dawid1978 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam i pozdrawiam wszystkich. klimatyzacja dwustrefowa Pytanie - przy włączonej klimie i temp. na LO, centralny nawiew nie działa, powietrze leci z niego dopiero po zwiększeniu temperatury. Dlaczego, przypuszczalny powód ? Pytanie - ustawienie takiej samej temperatury na obie strony, od strony pasażera chłodniej niż u kierowcy. Dlaczego, przypuszczalny powód ? Proszę o pomoc, ponieważ nie daje mi to spokoju..... a brak błędów po analizie przez VAGa. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 a robiłeś test klimatronica na Vagu czy tylko błędów szukałeś, sam klimatronic też ma diagnostyke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1978 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 tak robiłem i no i właśnie bez błędów i dlatego mnie to męczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 a wchodziłeś w kody na samym panelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1978 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 koledzy rozpisują się na forum, że te kody w B6 2002 nie działają ....chyba, że źle wnioskuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 no a jak niby te kody sie uruchamia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 w b6 nie ma kodów klimatronica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1978 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 no a teraz tak... jest błąd po analizie VAGa i nawet po skasowaniu nie znika 1 Fault Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed "Czujnik pozycji klapy motoru tylnego ciśnienia – G113" czy w tym wypadku możliwa jest tylko wymiana, czy wiąże się z tym coś dodatkowego ? proszę o odpowiedź pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się