yater1 0 Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Witam Było parę wątków o wspomaganiu ale nie rozwiały moich wątpliwości. 1. Wyje jak dzika co może być powodem poza niskim poziomem płynu lub przepracowanym płynem? 2. Pieni się jak wściekły - zapowietrzony czy co?? Jest też pewne dziwne zjawisko związane z poziomem płynu. Raz jest niski a raz powyżej max i to pomimo, że nie nie dolewałem - o co chodzi. Czasem sobie plunie płynem ale tylko po dłuższej jeździe ( i to też nie zawsze), koło pompy jest mokro ale plamkę nie zostawiam zawsze. Zna może ktoś jakiś warsztat który bez oporów zajmie się naprawą pompy bo mó mechanik z niewiadomych mi powodów nie chce mi pomóc. Chodzi mi o Wrocław i okolice. A tak wogóle czym grozi na dłuższą metę jazda z uwaloną pompą? Dzięki i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Najpierw wymień płyn, wtedy będzie wiadomo czy to nie wina starego płynu Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszek13ns 1 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Wymien plyn kup litre Febi zielony mineralny koszt 21zl, pieni sie dlatego ze masz uklad zapowietrzony, moze ci sie to dziac przez to ze plyn jest juz wychodzony. Wymiana plynu nie jest skomplikowana mozesz to zrobic sam, na forum jest opis wystarczy poszukac, koszty niewielkie, a przynajmniej bedziesz mial pewnosc. To ze podnosi sie poziom plynu to normalne na zimny sliniku bedziesz mial mniej a na cieplym poziom sie podniesie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yater1 0 Posted June 13, 2007 Author Share Posted June 13, 2007 Właśnie wróciłem od mechaniora i po wstępnych oględzinach pod samochodem widać, że cieknie z pompy ale nie od uszczelniacza. Czy gdzieś na pompie jest może jakiś zawór "bezpieczeństwa" i gdy jest duże ciśnienie to sobie tamtędy plunie? To by tłumaczyło, że czasem pod autem jest plama a czasem nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszek13ns 1 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Z pompy nie powinno nic cieknac, moze wymiana plynu pomoze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuber 65 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Nie wiem czy Cię zmartwię czy nie ale w mojej poprzdniej Auiczce z silnikiem AHU 98 rok miałem ten sam problem.... kupiłem po regenreacji pompe i po sprawie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 W pompach sa takie otworki, nie wiem dokładnie o co chodzi ale słyszałem że jak z niego cieknie to pompa jest do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
yater1 0 Posted June 13, 2007 Author Share Posted June 13, 2007 Nie wiem czy Cię zmartwię czy nie ale w mojej poprzdniej Auiczce z silnikiem AHU 98 rok miałem ten sam problem.... kupiłem po regenreacji pompe i po sprawie.... Wcale się nie martwię tylko trochę dziwniesię zachowuje. Szukam pompy ale jakoś to nie takie łatwe (głównie z braku czasu ) ale jak sie upre to dostane. Jeden problem jeszcze sprawdziłem w etce jaki numer muszę szukać i trochę zgłupiałem w katalogu są dwa numery do pomp: 1. 8D0 145 156 K - 110 BAR 2. 8D0 145 155 qx - 100 BAR |Która jest dobra? Jeżeli kupę od kogoś samą pompę to jakie elementy powinienem jeszcze dokupić ( uszczelki, śrubki, podkładki itp.) Czy ktoś mądry moze mi podpowiedzić ktorą pompę mam szukać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now