Skocz do zawartości

jarzyna82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarzyna82

Osiągnięcia jarzyna82

0

Reputacja

  1. rozumiem ze jak bedzie lichy i przepuszczał przy niskim ciśnieniu to tym samym ciśnienie bedzie za słabe zeby wypchac powietrze z układu czy tak??? tylko to wychodzi ze to sie glownie na odcinku przy nagrzewnicy zapowietrza bo jak by tutaj gdzies w ukladzie to podczas jazdy by sie temp zbyt wysoko podnosila ... no nic w piatek zlece zeby jak beda zmieniac rozrzad naprawde sie przylozyli do odpowietrzenia [br]Dopisany: 05 Październik 2011, 21:23_________________________________________________jeszcze jedno to juz takie laickie pyta tan korek a yglada oryginalnie jak on puszcza cisnienie jezeli jest zbyt wysoki od wewnetrznej strony korka jest trzpien z uszczelka ale nie na żadnej sprezynce czy cos w tym stylu po mojemu to on szczelnie zamyka wylot i tyle
  2. nadal lipa choc w sumie nic nie robilem więcej bo w piatek idzie do mechanika ale watpie ze zrobi bo pewnie bedzie dziwene teorie snul wiec jesli ma ktos inny jeszcze pomysl to piszczie a co do kolegi wyzej to oczywiscie musisz sprawdzic czy wogole jest drożna nie wiem czemu ale podlaczenie na odwrot pokazalo droznosc, po prostu tan gdzie teraz jest powrotny podlacz zasilajacy nagrzewnice powrotny wogole zsun i najwyej na chwile zaslep i gaz do dechyb to pokaaze czy jezst drożna no ale po zlozeniu i niby odpowietrzeniu jak przyjda male obroty ti i tak d*pa, wszyscy sie madruja ze sie samo odpowietrza nawet bez zsuwania ale tu nie dziala ;( jak pisalem wczesniej - jak by termostat to by szalala tem na liczniku a dochodzi do 90 i jest oki wiec termostat chyba oki - stawaialem na ta glupia pompe moze jakas wytarta jakies uslizgi no ale to wlasnie w drodze by sie moze grzal - nie zakladalem innego hmm. moj nie ma od gory zadnych diurek dokreca sie ciasno a w srodku ma trzpien z gumowa uszczelka[br]Dopisany: 05 Październik 2011, 17:49_________________________________________________-- ale zastanawia mnie jeszcze jedno w sumie dosc madrze ktos tu napisal ze po kilkunastu razach sie odpowietrzyl hmm rozumiem ze przez sciaganie weza przy nagrzewnicy ale to niby dlaczego sie nie chce odpowietrzyc przez korek???
  3. korek hmm, niby dobrze sie dokreca w piatek prowadze ze wzgledu na rozrzad do emchanika maja zobaczyc ale watpie ze poradza bo koles juz cos wspominal ze nic nie trzeba robić bo to sie samo odpowietrza ale przecie jak by tak sie super odpowietrzalo toproblemu bym nie mial :(
  4. hmm dzieki no moze i tak, juz mi chodzi po glowie co by sie wybrac gdzies do warsztatu na wymiane ale taka cisnieniowa ze pod cisnieniem nabija cieczy , sam nie wiem no chyba ze ktoras z moich przyczyn wydaje sie komus prawdopodobna
  5. jak ktoś szuka czerwonych a wyglądają na dość nowe to wnet sie moge zamienić nie patrzyłem czy na tyle też sa ale raczej tak, moge sie zamienic o ile ktoś ma jakięś dość dobre normalne a dlaczego hmm mam kola 16 na alu opony 55 i te sprężyny w okolicy dziurawe drogi zaraz przyjdzie zima i moze i na parkingu wyglada oki ale na sniegu pewnie zawisne ale do rzeczy... nie chce w ciemno wymieniać niektorzy wymieniaja tylko sprężyny wiec potrzebuje wymiarow normalnego amorka zeby porownac czy moj jest standardowy czy krot...
  6. kupiłem ostatnio A4 z 97 roku w dieslu ale strasznie niskie, jak sie okazało mam założone niższe czerwone sprężyny i jakieś amortyzatory, chce to zmianić sprężyny to wymiany na normalne napewno tylko za bardzo nie mogę się połapać czy amorki są standardowe czy też jakieś inne .. jak ktoś podrzuci jakiś link albo z doświadczenia zna jakie są podstawowe wymiary normalnego amorka to bardzo będę wdzieczny bo w necie sa różne nr ja na mioich bez wyciągania za abrdzo nie widze ale zmierzyć podstawowe wysokosci bym dal rade a nie chce wymieniac niepotrzebnie ??
  7. Paczętek będzie nudny i standardowy ale pytanie mam konkretne a mianowicie oczywiście prawie nie grzało odpiąłem węże od nagrzewnicy podląćzyłem wode z kranu i przyciśnieniu normalnym z kranu przelew jest ale ale... - przy wysokich obrotach silnika około 3 tys odpowietrzając układ wężem przy nagrzewnicy wszytko przebiaga normalnie i nagrzewnicaq sie nagrzewa obieg jest - przy normalnych obrotach przelewu nie ma znacyz jest ale tak cienko sika;) a tymsamym ogrzewanie pada wręcz wylotowy wąż można zdjąć i ledwo ciecz chlodzaca wylatuje wszystko zależne od obrotów - przy nagluym spadku z obrotow z weza powrotnego (przy zdjetymwezu) jest tzw cofka troche cieczy wyleci propozycje??? bo moje są takie: - słaba pompa łopatki powycierane idzie na silnik ale na nagrzewnice przy malych obrotach juz nie - zły termostat choc ogolnie auto sie nie grzeje po jakims czasie łapie 90 stopni i tak trzyma - złe odpowietrzenie choc jak mowie odpowietrzale u góry przynagrzewnicy jak woda zaczela z "dziurki wylatywac" nasunalem ale po zdjeciu z obrotow znow lipa, poziom cieczy oki jak ktos ma konkretną diagnoze to prosze o pomoc
  8. witam wszystkich, mam nadzieje ze posiadajac silnik 19 tdi z 97 w a4 jak najmniej bede musial korzystac z forum ;P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...