Hubert 0 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Witam wszystkich, piszę, bo w mojej A4 pojawił się problem z silnikiem, a tu gdzie jestem (Trim, Irlandia) ciężko o porządnego mechanika. Problem zaczął sie jakieś 2 tygodnie temu, jadąc po mieście, na nienagrzanym silniku, w momencie dodawania gazu silnik się dusił(powyżej 2 tyś. ok). Myślałem, że to paliwo, zatankowałem gdzie indziej, ale bez zmian-m kolej na świece i przewody - znowu któregoś razu przy nienagrzanym silniku zaczą się dusić, później mu przeszło. Oddałem do "mechanika" po kilku dniach samochód oddany, bez zmian, mówią że rozdzielacz zapłon. do wymiany, ale błędy to: - hall sensor g40 (open circuit short with power 00515 ) - coolant temp. sensor g62 (not a pausible signal 16500) - throttle adjust. (signal to high 00670) - throtle position sensor (to high 16507). Dziś przyjrzałem się rozdzielaczowi i kopułce i chyba ok.. Druga sprawa, że świece, które mi sprzedano to Beru 14FGH - 7DTURX, a wg. książki Sam naprawiam do silnika ADP winny być F 7LCTR Wymieniać rozdzielacz, tak jak mówią, czy szukać dalej? Co sprawdzić? Z góry dzieki za podpowiedzi :th: uzupełnij profil Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil21 0 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Było cos takiego ost na forum i chlopcy doszli do wniosku ze to chyba normalne przy tym silniku Poprostu wiecej gazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert 0 Posted June 22, 2007 Author Share Posted June 22, 2007 He he, rzeczywiście do tego jest jakiś zamulony i jakby nierównomiernie moc rozwija( falami) . Dzięki za odpowiedź , ale to chyba nie to Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dariusz 0 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 witam mam podobne objawy błąd 16500 ale brak sygnału z czujnika temperatury może powodować złe dawkowanie paliwa. należy sprawdzić okablowanie dochodzące do czujnika ,auto może trudno zapalac jest na forum o tym,jeżeli chodzi o G40 to znajduje się on w aparacie zapłonowym ,należałoby sprawdzić czy nie jest uszkodzony mechanicznie, w ostateczności nalezałoby sprawdzić czy nie przeskoczył może pasek rozrządu np o jeden ząb np. z powodu awarii napinacza , powodzenia napisz jak to sie skończy ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisi1977 0 Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 dariusz napisał:"w ostateczności nalezałoby sprawdzić czy nie przeskoczył może pasek rozrządu np o jeden ząb np. z powodu awarii napinacza , powodzenia napisz jak to sie skończy !"to było u mnie problemem w aso wzieli 300zł za ustawienie zapłonu i rozrządu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert 0 Posted June 28, 2007 Author Share Posted June 28, 2007 Aparat zaplonowy to ten pod kopułką rozdzielacza zapłonu?? No a co z tymi świecami? Efekt jest taki jakby podczas przyśpieszania miał "fale" wolniejszego i szybszego przyspieszania[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2007, 20:13 _________________________________________________Mój aparat zapłonowy ma oznaczenie 050905205AS. Czy mogę zastosować aparat o oznaczeniu 050 905 205 AR bo strona http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/1997/156/57/1758973/#1 niejednoznacznei to pokazuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now