Skocz do zawartości

pięknyzadek

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pięknyzadek

Informacje

  • Imię
    Zdzisek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

452 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pięknyzadek

0

Reputacja

  1. W 2007r kupiłem samochód bezpośrednie z włoskiego salonu (ten co mam w opisie) Jak go kupowałem miał na tablicy przejechane około 124 tkm. Ostatni przegląd miał w 2006r z przebiegiem około 118 tkm ( oczywiście w książce serwisowej regularne co roczne wpisy o przeglądach co 10 -15 tkm). Jako że dostałem całą dokumentację pozwoliłem sobie napisać @ do firmy będącej właścicielem. Odpowiedzieli mi, że w firmie służył jako samochód do przewozów przesyłek kurierskich, zarejestrowany jako ciężarowy (nota bene tak tez mam w dowodzie) i robił około 100 tkm rocznie . Został zostawiony w rozliczeniu przy zakupie następnego. Czy coś więcej mam Ci napisać
  2. Jak samochód z włoskiego salonu to jak dla mnie wszystko jasne
  3. pęd powietrza schładza chłodnicę w trakcie jazdy. Na moje któryś z wentylatorów jest niewydajny.
  4. Nie wiem co tym sądzić, po przejściu z mineralnego na syntetyk sam silnik się pięknie uszczelnił, natomiast zaczęło kapać gdzieś z okolic turbiny, co prawda bardzo nieznaczne niemniej jednak… Czyżby zapowiadało się jakieś nieszczęście??
  5. od grubych lasek to ja trzymam się z daleka i tobie też to radzę a na poważnie, masz jakiś edytor, bo nie wiadomo o co chodzi
  6. pasowało by bez względu zaślepić. Poczekaj chwilę, może się ktoś przypałęta na forum co ma taki rocznik jak twój i będzie wszystko wiadomo
  7. poszukaj na forum, zdaje się w, że w 2003 coś zmienili w oprogramowaniu.
  8. raczej nie wiele pomoże ale warto spróbować a nuż coś z tego wyjdzie. U mnie w B6 przestało dymić ale po zaślepieniu. Kolektor dolotowy też był wyczyszczony.
  9. Problem może być, ale tak naprawdę nie wiadomo od czego – czy do dużego przebiegu, czy od paliwa, czy od jazdy na półsyntetyku, w sytuacji gdy do tego silnika jest wymagany pełny syntetyk i tom jeszcze spełniający określoną normę. Ja u siebie przeszedłem z 10/40 na 5/40 – jak na razie nic się nie dzieje a na plus, to, że w końcu silnik się uszczelnił i przestało kapać olejem.
  10. za radami Dev-a wymieniłem na lhm-a, aczkolwiek trochę byłem że tak powiem posrany, czy coś się nie wysypie, bo to pierwsza wymiana od 19 lat. Wszystko śmiga ładnie. Co mi się rzuciło w oczy to oryginalny lhm+ totala jest bardzo rzadki.
  11. nie ma takiej możliwości, co nie oznacza, że z turbiną jest cos nie tak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...