Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] [A6] Prośba o pomoc w diagnozie


kamilo

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :hi:

Znajomy ma problem ze swoją A6-ką, ten problem to ciężkie odpalanie na zimnym silniku, oraz teraz podczas robienia logów ujawnił się kolejny - tryb awaryjny powyżej 3k obrotów. Prosiłbym o nakierowanie co to może być. Co do tego odpaalania to dodam że problem występuje tylko na zimnym silniku, po rozgrzaniu już jest ok, może to pompa wtryskowa (?) :mysli: . Poniżej logi jakie udało nam się zrobić.

ml3643_LOG-01-000-001-003 dyn.JPG

qc4943_LOG-01-004-008-011 dyn.JPG

xh689_LOG-01-004-004-007.JPG

gx8572_LOG-01-013-014-018.JPG

lv527_LOG-01-013-014-023.JPG

[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 13:51_________________________________________________a i zapomniałem o błędach, jest jeden - 00575

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstaw logi a nie nagłówki z logów to wtedy na pewno ci ktoś pomoże. Tu masz napisane jak to zrobić: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czytałem ten temat, faktycznie, logi nie do końca wyszły jednak może da radę coś z nich wyczytać i co może oznaczać ten błąd 00575 - "Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej", zapieczone łopatki w turbo ? :mysli: dodam że w swoim AFNie miałem ten sam błąd i okazało się że turbo do czyszczenia :wallbash:[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 17:27_________________________________________________Jeszcze mi przyszło na myśl że może jest źle ustawiony kąt wtrysku :mysli: Jak to sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czytałem ten temat, faktycznie, logi nie do końca wyszły jednak może da radę coś z nich wyczytać i co może oznaczać ten błąd 00575 - "Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej", zapieczone łopatki w turbo ? :mysli: dodam że w swoim AFNie miałem ten sam błąd i okazało się że turbo do czyszczenia :wallbash:[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 17:27_________________________________________________Jeszcze mi przyszło na myśl że może jest źle ustawiony kąt wtrysku :mysli: Jak to sprawdzić ?

Turbina za dużo dmucha i dlatego ten błąd się pojawił, a co do ustawiania statycznego kąta wtrysku to masz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina za dużo dmucha ? ale dlaczego ?

Popatrz w grupę 011 kolumna 3 zadane ciśnienie = 1948, a aktualne (kolumna 4) między 2200 a 2560 łopatki w turbo stoją dęba. Zrób jeszcze 011BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...