Skocz do zawartości

aruś12

Pasjonat
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aruś12

Osiągnięcia aruś12

0

Reputacja

  1. Podłącze się pod temat ja mam w Quattro i też mi tnie opony od środka i byłem u mechanika powiedział że się ustawia geometrę ale mam też pęknięte sprężyny z tyłu czy może być też tego przyczyna że robi się kacza na diagnostyce pokazało tylna oś -13 I jak się wymienia tylne sprężyny
  2. Też mam podobny problem trzeszczenie spod maski z prawej strony jak by miało coś się wyrwać tylko że nie przy ruszaniu a w czasie jazdy raz trzeszczy raz nie zaczęło się to dziać po wymianie wahaczy sprawdzałem wszystko jeszcze raz i jest dokręcone na cacy Czy może być to związane z maglownicą ?Bo tak słychać od prawej strony do środka wkurzające trzeszczenie
  3. jednak to była zbieżność koszt 50zł ustawienie ale jeszcze chyba z tego co mówił to dolny wahacz do wymiany
  4. Od zimy się zaczęło i do dzisiaj jest to samo po wymianie górnych wahaczy zaczęło nosić przodem jest uczucie jak by sam skręcał w sobotę zmieniłem opony na letnie i na zimówkach zauważyłem ząbkowanie opon od środka auta Czy możliwe że zbieżność lub geometria się przestawiała bo jak na razie nic nie stuka może dolne wahacze do wymiany . Co o tym myślicie ?
  5. aby tylko to była pompa Jeśli miałeś zalane wodą to wszystko możliwe
  6. No i ja czytałem że szeregowo podłączyć ale w mojej audi już oryginał tak zrobiony. A dzisiaj wymieniłem termostat odpowietrzyłem układ i aż parzy w rękę jak się przytrzyma przy kratce od nawiewu 1m nie dłużej więcej nie da rady ręki przytrzymać tak grzeje przy -20
  7. aruś12

    [B5 AFN] Ogrzewanie

    przewiewy pod uszczelką głowicy miałem to kiedyś raz grzała a raz nie
  8. hym dobry pomysł z tym faktycznie może być w tym problem A wiec spróbuję tak zrobić gdyż dzieję mi się to samo w aucie co w temacie kolega podał
  9. No i ja ma problem z odpowietrzaniem układu ściągam wąż od chodniczki a tam ledwo co leci chłodnicza pusta zakładam wąż dodaję gazu zaczyna sikać tą dziurką płyn ale termostat się nie otwiera jest 90% i nic słychać że się przelewa do chodniczki z powietrzem silnik góra był robiony 2 lata temu było wszystko wymieniane trzyma cały czas 90% a chłodnica główna zimna nie wiem czy da się ogóle w takie mrozy odpowietrzyć układ chłodzenia
  10. A wiec byłem u znajomego sprawdził silnik vagem i były błąd przepływomierz szwankował.Sprawdził też kont wtrysku, spalanie dawkę rozruch wszystko jest ok
  11. Ok dzięki A dokładniej o co chodzi chodzi o to że temperaturę cieczy wskazuje dobrze tylko tak podejrzewam jak by jakiś czujnik szwankował czy jest silnik ciepły czy zimny i dla tego problem jest że raz zapali dobrze a raz trzeba go dłużej pokręcić jak jest zimny Jutro pojadę sprawdzić silnik pod kablem zobaczymy co się dzieje
  12. Mam takie pytanie czy w Audi jest czujnik silnika lub sania i gdzie one się znajdują Bo wiem że jest jeszcze czujnik cieczy Czy tylko jest cieczy i od niego zależy czy wybierze że silnik jest ciepły albo zimny Bo chodzi o to że auto raz na zimnym odpala za pierwszym razem a raz trzeba go pokręcić dłużej aż zapali na zimnym ?
  13. a ile kosztowała ta rozwalona turbina
  14. aruś12

    [B5 AFN] Ciężko pali

    Podłączę się do tematu bo mam podobny problem ciepły pali od strzała a jak przestoi 12h na mrozie to trzeba go kręcić ze 4,5sek i przy tym ze 2 razy sapnie jak by miał już palić ale nie zapali trzeba go kręcić i odpala jak rusek traktor . Nie mam pojęcie co jest grane może jakiś zaworek zwrotny od paliwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...