mariusz-1985 0 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Witam, szukałem na forum i w Gogolach ale nie znalazłem nic na temat jakiego klucza użyć do odkręcenia korka spustu oleju, w poniedziałek zamierzam wymienić olej na 10w60, a ze na kanał mam wjazd płatny to wole się przygotować. PS: Czy to prawda (mechanik mi tak powiedział) że jeśli auto trochę kopci to powinienem tym razem zalać 10w60, a nie 10w40 taki jak mam teraz wlany. Pozdrawiam Mariusz-1985. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knob 0 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Co do klucza to nie pomogę Tobie, ale co do oleju to Twój mechanik ma rację, abyś zmienił na syntetyk. Silniki doładowane są stworzone by pracowały na syntetyku. Na Twoim miejscu zalał bym może nie 10W-60, ale np. Mobil1 5W-50. Jeździłem na nim trzy lata Corradem G60 204PS - polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek86a 0 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Co do korka spustu to u mnie potrzeba klucz 19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz-1985 0 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 dzięki, temat można zamknąć PS: Jednak 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się