lewy1984 0 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 mam taki problem podczas redukowania z biegu 2 na 3 przy obrotach 1800-1900za każdym razem jest takie szarpniecie jakby silnik na chwile sie zadławił i tak samo jest przy redukcji z 4 na 5 zawsze przy tej samych obrotach nie wiem co to może być prosiłbym o jakieś wasze wskazówki i diagnozy co do mojej usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 o ile wiem to redukuje sie zawsze z wyższego na niższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy1984 0 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 wiadomo o co chodzi przełączanie z biegu niższego na wyższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 a przy ruszaniu tez? auto na vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy1984 0 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 przy ruszaniu nigdy tylko przy tych przerzucaniu biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Sprawdź poduszki co trzymają silnik i przy skrzyni bo jak one są walnięte to tak się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy1984 0 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 raczej poduszki odpadają bo dokladnie jak przełącze na bieg wyższy i juz dokładnie jade na tym biegu i obr dochodz do 1800 to wtedy jest odczuwalne szarpnięcie a przy poduszkach to czulbym raczej przy każdej zmianie po puszczeniu sprzegła szarpnięcie a to niespotykane zjawisko dzieje się praktycznie jak juz jade na kolejnym biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bigrazor 0 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 raczej poduszki odpadają bo dokladnie jak przełącze na bieg wyższy i juz dokładnie jade na tym biegu i obr dochodz do 1800 to wtedy jest odczuwalne szarpnięcie a przy poduszkach to czulbym raczej przy każdej zmianie po puszczeniu sprzegła szarpnięcie a to niespotykane zjawisko dzieje się praktycznie jak juz jade na kolejnym biegu Proponuję sprawdzić czy turbinka dobrze się kręci i czy zaworek od niej sterujący się nie zacina - o ile pamiętam przy 1800 rpm turbina dopiero osiąga prędkość obrotową roboczą - proponuje logi i wtedy wyjdzie - i jeszcze szarpnięcie w przód czy przyhamowanie - wydaje się istotne do prawdopodobnej diagnozy ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 diagnostyka Vag statyczna i dynamiczna i bedzie wszystko jasne a nie takie gdybanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy1984 0 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 raczej poduszki odpadają bo dokladnie jak przełącze na bieg wyższy i juz dokładnie jade na tym biegu i obr dochodz do 1800 to wtedy jest odczuwalne szarpnięcie a przy poduszkach to czulbym raczej przy każdej zmianie po puszczeniu sprzegła szarpnięcie a to niespotykane zjawisko dzieje się praktycznie jak juz jade na kolejnym biegu Proponuję sprawdzić czy turbinka dobrze się kręci i czy zaworek od niej sterujący się nie zacina - o ile pamiętam przy 1800 rpm turbina dopiero osiąga prędkość obrotową roboczą - proponuje logi i wtedy wyjdzie - i jeszcze szarpnięcie w przód czy przyhamowanie - wydaje się istotne do prawdopodobnej diagnozy ..... właśnie coś się dzieje z turbina czasami nie za każdym razem się załącza, jak ten sterownik lekko wstrząsne to działa turbawka ale czy ten sterownik moze powodować te szarpnięcia? te szarpnięcia są w przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bigrazor 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 szarpnięcie w przód to masz nagły skok mocy - podejrzewam że ci się zaworek zacina i tak - może to powodować sterownik,właściwie elektrozawór w nim, ale zanim do niego się dobierzesz sprawdź ten przy turbinie - z reguły on świruje, to on podaje podciśnienie do gruchy i fizycznie załącza turbinkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się