Skocz do zawartości

staniek

Pasjonat
  • Postów

    813
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O staniek

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    LPU

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia staniek

61

Reputacja

  1. Ładnie ogarnięte, zresztą jak zawsze Nawiązując do tematu hebli, jeszcze nigdy nie miałem tak zdziadziałych tarcz po zimie. Fakt, że bardzo mało jeżdżę w zimie, ale to czym sypią jezdnię żre jak diabli! Pozdr
  2. Miałem je kilka lat wstecz w 17-tu calach i wtedy były to chyba najlepiej hamujące opony na mokrym.
  3. staniek

    B6 DIVISION

    Przykręcane jest w S4 jak mi się zdaje. Pozdr
  4. To jest niby jakiś tłumik szmerów czy coś koło tego. Fakt, że restrykcja niezła
  5. Cienki o-ring (góra 1mm grubości, ale raczej mniej niż 1mm) założony na tą szybkozłączkę niweluje luz i ząbki nie wyrabia się, albo wyrabiają się zdecydowanie wolniej. Mam tak zrobione w swoim gnojowozie i polecam. Patent zapożyczony od kolegi @kamil-vag Pozdr
  6. Wyglądają lepiej niż dobrze
  7. staniek

    B6 DIVISION

    Znalazłem ten wątek o reanimacji https://a4-klub.pl/topic/98249-naprawa-czujnika-od-samopoziomowania-świateł/
  8. staniek

    B6 DIVISION

    To jest chyba czujnik indukcyjny? Wysokość zawieszenia według mnie nie może go uszkodzić. Jak znajdę stary to zrobię foto środka. Zasadniczo psuje go wilgoć/woda przedostająca się do wewnątrz. Był gdzieś na forum temat o reanimacji tego czujnika, chyba @kkam to robił o ile dobrze pamiętam.
  9. staniek

    B6 DIVISION

    Niecały rok temu z przodu założyłem NTY, na razie działa bez zastrzeżeń. Sam jestem ciekawy jak długo pociągnie. Pozdr
  10. Nie mam pewności czy pamięć mnie nie myli i dobrze mi się pamięta, czy ta skrzynia dzieli 40:60 przód tył? Pozdr
  11. Jak ktoś (np. diagnosta) nie zna marki to z założoną osłoną na 99% nie zorientuje się, że egr'a już nie ma. Zaletą klapy jest też to, że gdyby turbo padło i silnik miał ochotę się rozbiec to klapa ratuje jednak sytuację.
  12. Klapa gasząca to dobra rzecz. Ja wspawałem sobie klapę gaszącą z trzylitrowego diesla montowanego w Oplu, Renault i Sabb'ie. Fajnie pasuje i ma chyba 60mm średnicy. Do tego lekko przycięta osłona silnika z pastucha i prawie nic nie widać. Spawów proszę nie komentować, bo spawałem sam mimo, że nie potrafię
×
×
  • Dodaj nową pozycję...