Skocz do zawartości

B/OSS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O B/OSS

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia B/OSS

0

Reputacja

  1. U mnie w końcu się udało. Koszt całkowity remontu 11000zł. Mam wrażenie że kilka części wymieniono na zapas no ale przy takim remoncie całościowym to nawet lepiej.
  2. Trochę muszę się zgodzić - ja sprawdzałem przebiegi w salonie audi, książka piękna a jednak chyba musiał mieć więcej niż 180k przejechane bo łańcuch był duuużo naciągnięty.
  3. Trwało to trochę remont zrobiony ale coś jeszcze nie śmiga jednak jak powinno - przy rozgrzewaniu się (po zapaleniu ma małą moc może i by nie przeszkadzało bo i tak jak jest zimny to go oszczędzałem ale trochę zwalnia obroty i "kolebie") po rozgrzaniu ok 5 min jezdzi super jak z salonu. Rachunek póki co 10k ale nie mogę powiedzieć że to jest ostateczny koszt bo oddano mi go póki co na dotarcie i obserwację a takiego stanu nie jestem w stanie zaakceptować.
  4. Właśnie z oględzin nie wyglądało na to że są porysowane były gładziutkie teraz sprężanie jest a le praca wciąż nie równa. Wałek ssący się skręcił. Poszukuję wałek rozrządu ssący są na nim takie numery: 06H109088C 06H101E061008 ktoś coś wie gdzie szukać? Para nowych strasznie droga potrzebuję nie skręcony używany...
  5. B/OSS

    2.0 TFSI do wymiany

    I tak wciąż mało odpowiedzi gdzie to robić ja teraz właśnie robie to w Krakowie jeszcze nie skończyli więc nie wiem czy polecać, ale jak skończą i będzie OK to dam znać
  6. Auuuu boli! Samochodu wciąż nie mam. Przy składaniu wyczaili jakiś zużyty pierścień na turbinie więc go wymienili ale po wstępnym docieraniu silnika stwierdzili nierówną pracę. Po sprawdzeniu wyszło że stopień sprężania różnił się więcej niż 10% musięli więc rozkręcić silnik z powrotem. Po dokładnych pomiarach wyszło że muszą zrobić tulejowanie... Dam znać
  7. Wciąż w warsztacie... dam znać
  8. Faktycznie tak też mówi mechanik że łańcuchy wraz z napinaczami - już dziś go składają
  9. Osz kurde no to jeszcze im napomknę żeby zobaczyli i na to Dzięki za info
  10. Witam wszystkich, Piszę by przestrzec (nie przed zakupem tylko przed niewłaściwą eksploatacją lub ociąganiem się z serwisem) póki co ale też nie wiadomo czy nie będę potrzebował pomocy... Zakupiłem około pół roku temu mój kochany Audi a4 B8 przy przebiegu 180 000 KM zweryfikowałem przebieg w salonie audi i dwóch niezależnych warsztatach, dzwoniłem do włoch tam zglosil sie salon ale Pani slabo gadała po angielsku więc stamtąd akurat się nic nie dowiedziałem. Wyglądało na to że przebieg jest ok. Wszyscy wiemy że A4 jest to najpiękniejsze auto w tych pieniądzach i nie żałuję modlę się tylko by po remoncie odżył. Do sedna: Od początku samochód miał problem olejowy. Żłopał olej jak smok a przy moim sposobie jazdy jak dwa smoki ok 1l lub 1.2l na 1000km. Niestety w zeszłym tygodniu podjechałem na parking zgasiłem auto a już potem nie dało się go odpalić. Sprawdzałem IMMO, akumulator itd z nadzieją że jakaś elektroniczna bzdurka. Niestety diagnoza była słaba - przeskoczył wał korbowy i 8 wtrysków pogiętych. Jak już wyciągnęli głowicę do regeneracji to poprosiłem też o wyciągnięcie tłoków i wymianę pierścieni żeby pozbyć się przyczyny awarii a nie tylko skutków. Wyciągnęli mi tłoki i poza tym przeskokiem nie ma żadnych śladów zatarcia. Moje podejrzenie co do przyczyny: - W związku z tym że dużo pił często też trzeba było dolewać często też pokazywał min. na komputerze ale nigdy kontrolki mi nie zaświecił. (no raz zaświecił jak jeszcze nie wiedziałem że pije olej ale to było 6 mcy temu) - w ten dzień też stan był w okolicach min. - wjazd na parking na który wjeżdżałem znajduje się na bardzo dużej stromiźnie w zimie trudno tam się wdrapać nawet jak jest posypane solą na kostce. - znajomy mówił (ja nie jestem mechanikiem więc nie wiem) że napinacz rozrządu pracuje na oleju silnika - Mechanicy mówią że łańcuch jest naciągnięty ale ja nic nie słyszałem niepokojącego... Sądzę więc że ze względu na niski poziom oleju i stromiznę - olej odpłyną od napinacza i wtedy przeskoczył... : ( Teraz wygląda tak: Dam znać jak odbiorę i podam koszty mojego przypadku. Wniosek jak żyjesz z pijącym Audi A4 B8 to trzymaj go na poziomie średnim lub wysokim nigdy na niskim - ja trochę zbagatelizowałem, przegapiłem dolewkę i mam problem
  11. Witam wszystkich, Zarejestrowałem się na forum bo zepsułem sobie samochód napiszę więc gdzieś topik o oleju, przeskoczonym rozrządzie i naprawie silnika Autko stoi jeszcze u mechanika więc nie dostałem ostatecznego rachunku więc chce mi się pisać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...