KANZAS 0 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Witam VAGCOM pokazał mi taki błąd. Co to oznacza? Nigdzie nie znalazłem info o nim. 1 Fault Found: 17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached P1562 - 35-10 - - - Intermittent uzupełnij temat (2 punkt regulaminu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Lejesz opał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANZAS 0 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Absolutnie nie. Ten błąd ma coś wspólnego z lanym paliwem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Niekoniecznie, pytanie profilaktyczne. :> Regulator ilości paliwa zablokowany lub uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANZAS 0 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 heee, czyli nastawnik do regenercji? supeerr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 nie wiem gdzie szukałeś, tu masz identyko temat : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5740.0 zmień temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANZAS 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 @pre_pl Dzięki za linke, błąd tam opisany jest troszkę inny ale dotyczy też nastawnika. Na diagtroniku znalazłem temat z moim błędem i też skończył się regeneracją nastawnika. Tytuł tematu troszkę zmieniłem. [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2007, 11:18 _________________________________________________Może komuś się przyda. Powodem występowania błędu 17970 w moim przypadku był alarm a dokładnie przełącznik odcinający zapłon (taki ukryty). Błąd ten oczywiście pokazywał się też jako mrugająca kontrolka świec żarowych. A rozwiązanie jest bardzo proste. Wystarczy zachować odpowiednią kolejność przy odpalaniu autka: wyłącznik-zapłon-odpalam. Wsio i zero problemów z 17970. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się