Jump to content
IGNORED

[B5 ADP] Klekotanie na goracym silniku


tutus
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich

Na wstępie muszę napisać iż przejrzałem faq u klekotaniu jak rowniez inne watki na ten temat i nie znalazlem rozwiazania mojego problemu. Jakis czas temu oddałem samochód do mechanika, auto szarpało na stałych obrotach, czy to gaz czy benzyna, szarpanie silknikiem wystepowalo. Okazało się ze są to kable napieciowe, po wymianie problem zalatwiony. Przy sprawdzaniu auta, mechanik zauważył że napinacz paska klinowego jest troche rozklekotany, paski nachodzily na siebie i sie scieraly . Ze wzgledu na koszt zreperował napinacz, ale wiem ze czeka mnie wkrotce wymiana. Oprocz tego wymieniony zostal jeden popychacz, mam stary i jest w dwoch czesciach.. Objawy mam nastepujace. Gdy silnik jest zimny stukanie nie jest mocno slyszalne, w miare jak sie silkni rozgrzeje coraz bardziej slychac metaliczne stukanie, typowe klekotanie. Gdy dodaje gazu stukanie zwieksza swoja czestotliwosc. Przed wizyta u mechanika nie mialem problem z czyms takim. Pytanie czy moze to byc wina napinacza? dziwne ze na zimny go nie slychac, po

pewnym czasie slychac glosniej, czy tez moze jest to wina popychaczy?

Z góry dziękuje za odpowiedź.

uzupełnij profil

Link to comment
Share on other sites

nie jestem jakims super znawca

i nie slyszalem tego klekotania ale wiem ze po rozgrzaniu silnika moga klekotac zawory jesli auto ma dojechyny silnik a tym bardziej jest uzywane z lpg ?

jesli tak to albo ci sie szykuje wymiana silnika albo kapitalka

ja obstawiam zawory. ale obym sie mylil

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli przed robotą mechanika tego nie było, a teraz jest to koleś coś nie tak złożył. Może rozrząd mu się machnął o ząbek. Tylko dlaczego oddał tobie samochód w gorszym stanie niż przyjął?

Link to comment
Share on other sites

napinacz wyelimnujesz zdejmując pasek przez odchylenie owego napinacza, a co do klawiatury w silniku to proponuję podjechać do innego speca niech się wypowie ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura

napinacz wyelimnujesz zdejmując pasek przez odchylenie owego napinacza, a co do klawiatury w silniku to proponuję podjechać do innego speca niech się wypowie ;)

najlepiej do takiego, który nie bawi się na naprawianie napinaczy :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Olej byl wymieniany na mineralny i silnik chodzil dobrze. Jesli bylyby to zawory to czy problem nie pojawialby sie na zimnym silniku? Co do tego napinacza to go sprawdze jeszcze

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura

Olej byl wymieniany na mineralny i silnik chodzil dobrze. Jesli bylyby to zawory to czy problem nie pojawialby sie na zimnym silniku? Co do tego napinacza to go sprawdze jeszcze

tragfnie zauważyłeś, że "chodził dobrze". Zabiłeś go mineralnym i tyle. Boże... jak można taki olej zalać. Ręce opadają.

Link to comment
Share on other sites

CHŁOPIE NIE IDŻ WIECEJ DO TEGO "MECHANIKA", CHYBA ŻE Z SIEKIERĄ, CZŁOWIEKU KTO ZMIENIA OLEJ Z SYNTETYKA NA MINERAŁ, NAPRAWIA NAPINACZE I INNNE DZIWNE RZECZY KTÓRE CI ZROBIŁ Z SILNIKIEM, NATYCHMIAST IDŹ DO FACHOWCA I PRZEDSTAW MU CAŁĄ SYTUACJę, NIECH SPUŚCI TĄ BREJę Z SILNIKA I OBEJRZY KLAWIATURę ORAZ ZAŁOZY NOWY NAPINACZ :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest spedyt

Zaoszczędziłeś stówkę na oleju a możesz wydać kilka razy więcej na naprawę

Gdzie się jeszcze tacy mechanicy uchowali że proponują wymianę syntetyku na mineralny? :bicz2:

Mojemu ojcu mechanik też proponował taką zamianę ale na szczęście wystarczył jeden tel do ASO

Link to comment
Share on other sites

Gwoli scislosci, po wymianie oleju auto chodzilo ok, przejechalem 200 km, nie bylo problemow. Pojawily sie dopiero po ostatniej wizycie, jak cos bylo kombinowane z tym napinaczem

Link to comment
Share on other sites

Mam pddobny problem z tym że ja wiem co to jest i juz jestem umowiony w serwisie , u mnie to zawory a dokladnie jeden z popychaczy i nie prawda ze nalezy wymienic silnik czy cos w tym stylu tylko wymienić wszystkie popychacze poniewaz jeśli jeden z nis przepuszcz i w jego miejsce wstawimy nowy to pozostale mogą zacząć przepuszczać bo wiadomo ze nowy bedzie mocniejszy. wymiana kosztuje okolo 300 zł a jeden popychacz od 30 w górę. Proponuje o to zapytać pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...