. Kupię lewą kratkę S-Line zderzaka przedniego do B6 Zobacz ogłoszenie Witam, Kupię jak w temacie. Interesuje mnie kratka cała, nie połamana, ze wszystkimi zaczepami. Szukam kratki od auta z intercoolerem, czyli "dziurawej" Pozdr Użytkownik staniek Data 14.07.2021 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  6. Time Left: 8 days and 22 hours

    • Kupię
    • Używany

    Witam, Kupię jak w temacie. Interesuje mnie kratka cała, nie połamana, ze wszystkimi zaczepami. Szukam kratki od auta z intercoolerem, czyli "dziurawej" Pozdr

    NO VALUE SPECIFIED

  7. staniek

    B6 DIVISION

    Witam Czy ktoś z Was orientuje się czy są jakieś działające kody rabatowe Link4 na więcej niż 10%? Pozdr
  8. Za bardzo nie pomogę bo hak zakładałem kilka lat temu, ale sterownik podaje napięcie dopiero wtedy kiedy widzi obciążenie. Bez obciążenia nic nie zmierzysz raczej
  9. A żarówki i instalację przyczepki sprawdzałeś? Może to wcale nie jest wina sterownika haka.
  10. Źle wkleiłeś link, nie widać co to za felgi. Sugerując się ET są z jakiegoś młodszego audi i będziesz potrzebował pierścienie centrujące z 66,6/66,5 na 57,1 Ogólnie po zastosowaniu pierścieni będą pasowały do B6tki pod warunkiem, że mają rozstaw 5x112
  11. Zamiennika typowo do 1BV nie ma. Są Sachs'y do zawieszenia 1BE, przy odrobinie chęci numery znajdziesz w tym dziale.Będzie bardziej komfortowo od 1BV Ewentualnie możesz myśleć o Bilstein'ie b6/b8 (b6 jeśli nie zamierzasz obniżać auta, B8 jeśli będziesz dodatkowo obniżał), będzie dość twardo, mniej więcej jak na 1BV. Są też Koni strt pomarańczowe, odpowiednik 1BE raczej. Jakiś wybór jest
  12. Na połączeniu turbo - kolektor nie ma/nie daje się uszczelki.
  13. Co do grubości to Ci nie pomogę, ale z czystym kevlarem może być różnie (info przeczytane w kilku tematach). Ogólnie chyba lepiej zapodać LUK'a 8090s
  14. Możesz kupić dystanse przelotowe 57,1 a do felg pierścienie centrujące 66,6 na 57,1 Można i tak. Pamiętaj żeby dystanse miały kołnierz centrujący, czyli będą musiały mieć min 12-13 mm grubości.
  15. Ale to raczej będziesz musiał pofatygować się i zadzwonić/napisać do producenta, powiedzieć o co chodzi/czego potrzebujesz i zrobią. Od ręki chyba nie znajdziesz. Jakie parametry, szerokość i ET ma ta felga, którą kupiłeś?
×
×
  • Create New...