staniek

Pasjonat
  • Zawartość

    720
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

17

O staniek

    Informacje

    • Imię
      Czarek
    • Lokalizacja
      LPU

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. staniek

      Ogólnie uszczelka jest wielorazowa, ale ze względu na jej wiek ja bym ją wymienił.
    2. staniek

      Sam młotek wystarczy, no może jeszcze kawałek listwy drewnianej żeby farby na talerzykach sobie nie uszkodzić
    3. staniek

      Normalnie je zbijasz z wyczuciem. Tak samo ten plastik na górze amorka zbijasz/ściągasz.
    4. staniek

      To są sprężyny spinające kanały powietrzne doprowadzające powietrze do kratek wentylacyjnych (tych bocznych, prawej i lewej). Ale gdzie dokładnie jest ich miejsce (na pewno w okolicy bocznych kratek pod deską), jak są wpięte to nie pomogę.
    5. staniek

      Ale ja pamiętam , że pisałeś w swoim temacie, że średnica 55 mm i grubość 1,5 mm jest optymalna. Może niech Kolega kupi sobie ze dwie, trzy grubości i zobaczy który spasuje najlepiej.
    6. staniek

      jak porezasz to założysz. Tyle, że w oryginale osłona ma wywinięcie przy tym wycięciu, które ją usztywnia w tym miejscu.
    7. staniek

      Tylko wycięciem się różnią. Osłony od quattro można założyć do ośki.
    8. staniek

      Dla spokoju kup sobie coś ponad 70Ah. Dwa lata temu zgłębiałem trochę temat i kupiłem/wybrałem Toplę (chyba słoweńska marka), ale tą czerwoną z korkami. Jak do tej pory sprawuje się dobrze wcześniej miałem dwie centry futra, i jedna służyła naprawdę długo, a druga dostała zwarcia chyba po 3,5 roku.
    9. staniek

      Wygląda na to, że pucha filtra nie siedzi w dolnych mocowaniach na podłużnicy i dlatego opiera się o siłownik egr'a.
    10. staniek

      dokładnie tak, często widzę oferty gdzie używana część/element jest ceniona drożej niż nówka w ASO! Normalnie jaja
    11. staniek

      Tak podpytuje, bo zmieniałem klocki z przodu i lewa strona była trochę bardziej zużyta. Trochę się tym zainteresowałem i lewa przednia i tylna prawa tarcza są lekko ciepłe, a prawa przednia i tylna lewa zimne. Może jeszcze odpowietrzę dla świętego spokoju, ale stawiam właśnie na pompę.
    12. staniek

      Jak trzyma po skosie to pompa hamulcowa, dobrze mi się wydaje?
    13. staniek

      Ja do samego czyszczenia potencjometru nie wyjmowałem tego silniczka. Rozłożyłem go tak jak jest zamontowany. Obudowa, a dokładniej jej przednia częśc siedzi tylko na zatrzaski, chyba cztery. Jak się przyjrzysz i podejdziesz do tego na spokojnie to dasz radę to zrobic (oczywiście leżąc na plecach z głową przy pedałach). Ewentualnie zdejmij schowek i przecwicz to sobie na innym łatwo dostępnym silniczku. Do smarowania/czyszczenia potencjometru kup sobie w jakimś elektronicznym "Kontakt PR"
    14. staniek

      Osłona jest od diesla i w tym miejscu jest chłodnica paliwa/gnojówki
    15. staniek

      Wykres od jakiejś turbobenzyny się zaplątał