Skocz do zawartości

oktawiusz5

Pasjonat
  • Postów

    480
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oktawiusz5

Informacje

  • Imię
    lukasz
  • Miasto
    Bialystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia oktawiusz5

0

Reputacja

  1. Jest ktoś co coś wie na ten temat?
  2. sprawdz szczelność układu zasilania, wężyki przy wtryskach i oring pod białym plastikiem na filtrze paliwa.
  3. Mam problem z pompką centralnego zamka. wpisuje kodowanie zatwierdzam jest ok, przyuczam dwa piloty scyzoryki wszystko działa jak należy otwiera zamyka auto. Po jakimś czasie 5 minut nic nie działa. Wchodzą w pompkę a na nie kodowanie 0 przestawia sie samoczynni.
  4. ok ogarnąłem temat z immo. Jeśli zmieniamy licznik w swoim aucie i chcemy zaadoptować kluczyki to nie potrzebujemy wymieniać transponderów. W programie Commander jak przyuczamy klucze to wpisujemy ile kluczy chcemy przyuczyć i na dole pin poprzedzając zerem. wciskamy LEARN jak mamy przekręcony zapłon. Ikonka immo mruga i gaśnie wtedy wyjmujemy klucz wkładamy następny i czekamy aż immo zgaśnie i tak samo z kolejnymi ostatnim kluczem jak zgaśnie odpalamy auto. Nie wciskamy przy każdym kluczu w programie LEARN ( ja wciskałem i nie kodowało kluczy) to był mój błąd. Temat mojej pompki dalej nie rozwiązany ;(
  5. mam problem z kodowaniem immo pin odczytany kkl commander przy kodowaniu immo podaje wartość ile kluczy chce zaprogramować. Niżej wpisuje pin poprzedzając zerem za każdym razem przekręcam zapłon i wciskam learn w programie commander ikonka gaśnie a w dolnym polu pojawia się napis finisch i tak do ostatniego klucza, ostatnim kluczem odpala normalnie auto lecz po chwili zaczyna szybko migać immo ale silnik pracuje. każdym kluczem mogę odpalić tylko immo cały czas miga silnik nie gaśnie. to jest jeden problem Drugi jest przy dodawaniu do pompki 2 pilotów jak łącze sie z pompką to kodowanie jest 0 przekodowuje na 12865 w polski vag 4,9, i jest ok koduje jeden pilot, drugi. Wyjmuje kluczyk ze stacyjki wysiadam i klikam nie śmiga! odpalam vaga łącze się z pompką a kodowanie pompki jest wartość 0 Czy immo można zakodować vag com-em ktoś poradzi coś? kiedyś robiłem to bez problemu i śmigało. pamiętam ze jak kiedyś kodowałem immo to tyle kluczy ile kodowałem t mnie prosiło by podać kolejny kluczyk np3 klucze pierwszy koduje jest ok włóż klucz nr2 itd. ale nie pamiętam jaki to program był.
  6. 4b0920981K a Ty kolego jak z tymi wyświetlaczami doszły jakieś nowe do ciebie?
  7. trzeba mieć specjalne narzędzia ?? typu stacja lutownicza czy coś w tym stylu, czy wystarczy lutownica?
  8. tak też myślałem ale moze da sie podmienić sam wyświetlacz do starego licznika?
  9. Powiedzcie mi co mam zrobić w przypadku takim jak jest poniżej opisany. Licznik a6c5 zgrany oryginalny wsad licznik a4b5 zgrany oryginalny wsad obydwa z elektronicznym zegarkiem i VDO do licznika a6c5 wgrałem wsad z a4b5 i pojawiły się takie oto skutki Auto odpala normalnie bez konieczności adaptacji kluczyka Fis pulsuje ( włącza się i wyłącza ale wyświetla komunikaty) pokazuje komunikat akumulatora przy teście zegarów wskazówka od temperatury cieczy chłodzącej zostaje po prawej stronie po przekręceniu zapłony na ON w pod liczniku km wyświetla się napis DEF jak wyłączę zapłon jest 0.0 Przy próbie wgrania z powrotem wsadu oryginalnego od licznika nic sie nie zmienia zostaje tak jakby ten od a4b5 Czekam na mądre wskazówki.
  10. Witam mam takie pytanie. Zakupiłem licznik a6c5 miałem a4b5 z pełnym fis-em ale on się wypalił zczytałem wiec wsad Commanderem ze starego licznika a4 b5 wgrałem do licznika a6c5 i paliwo pokazuje ok auto odpala tylko chyba uje.em ten licznik bo fis ogólnie pulsuje włącza sie i wyłącza do tego wyświetla się na fis akumulator a po przekręceniu zapłonu w pod liczniku włącza się napis DEF a przy teście zegarów wskazówki idą w prawo wszystkie i wracają na swoje miejsce wiadomo jakie tylko nie od temperatury płynu, zostaje po prawej stronie. Przy próbie wgrania wsadu oryginalnego a6c5 nic nie daje wszystko zostaje od a4. coś ktoś poradzi co z tym zrobić?
  11. wszystko dział tylko bym zmienił + z zacisku 75 na + po włączeniu swiateł, a to dlatego że jeśli odpalisz silnik i nie włączysz świateł to po włączeniu silnika światła się wyregulują bez ich włączenia. włączasz i nie ma efektu poziomowania
  12. Koledzy powiedzcie jak przyuczyć 2 piloty kiedyś to zrobiłem i było ok tylko chciałem dodać do kodowania kierunki migające i pompka nie reagowała na piloty po dodaniu wyczyściłem pompkę z pilotów i teraz jak dodaje pilot jeden puźniej drugi to ten pierwszy nie działa i tak za kazdym razem pompka 8D0....B
  13. na tym sterowniku miałem kodowanie 50 nie wiem od czego to było myślę że na Passata lub na A6 powinno któreś z tych być kodowanie, A4 jest na pewno mniejsza ale zawieszenia te same i tak samo się zachowują
  14. jak z tym kolego poradziłeś co było przyczyną? mam co jakiś czas taki problem Koledzy powiedzcie jak przyuczyć 2 piloty kiedyś to zrobiłem i było ok tylko chciałem dodać do kodowania kierunki migające i pompka nie reagowała na piloty po dodaniu wyczyściłem pompkę z pilotów i teraz jak dodaje pilot jeden puźniej drugi to ten pierwszy nie działa i tak za kazdym razem pompka 8D0....B
×
×
  • Dodaj nową pozycję...