Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciężko pali


tomoli82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moj problem z autem zaczal sie w grudniu.Najpierw zaczal ciezko palic z rana przy wysokich mrozach,podlaczylem vaga wyszedl walniety czujnik temperatury silnika i 3-krotnie wieksza dawka rozruchowa(tak stwierdzil mechanik).Po zrobieniu tego odpala bez problemu nawet w -20. Zaczal sie nowy problem a mianowicie odpalam rano ok,po przejechaniu 6km gasze,wracam za godzine i mam problem z odpaleniem musze krecic 3-5 sekund z gazem dopiero zalapuje tak jakby niechcial sie wkrecic na obroty.Dodam ze zegar wskazuje mi max temper. silnika 75 stopni, auto nagrzewa sie szybko no i wiecej pali.Tak pozatym moze termostat do wymiany i czujnik temper. paliwa.Prosze o rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mechanikiem może być wiele przyczyn tak jak

kąt wtrysku paliwa

przy pchany filtr paliwa

Coś z pompą wtryskową

jak również może być zużycie juz silnika i daje znaki

ja mam coś z pompą mianowicie cały czas mam taki objaw ze jak zimny pali na dotyk a jak ciepły to troszkę dłużej muszę zakręcić jakieś 2-3 sek., kąt ustawiałem mało co to dało mechanik stwierdził ze jest coś w pompie lekko skrzywione - nie pamiętam jak to się nazywa pokazywał mi - jest to do zrobienia,. Może mi Mapę przestawić czy zmienić ale to spory koszt wiec zrezygnowałem tym bardziej że mi powiedział ze jest to nie groźne dla silnika

Nie wiem jak długo ty musisz kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo mianowicie cofało się paliwo i brał gdzieś powietrze wymieniłem wężyki założyłem nowe zaciski przy filtrze paliwa, a między pompą a filtrem zamontowałem zaworek zwrotny i jest ok :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach