sebaseven 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 witam , podczas zmiany felunku zima na lato miałem problemy z odkręcaniem śrub byłe strasznie "suche" jaki smar nadaje sie do gwintów aby na nastepny sezon niebyło problemów? pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEEMAS 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Smar miedziany w spray'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soobolek 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Ewentualnie grafitowy, zwykłego "tawotu" nie można bo mogą się zapiec śruby i też nie odkręcisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaseven 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 wielkie dzięki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk 5 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Nie smaruj srub smarem grafitowym. Bo moga "latwiej sie odkrecac" w trakcie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Co to w ogóle za poroniony pomysł smarowania gwintu śrub od kół Śruby się dokręca odpowiednim momentem, a nie "do oporu" - wtedy nie będzie problemów z odkręceniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
breed 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 smar miedziany rewelacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Czyste śruby + klucz dynanometryczny to też rewelacja . A przede wszystkim bezpieczniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaseven 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ok.dzieki za porady. wyczyszcze śruby lekko przesmaruje smarem miedzianym i jak zawsze dokręce normalnie z wyczuciem samym kluczem . przy następnej zmianie felunku zdam relacje, dziękuje za porady i pozdrawiam wszystkich klubowiczow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Lepiej sprawdź co jakiś czas czy Ci się czasem śruby nie odkręcają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Czyste śruby + klucz dynanometryczny to też rewelacja . A przede wszystkim bezpieczniej. Zgadzam się w 100%. Nawet jeśli ktoś nie ma profesjonalnego (nastawnego) klucza dynamometrycznego - warto użyć choćby takiego wychylnego. Akurat w przypadku kół sprawdzi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasam 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 wielu mechaników używa smaru grafitowego jaki zostaje w osłonie przegubu po jego wymianie i jest to sprawdzony sposób ale jak ktoś lubi kupować spray miedziany to oczywiście po to on został wymyślony Świętsi od papieża jednak się od tego nie staniemy... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się