lukasz80
Pasjonat-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lukasz80
Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Norwegia
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia lukasz80
0
Reputacja
-
Tak, może być to stary błąd. Wykasuj go i przeskanuj jeszcze raz. Z mechanikami wszystko jest możliwe ( są tylko ludźmi ). Czy świecą jakieś kontrolki abs, esp...
-
Rozumię, że te 1200 omów jest na czujniku, a ile M omów jest na drugiej złączce którą łączy się z czujnikiem?
-
A po jakiego piernika chcesz się pozbywać abs, esp?
-
Sprawdź ile omów jest od wtyczki tylnego prawego czujnika w kierunku sterownika abs ( zakres na mierniku ustaw na M omy). Jak nie ma nic to szukaj uszkodzenia przewodów. Po usunięciu błędu trzeba będzie zakodować nowy sterownik abs, bo inaczej dalej nie będzie działać (chyba, że ma takie samo kodowanie jak ten stary).
-
Otrzymałem pomoc z Adako kodowanie to 0003416. Dziękuję wszystkim bardzo za chęć pomocy, temat można zamknąć.
-
Bosch 5.7 numer: 6q0907379m
-
Dzięki za zainteresowanie się tematem. Co do całej procedury to trochę czytałem na ten temat i wiem, że trzeba najpierw się zalogować następnie kodowanie a na końcu kalibracja czujnika g85 i test drogowy. a co do VCDS-a to mam ori ale akurat w tym przypadku w oknie podpowiedzi jest tylko informacja, żeby się skątaktować z ross tech lub krajowym dostawcą (lub coś w tym stylu). Coś mi się wydaje, że ADAKO nie prowadzi takiego wsparcia ale jutro mogę spróbować.
-
Na stronie ross tech wiki znalazłem tylko procedurę kalibracji czujnika skrętu g85. Nie ma (bądz szukam nie w tym miejscu co powinienem) rozpiski co do logowania i kodowania.
-
Witam i proszę o pomoc posiadających wiedzę tajemną. W moim drugim samochodzie tj. VW Polo 1.2 12v kod silnika AZQ 2002r typ 9N. wymieniłem sterownik ABS ESP potrzebuję go zakodować (brak możliwości odczytania kodowania ze starego sterownika) Obecny kod to 0000 i ABS ESP nie działa. Do dyspozycji mam VCDS.
-
Zapnij vaga i zczytaj błędy może to coś podpowie.
-
Popatrz w grupę 011 kolumna 3 zadane ciśnienie = 1948, a aktualne (kolumna 4) między 2200 a 2560 łopatki w turbo stoją dęba. Zrób jeszcze 011BS
-
Turbina za dużo dmucha i dlatego ten błąd się pojawił, a co do ustawiania statycznego kąta wtrysku to masz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html
-
Wstaw logi a nie nagłówki z logów to wtedy na pewno ci ktoś pomoże. Tu masz napisane jak to zrobić: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
-
Oki, w takim razie wyślę znajomego po ori lmm i po wymianie zaloguję kilka grup.
-
Niestety jakaś podróbka. Czyli mam rozumieć jak będzie ori lmm to i w logach wróci wszystko do normy?