pawel706 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 witam czyscilem dzis turbine wszystko poszlo jak z FAQ iiiii wlozylem do auta iii cos swiszczy takim dzwiekiem metalicznym ... jak odlacze wezyk od gruszki to przestaje .. podepne to samo .. co to moze byc :>? jakas uszczelka od turba? egr ? czy cos zle zzlozylem
Pretor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Czy na pewno dobrze założyłeś ten pierścień, który przestawia łopatki? Ten pierścień nie jest symetryczny, tzn wycięcie na dźwigienkę sterującą nie jest na środku tylko jest przesunięte w jedną stronę. Jeśli przed rozebranie zaznaczyłeś pierścień i nie dałeś go do góry nogami to pozostaje jakaś nieszczelność bo poza tym pierścieniem ciężko coś złożyć nie tak jak trzeba.
SotoM Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 tylko ze nie ma opcji aby pierścień źle założyć bo ma tylko w 1nym miejscy wycięcie na ramie od sztangi gruchy. czy napewno kolego dobrze skreciłes turbawe?? jak sie złacza czesc żeliwna z korpusem to powinno byc naprwadzenie i potem trzeba dobrze dobic krater do korpusu i skreci, a prawdo podobnie hałasuje podkładka ta co jest za wirnikiem wydechowym(zasilajacym)
radekvw Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 U mnie jest to samo wszystko bylo znaczone i zalozone tak jak bylo przed rozebraniem i chalasuje tak jak by pogotowie jechalo jak sie obroty zmieniaja
SotoM Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 czyli ten dzwiek to jest jakbys słyszał syreny pogotowie albo policji...?? to wiem o co chodzi - nie zrobisz z tym nic- jesli układ wylotowy jest 100% szczelny - wyjscie EGR i układ wydechowy to poprostu jest to odgłos turbawki. identyczny obiaw jest w Passatach na PD
radekvw Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 uklad jest raczej szczelny bo najwiecej chalasu wychodzi z tylu samochodu przez tlumiki koncowe najbardziej przy niskich obrotach jak sie rozkreci to jest nawet w miare
Pretor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 tylko ze nie ma opcji aby pierścień źle założyć bo ma tylko w 1nym miejscy wycięcie na ramie od sztangi gruchy. czy napewno kolego dobrze skreciłes turbawe?? jak sie złacza czesc żeliwna z korpusem to powinno byc naprwadzenie i potem trzeba dobrze dobic krater do korpusu i skreci, a prawdo podobnie hałasuje podkładka ta co jest za wirnikiem wydechowym(zasilajacym) Jest taka opcja! Nie chodzi mi o to żeby wycięcie założyć w inne miejsce, ale ten pierścień można założyć dołem do góry i wycięcie na dźwigienkę ze sztangi zamiast minimalnie przesunięte w lewo będzie w prawo.
djark00s Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 to napewno dobrze zalozylem bylo minimalnie w lewo .. ogolnie ten dzwiek tez slychac z tylu w wydechu:D
bish - kopt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 a zalewałeś turbine olejem przy rozruchu po złożeniu ?
djark00s Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 nie wiem czy dobrze to zrobilem ale zalewalem...a jak powinno sie zalewac odpowiednio ?? jeszcze mam pytanie. bo w czesci turba gdzie idzie waz od filtra powietrza... jak odkrecam tego weza widac ze w turbinie jest olej ... tak ma byc ?
Pretor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Ja przed założeniem przewodu olejowego wstrzyknąłem ze 20ml oleju powolutku co chwilę spoglądając czy już leci z dołu turbiny, jak poleciało to zakręciłem przewód powrotny oleju, wstrzyknąłem jeszcze trochę i zakręciłem przewód doprowadzający olej. Przy starej turbinie możesz mieć ślady oleju w turbinie, ważne żeby wirnik w nim nie pływał.
djark00s Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 hmm nie wiem juz sam mechanicy mi powiedzieli ze to turbo i tak do wymiany bo zyga olejem a pozatym za mna caly czas biale chmury z wydechu....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się