Bogus22 Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Witam wszystkich mam minowicie taki problem na w octavi 1.8t na wyzszych obrotach (pow 2.5 tys obr)zapala mi sie kontrolka oleju na desce i gasnie jak zejdzie z obrotow sa takie błedy 17705 P1297 4529 Turbosprezarka TC, zawór przeslony, wtyki - spadek cisnienia 16396 - - - - - 400C Czujnik pozycji walu rozrzadu CMP, dolot / lewy / przedni, Bank 1 - opózniony czas jesli kotos moze cos pomoc to prosze o pomoc![br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 12:33_________________________________________________koledzy sory ale juz znalazłem posyt na forum jedno pytanie tylko jak sprawdzic cisnienie oleju to wyczytałem na forum
wojtekce Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 ciśnienie oleju sprawdza się manometrem tu masz dane : Pojemność 1781 (cc) Bieg jałowy (Bez możliwości regulacji) 760 - 960 (rpm) Luz zaworowy Hydrauliczny Ciśnienie sprężania Stan normalny 10.0 - 13.0 (bar) Minimum 7.0 (bar) Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej < 3.0 (bar) Ciśnienie oleju (Na biegu jałowym) > 1.3 (bar/rpm) Ciśnienie oleju 3.5-4.5 / 3000 (bar/rpm) Układ paliwowy (marka i typ) Bosch Motronic Kolejność zapłonu 1 - 3 - 4 - 2 Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym) (Bez możliwości regulacji) (°/rpm) Opór na cewce zapłonowej, pierwotny 0.4 - 0.6 (ohms) Opór na cewce zapłonowej, wtórny 8000 - 14000 (ohms) Świece zapłonowe (marka i typ) NGK PFR 6Q Bosch F 7 LTCR Odstęp elektrod świecy NGK : 0.7 Bosch : 1.0 (mm) Turbosprężarka (marka i typ) KKK K03 Turbosprężarka 0.99 - 1.20 (bar) Ciśnienie wtrysku/ciśnienie w układzie (Z odłączonym przewodem próżniowym) 3.0 ± 0.1 (bar) Gazy spalinowe CO (Bez możliwości regulacji) < 0.5 (%) Gazy spalinowe CO < 0.3 / 2850 - 2900 (%/rpm) Duża prędkość biegu jałowego 2850 - 3150 (rpm) CO przy dużej prędkości biegu jałowego 0.3 (%) CO2 > 13 (%) HC < 70 (ppm) O2 0.1 - 0.5 (%) Lambda 0.97 - 1.03 Zmiana Lambdy (Delta Lambda) 0.03 Temperatura oleju w czasie testu 80 (°C) Badanie w obwodzie zamkniętym przy: 660 - 1060 (rpm) Przygotowanie katalizatora 2 / 3000 (min/rpm ) Układ chłodzenia Ciśnienie 1.2 - 1.5 (bar) Termostat otwiera się przy 87 (°C) Wentylator działa przy (°C) Etap 1/wentylator 1 94 (°C) Etap 2/wentylator 2 102 (°C) Elementy elektryczne Akumulator 44 / 60 (Ah) Alternator 70 (A) Pojemności Miska olejowa silnika, razem z filtrem 4.5 (l) Układ chłodzenia 6.5 (l) Ułożenie pasa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się