dominic 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam, Mam problem ze swoim samochodem. Otóż jak go kupiłem w sierpniu 2009 roku jeździło jak po sznurku. Na prostej i równej drodze nie trzeba było nawet dotykać kierownicy - auto jechało prościutko. W zimie zauważyłem, że jeździ coraz gorzej. Nawet na prostej trzeba było machać kierownicą. Pojechałem na zmianę opon i stwierdziłem, by od razu ustawili geometrie, zbieżność kół oraz zobaczyli czy nie ma luzów w zawieszeniu. Stwierdzono, że zawieszenie jest w dobrym stanie, nie ma żadnych luzów, poza końcówkami drążków kierowniczych, które wymieniłem. Jednak powiedzieli, ze geometria kół była rozregulowana. Ustawili ją tak jak ma być i stwierdzili, ze teraz powinno być wszystko w porządku. Jest lepiej, ale do ideału sprzed pół roku trochę brakuje. Oto wydruk badania. Czy wszytko z geometrią jest w porządku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 U mnie duży wpływ na geometrie i na to czy auto jedzie prosto ma stan łożysk. Radziłbym podnieść auto i nasłuchiwać czy coś trze przy kręceniu koła ręką. To chyba najprostsza metoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominic 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Z łożyskami wszystko jest OK. Może mi ktoś napisać czy geometria jest w porządku ? Screen w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jak dla mnie w pochyleniach kół jest trochę za duża różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Trochę odnowie temat w piątek byłem na ustawieniu zbieżności bo mi lekko auto skręcało w prawo i jak jechałem prosto to kierownica była przekręcona w prawo ale po założeniu urządzeń mechanik stwierdził że wszystko jest ok tylko kierownica była przekręcona w prawo 2 stopnie. Ale na oko jak stoję z tyłu auta to wydaje się że przednie koła są skierowane do środka i jak jechałem w piątek 170 to jak była nierówność to troszeczkę mnie rzuciło w prawo zbieżność była ustawiona na 26 (czegoś tam nieznam sie) ale tak jak mówię przednie koła są skierowane do środka w taki sposób /\ a koła mam 225/45/17 czym takie coś może być spowodowane?[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 19:07_________________________________________________to nikt nie ma pomysłu dlaczego tak sie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się