Skocz do zawartości

Przemek_Rybnik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemek_Rybnik

Osiągnięcia Przemek_Rybnik

0

Reputacja

  1. w sumie gzie jest ten silniczek? za panelem czy za schowkiem?
  2. ok dzięki bo nie moge przełączyć nawiewu na szybe z kratek więc musze chyba sie dobrac do teo silniczka, a podobno troche rozbierania z tym jest
  3. sprawdzilem sobie blędy w klimatronicu i jest kilka , slyszalem ze ich skasowanie moze pomoc ale niewiem jak je skasowac?
  4. Witam koledzy , ja mam podobną sprawe , równiez chcialem dorobić to mi facet powiedzial ze klucz ze scyzorykiem i przekodowanie to okolo 450 więc troche drogo
  5. Oo u mnie nie trudno zobaczyć ze jestem z Rybnika tego diagnoste znam z Żorskiej naprawde jest dobry ale mechaniki sie nie łapie. Jutro sie przejade do jakiegoś mechanika i sie moze coś dowiem
  6. No właśnie czytalem podobne tematy ale w tamtych wszędzie piszą ze drgania odczówalne są na lewarku skrzyni biegów lub ze cała karoseria drzy a u mnie jak mam zamkniete okna to ledwo to slysze ale może to początkowa faza dzęki za rade Pucek a wogóle to widze ze z jednego miasta jestesmy więc moze mi polecisz jakiegoś dobrego mechanika co zna się na naszych autach?
  7. Witam , od niedawna zauwazylem ze przy ruszaniu (jeśli nie dodam więcej gazu) przy silniku coś wpada w drgania jednak nie odczówa sie tego w środku ale słychać przy otwartym oknie ze coś drży... tak samo też dzieje sie jeśli jade na niskich obrotach na 2 i 3 biegu ,,, może ktoś mi coś podpowie
  8. jak tez mam tak ze na gorącym i skręconych kolach bardziej
  9. Mam pddobny problem z tym że ja wiem co to jest i juz jestem umowiony w serwisie , u mnie to zawory a dokladnie jeden z popychaczy i nie prawda ze nalezy wymienic silnik czy cos w tym stylu tylko wymienić wszystkie popychacze poniewaz jeśli jeden z nis przepuszcz i w jego miejsce wstawimy nowy to pozostale mogą zacząć przepuszczać bo wiadomo ze nowy bedzie mocniejszy. wymiana kosztuje okolo 300 zł a jeden popychacz od 30 w górę. Proponuje o to zapytać pozdrawiam
  10. no właśnei orientowałem się ze profesjonalne odnowienie to okolo 1000 zł ,dziś właśnie sam sobie wypolerowałem ale o nie to oco do końca mi chodzilo ale juz jest lepiej . musze chyba jakies lepsze mleczko kupić lub faktycznie choć do tego lakiernika oddac ... dzieki za rade loco
  11. Witam koledzy... Czy może ktoś mi doradzić w jaki sposób można poprawić wygląd lakieru? kilka razy byłem autkiem na weselu i za kazdym razem zostawały jakieś rysy i zmatowienia miejscowe od przyklejania i przyczepiania różnych ozdób ...
  12. Ja mam przed domem taki zjazd z kostek i tam włśnie nawet jak przyhamuje to itak stuka, jednak tez tak zaczynam mysleć ze to nie zawieszenie ale coś innego ... tylko co?
  13. no dokladnie jak porządnie stuknie to czuć na kierownicy troche, najlepsze jest to ze mechnik sprawdzał wszystkie elementy zawieszenia i nic nie znalazl więc niewiem w czym rzecz
  14. witam. od jakiegos czasu mam tak jakby jakies luzy na obu kołach z przodu i nie potrafie tego zlokalizowac jak rowniez kilku mechaników. stuki metaliczne jakby o podwozie ale mam twarde zawieszenie więc moze byc złudne więc niewiem. stuki tylko na drobnych dziurach w momęcie gdy koła są lekko podbijane spręzyny i amorki odpadają bo sprawdzalem i najlepsze jest to ze oba koła jednoczesnie zaczely stukac i narazie od chyba pol roku ani sie nie pogarsza ani nie poprawiewięc sam juz niewiem . jesli ktos skojazy ten moj opisy z czyms to prosze o rady
  15. Witam , Faktycznie dobry pomysł z tym postem... Mam gwinty w a4 1.8 sedan 125ps Autko kupilem ponad rok temu na niemieckich tablicach i właśnie z takim zawieszeniem za które mosiełem sporo dopłacić ,mianowicie 2000 do ceny auta ale wiem ze komplet kosztuje okolo 5000 zł . Auto stało bardzo nisko i było dość twarde i dlatewgo postanowilem troche go podnieść i zmiękczyć za razem . Dałem go do serwisu poniewż sam nie chcialem sie z tym brudzić zwlaszcza ,ze słyszalem na początku ( co nie do konca jest prawdą ) ze za każdym razem należy wykręcać zawieszenie w celu idealnego ustawienia wszystkich 4 amorków ( koszt 200 zł) . Po jakims czasie uznalem ze po tym zabiegu autko faktycznie było wyzesze ale nie bardziej miękkie niż przed rozkręceniem. W związku z tym postanowile sam spróbować to podkręcić i powiem szczerze ze bez odpowiedniego klucza nie jest proste ale zawsze sie coś znajdzie ( np żabka) czym sie to podkręci. Zaznaczam ze wystarczy zdjąć koło i zaznaczyć miejsce od którego zaczynamy kręcić zeby liczba obrotów bo obu stronach sie zgadzały. Jak mi sie coś jeszcze przypomni to sie odezwe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...